Mode & Beauty alle pijlers

Kleding warm weer

24-08-2016 08:52 161 berichten
Blijf ik toch lastig vinden, is ook niet veel keuze.

Wat dragen jullie met dit hete weer?

Foto's is fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:10:

Vinden jullie mouwloos niet ongepast? Bij ons op kantoor kan dat niet, en ook niet zonder panty.Je hebt natuurlijk mouwloos



en mouwloos





Ik vind persoonlijk de bovenste prima kunnen, maar dat zal niet op elk kantoor gelden. Dus het hangt af van de cultuur en voorschriften van de werkplek.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Moet deze dagen toevallig heel veel buiten lopen voor werk. Dinsdag was ik goed verbrand op m'n schouders (ondanks insmeren ) dus vandaag een heel luchtig shirt met lange mouwen en daaronder hotpants met een superdunne panty. Panty doe ik omdat ik anders na ongeveer 10 minuten lopen gruwelijke schuurplekken op mijn benen krijg en op het moment geen fatsoenlijke zomerbroek heb.



Volgens mij heb ik behoorlijk voor aap gelopen vandaag, maar ik had toch geen contact met andere mensen en het was in elk geval wel comfortabel
Alle reacties Link kopieren
[quote]kimmik88 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:18:

Bij het dragen van jurkjes of rokjes schuren mijn benen zo tegen elkaar en dat doet pijn! Daardoor altijd een 3/4 legging eronder, maar dat is zo warm! Ben op zoek naar de ideale tip daarvoor!

(Afvallen heeft geen zin, zo is eenmaal mijn bouw)[/quote



Ik draag onderbroeken met pijpje van Sloggi, diezijn van katoen, niet te dik en zitten goed
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:10:

Vinden jullie mouwloos niet ongepast? Bij ons op kantoor kan dat niet, en ook niet zonder panty.Ik kan op het werk dragen wat ik wil, al kom ik in een badpak met shorts, lekker makkelijk. Dus ik draag gewoon mijn standaard kleding, tenzij ik een meeting ofzo heb of een conferentie.
quote:kimmik88 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:18:

Bij het dragen van jurkjes of rokjes schuren mijn benen zo tegen elkaar en dat doet pijn! Daardoor altijd een 3/4 legging eronder, maar dat is zo warm! Ben op zoek naar de ideale tip daarvoor!

(Afvallen heeft geen zin, zo is eenmaal mijn bouw)3/4 is ook wel erg lang. Schuren jouw onderbenen ook tegen elkaar dan? Is een broekje tot de knieen of erboven niet voldoende?
Alle reacties Link kopieren
Keuze zat!



Jurkje, korte broek met top. Slippertjes eronder.
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:10:

Vinden jullie mouwloos niet ongepast? Bij ons op kantoor kan dat niet, en ook niet zonder panty.Waarom ongepast? Kan toch heel gekleed zijn? Ik verschijn echt niet in strandjurkje of top met spaghettibandjes op werk; er is heus mooie, nette zomerkleding te koop. En blote benen vind ik weinig aanstootgevend hoor. En gezeur of gedoe daarover vind ik eerlijk gezegd een beetje bekrompen.
Bij mij kan dat wel hoor....

Ik doe het niet zo snel want ik voel me er niet fijn in maar in principe kan ik aandoen wat ik wil. (Al is een string en een grote knalrode pruik misschien wat overdreven )
Ligt eraan waar je werkt of je wel of niet mouwloos naar je werk kunt. Ik zit op kantoor, sociale sector en heb geen klantencontact of vergaderingen oid. Ik ga morgen een maxidress met spaghettibandjes aandoen. Wel een mooie, niet zo'n flodderding. En nette sandalen met sleehak eronder. Kan prima denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:10:

Vinden jullie mouwloos niet ongepast? Bij ons op kantoor kan dat niet, en ook niet zonder panty.



Ik vind spaghettibandjes te bloot maar een mouwloze top kan toch prima?



Ik zit in een sector waar ik over het algemeen veel aan kan.
wij hebben wel kledingvoorschriften op het werk. Geen slippers of te open schoenen, liefst tenen bedekt. Geen hemdjes of topjes of te blote kleding, kleding tot over de knie.

Morgen doe ik een 3/4 broek aan met hierover een lang shirt en dichte schoenen
Alle reacties Link kopieren
Vandaag thuis een korte broek met een shirtje en slippers.

Morgen naar het werk een lange broek met pumps of een rokje met panty en pumps.

Daarboven een shirtje/topje met een jasje, wat uit kan als ik naar buiten ga.

Wij mogen wel blote benen maar geen blote voeten (dus geen slippers of sandalen).

Wij mogen ook niet mouwloos.

Zelf vind ik een panty geen probleem met dit weer, airco draait op volle toeren dus echt warm is het niet.

Bovendien zorgt een panty ervoor dat mijn billen niet zo aan elkaar plakken
Alle reacties Link kopieren
quote:piepp schreef op 24 augustus 2016 @ 22:21:

Vandaag thuis een korte broek met een shirtje en slippers.

Morgen naar het werk een lange broek met pumps of een rokje met panty en pumps.

Daarboven een shirtje/topje met een jasje, wat uit kan als ik naar buiten ga.

Wij mogen wel blote benen maar geen blote voeten (dus geen slippers of sandalen).

Wij mogen ook niet mouwloos.

Zelf vind ik een panty geen probleem met dit weer, airco draait op volle toeren dus echt warm is het niet.

Bovendien zorgt een panty ervoor dat mijn billen niet zo aan elkaar plakken Een panty? Serieus? Waarom dan niet gewoon een lange, katoenen broek? Zo n hele dunne?
Alle reacties Link kopieren
spijkerbroek plus top met print

thuis een bikinibroekje
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een goede oplossing tegen schurende bovenbenen is een onderbroekrok. Twintig jaar geleden had ik zoiets en ik heb me te pletter gezocht en uiteindelijk online gevonden bij Marks and Spencer.



Morgen zal ik even een link plaatsen.



Dit is veel luchtiger dan een legging, je rok of jurk blijft ook niet aan je plakken.



Het is absoluut niet sexy maar niemand ziet het. Ik kan eindelijk weer jurken dragen.



Het is wel te lang voor onder korte jurkjes.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Spijkerbroek en bloesje.

Werk by de thuiszorg.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsNiceGuy schreef op 25 augustus 2016 @ 00:10:

Een goede oplossing tegen schurende bovenbenen is een onderbroekrok. Twintig jaar geleden had ik zoiets en ik heb me te pletter gezocht en uiteindelijk online gevonden bij Marks and Spencer.



Morgen zal ik even een link plaatsen.



Dit is veel luchtiger dan een legging, je rok of jurk blijft ook niet aan je plakken.



Het is absoluut niet sexy maar niemand ziet het. Ik kan eindelijk weer jurken dragen.



Het is wel te lang voor onder korte jurkjes.



Dit bedoel ik dus:



http://www.marksandspence ... P22442546_color=Y0&start=
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag zo de bakkerij gaan poetsen & schrobben. Daar zie ik wel een beetje tegenop moet ik eerlijk zeggen. Buiten 35 graden, binnen draaien de ovens.....



Heb een rok aan met een shirt en gympen. Er lopen ook nog klanten dus ik kan moeilijk in een korte broek en hemdje gaan. Maar ik houd mezelf maar voor dat het altijd nog erger kan .



Een aantal jaar geleden werkte ik bij een opticien, midden in het stadscentrum. En daar werd een nieuw automodel gepresenteerd. Die mensen stonden dus, in een echte hittegolf, in de volle zon op dat plein, strak in het pak. Kostuum, hemd, stropdas, nette schoenen en de dames met mantelpakje en panty. We hebben toen, samen met hen, een lading fris en water gekocht en dat bij ons in de ijskast gelegd, ze hebben per persoon denk ik toch zeker elk drie van die twee-literflessen leeggedronken. En nog niet naar de wc hoeven.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 25 augustus 2016 @ 10:01:

Ik mag zo de bakkerij gaan poetsen & schrobben. Daar zie ik wel een beetje tegenop moet ik eerlijk zeggen. Buiten 35 graden, binnen draaien de ovens.....



Heb een rok aan met een shirt en gympen. Er lopen ook nog klanten dus ik kan moeilijk in een korte broek en hemdje gaan. Maar ik houd mezelf maar voor dat het altijd nog erger kan .



Een aantal jaar geleden werkte ik bij een opticien, midden in het stadscentrum. En daar werd een nieuw automodel gepresenteerd. Die mensen stonden dus, in een echte hittegolf, in de volle zon op dat plein, strak in het pak. Kostuum, hemd, stropdas, nette schoenen en de dames met mantelpakje

en panty. We hebben toen, samen met hen, een lading fris en water gekocht en dat bij ons in de ijskast gelegd, ze hebben per persoon denk ik toch zeker elk drie van die twee-literflessen leeggedronken. En nog niet naar de wc hoeven.Och meid veel sterkte met deze hitte! Zou rustig aan doen.
quote:kimmik88 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:18:

Bij het dragen van jurkjes of rokjes schuren mijn benen zo tegen elkaar en dat doet pijn! Daardoor altijd een 3/4 legging eronder, maar dat is zo warm! Ben op zoek naar de ideale tip daarvoor!

(Afvallen heeft geen zin, zo is eenmaal mijn bouw)Ik knip mijn leggings af. Ik kan nergens fatsoenlijke korte katoenen leggings vinden, dus dan gaat de schaar maar in een lange(re).
Alle reacties Link kopieren
Momenteel draag ik een lange dunne maxi rok, een hemdje en slippers. We hebben helaas geen airco in het bedrijfsgedeelte waar ik werk, en een plat dak dus het is er enorm warm. Gelukkig worden er in de middag pauze waterijsjes uitgedeeld.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:SallySpectra schreef op 24 augustus 2016 @ 21:31:

[...]



En blote benen vind ik weinig aanstootgevend hoor. En gezeur of gedoe daarover vind ik eerlijk gezegd een beetje bekrompen.Tsja, wij mogen in het ziekenhuis toch ook echt niet met blote benen en/of sandaaltjes/open schoenen/slippers verschijnen. Lange broek, of een rok of jurk met een panty.
Gisteren een harembroek met een shirtje en sandaaltjes.

Vandaag een mouwloze maxijurk met een dun vestje en dezelfde sandaaltjes.



Geen kledingvoorschriften op mijn werk maar ik houd het zelf graag enigzins netjes.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een lange linnen broek met mouwloze top en sandalen. Morgen een 3kwartbroek, spaghetti hemdje en werkschort welke ik smiddags verwissel voor tshirt, en gympen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:10:

Vinden jullie mouwloos niet ongepast? Bij ons op kantoor kan dat niet, en ook niet zonder panty.



wat is daar ongepast aan

als je borsten en vagijn er maar niet onder uit floepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven