Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
En hij gaat nog even verder....



--------------------------------------



Usain Bolt is na de Spelen van Rio drie gouden medailles en een affaire met een Braziliaanse studente rijker, maar de Jamaicaan trok nog even een sprintje om in Londen verder te feesten met weer een andere onbekende vrouw...



Lightning Bolt werd op de foto gezet in een SUV, terwijl er een uitermate schaars geklede dame naast hem zit. De vrouw laat weinig aan de verbeelding over. Ondertussen is Bolt rustig selfies aan het maken, maar die hebben zijn Instagram-pagina in ieder geval nog niet gehaald.



Na afloop van de Spelen in Rio belandde de snelste man ter wereld met de 20-jarige studente Jady Duarte in bed. Zij deelde hier kiekjes van op WhatsApp. Op één van de foto's, die voor het eerst te zien waren op verschillende Braziliaanse websites, geeft Usain haar een kus op haar wang. De studente kijkt ondertussen in de camera.



Niets bijzonders



Jady vertelde aan de lokale krant Extra dat ze zich niet had gerealiseerd dat ze in bed lag met een wereldberoemde atleet. Ze deed het nachtelijke avontuurtje af als 'normaal' en 'niets bijzonders'.



Daar bleef het niet bij, want de Jamaicaanse sprinter werd het afgelopen weekend gespot in een nachtclub met opnieuw iemand anders dan zijn vriendin.



Twerken

Een camera heeft vastgelegd hoe de snelste man ter wereld al dansend achter een schaarsgeklede, twerkende dame zijn dansmoves laat zien.



Eerder deze maand liet de zus van Usain weten dat hij al geruime tijd een vriendin heeft in zijn thuisland Jamaica, de 26-jarige Kasi Bennett. De olympisch kampioen heeft dus het nodige uit leggen als hij thuiskomt...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:calvijn1 schreef op 24 augustus 2016 @ 15:23:

[...]





Ze is echt.

Geen typetje van KoefnoenDat had ik wel begrepen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zoals mijn collega's op Sint Maarten altijd tegen me zeiden: Jamaica man sweeeeeeeet! En dan moesten ze allemaal héél hard lachen blijkbaar staan Jamaicaanse mannen in de Carib eh, goed bekend
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Usain heeft groot gelijk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij wel vaker een jokkebrokje en was ze er helemaal klaar mee?



Thomas Berge wil niet langer liegen. De zanger heeft zijn auto zondag zelf in de prak gereden. Aanvankelijk beweerde Thomas dat een vriend van hem de zwarte Mercedes total loss reed in Amersfoort.



"Het was ontzettend dom. Ik had anders moeten reageren", zei Thomas woensdagavond bij RTL. Hij had zondag ‘een black-out van ongeveer één seconde’ terwijl hij achter het stuur zat en knalde met een snelheid van zo’n 50 kilometer per uur op een lantaarnpaal. "Hoe het gebeurd is, weet ik nog steeds niet. Dat is wel eng."



Thomas zei ‘in totale paniek’ dat hij niet had gereden. De zanger, die in 2010 in een afkickkliniek zat, was bang dat mensen zijn verleden aan het ongeval zouden koppelen. "Er is een blaastest geweest, daarmee was natuurlijk niets aan de hand. Er is ook bloed afgenomen en dat was ook in orde. Ik had wel even een shockreactie, zo’n smak is echt knetterhard. Mijn vriend die naast me zat, dacht dat hij zijn tong had afgebeten."



De zanger en zijn goede vriend mankeren niets. "Gelukkig was het een eenzijdig ongeval. Ik ben gebeld door de politie, die zei dat ze jaarlijks duizend van dit soort gevallen meemaken en dat ik me niet hoef te schamen. Toen dacht ik: ik haal dit verhaal uit de wereld en wil niet meer liegen."
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 24 augustus 2016 @ 19:58:

Usain heeft groot gelijk!Leg uit?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 24 augustus 2016 @ 19:58:

Usain heeft groot gelijk!Sowieso!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:29:

[...]



Sowieso!Leg uit?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:29:

[...]



Sowieso!



Ain't that the truth!



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 augustus 2016 @ 19:58:

Usain heeft groot gelijk!

Dattie vreemdgaat?

Alle reacties Link kopieren
boks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 24 augustus 2016 @ 21:09:

[...]



Dattie vreemdgaat?

Joh, google hem even (op afbeeldingen) en elke (toekomstige) vriendin weet wat ze aan hem heeft...en trouw hoort daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 24 augustus 2016 @ 21:09:

[...]



Dattie vreemdgaat?





Vandaar mijn vraag tot uitleg.



(1) geen verkering/aanstaande verloving: doe wat je wilt maar vooral veilig. Ik bedoel, je wil mogelijk over 4 jaar in Tokio staan. Maar niet mijn probleem.

(2) wel verkering: we vallen als VF hier dood over vreemdgangers. Vandaar mijn vraag tot uitleg. En nee: 'meneer moet ontladen na Rio' vind ik echt een slappe-hap-smoes. Aan de 'begripvollen': dat zou je dus ook van je vent pikken na een potje voetbal op zaterdag? Dattie nog effe van bil gaat met een ander?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:15:

[...]



Joh, google hem even (op afbeeldingen) en elke (toekomstige) vriendin weet wat ze aan hem heeft...en trouw hoort daar niet bij.



Dus is alles geoorloofd?

Natuurlijk kan de goede man een reputatie hebben. Maar vraag is: (1) mag je dus lekker vreemdgaan bij een relatie of (2) je weet wat je aan iemand hebt so deal with it?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:14:

boks!



Hij bokst niet, hij kan hard lopen.

En goed versieren.

En goed seksen.

Helaas zijn er bij die laatste twee geen medailles te vergaren.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 24 augustus 2016 @ 21:18:

[...]





Dus is alles geoorloofd?

Natuurlijk kan de goede man een reputatie hebben. Maar vraag is: (1) mag je dus lekker vreemdgaan bij een relatie of (2) je weet wat je aan iemand hebt so deal with it?Wel eens gehoord van een open relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 24 augustus 2016 @ 21:16:

[...]





Vandaar mijn vraag tot uitleg.



(1) geen verkering/aanstaande verloving: doe wat je wilt maar vooral veilig. Ik bedoel, je wil mogelijk over 4 jaar in Tokio staan. Maar niet mijn probleem.

(2) wel verkering: we vallen als VF hier dood over vreemdgangers. Vandaar mijn vraag tot uitleg. En nee: 'meneer moet ontladen na Rio' vind ik echt een slappe-hap-smoes. Aan de 'begripvollen': dat zou je dus ook van je vent pikken na een potje voetbal op zaterdag? Dattie nog effe van bil gaat met een ander?Leg uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:14:

boks!Tik m aan ouwe!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat die 'Usain pose'?
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 24 augustus 2016 @ 21:19:

[...]





Hij bokst niet, hij kan hard lopen.

En goed versieren.

En goed seksen.

Helaas zijn er bij die laatste twee geen medailles te vergaren.Leg uit?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 augustus 2016 @ 21:34:

Hoe gaat die 'Usain pose'?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 augustus 2016 @ 21:34:

Hoe gaat die 'Usain pose'?

en zo:



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Cool, Hats.
Alle reacties Link kopieren
Ja of zoiets



Alle reacties Link kopieren
Jennifer Lopez en Casper Smart zijn niet meer bij elkaar.

Dat melden bronnen aan People.



"Ze zijn al een paar weken niet meer samen", laat een bron weten. "Het was niet dramatisch en ze zijn goed uit elkaar gegaan. De relatie is op een natuurlijke manier geëindigd."



Volgens de bron blijven de 47-jarige actrice en de 29-jarige Smart vrienden.



De relatie tussen de twee werd voor het eerst in 2011 naar buiten gebracht. Een jaar later spraken de choreograaf en actrice voor het eerst over hun liefde voor elkaar. In het verleden zijn de twee vaker korte tijd uit elkaar geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven