Entertainment alle pijlers

Goede serie op Netflix met ook wat humor

21-08-2016 14:29 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ja ja ik weet dat er al ellenlange topics bestaan over Netflix en daar heb ik veel in gelezen maar daar word ik toch niet echt wijzer uit wat bij mij zou passen.



Ik zoek weer een nieuwe serie. Liefst met ook wat subtiele grapjes en sarcasme enzo erin. Veel series zijn zo dodelijk serieus en boring.



Wat ik wél leuk en vond en al gezien heb: The Bridge, Downton Abbey, Breaking Bad, (vooral die eerste drie vond ik helemaal fantastisch), Homeland, House of Cards, 30 Degrees in February, Orange is the New Black, Rita, Happy Valley, (en Six Feet Under is mijn favoriete serie ooit maar staat niet op Netflix... maar om aan te geven wat mijn smaak is)... en nog veel meer. Suits vond ik ook wel aardig.



Waar ik maar niet in kon komen en/of saai vond: Orphan Black, Marco Polo, Black Sails, The Paradise, Call the Midwife, Reign, Outlander... Ik mis daarin echt de humor!



Wie heeft tips die passen bij mijn smaak? Alvast bedankt!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 21 augustus 2016 @ 22:12:

[...]





Gilmore Girls al lang niet gezien, wel heel leuk. Maar jeetje wat praten die snel.



Ja het wordt steeds sneller in de loop van de seizoenen.



Ken je dees al? :)-



https://youtu.be/qpHKLqiOslc
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Love Gilmore Girls

En dankzij dit topic begonnen met Jane the virgin, tot nu toe erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Ben net begonnen met Izombie.. Heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 21 augustus 2016 @ 22:16:

[...]





Ja het wordt steeds sneller in de loop van de seizoenen.



Ken je dees al? :)-



https://youtu.be/qpHKLqiOslcHahaha goeie!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Jane the virgin!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Lilyhammer is inderdaad geweldig. Helemaal mijn favoriete type humor.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 22 augustus 2016 @ 20:55:

Hahaha Lilyhammer is inderdaad geweldig. Helemaal mijn favoriete type humor. geniet ervan, voordat je het weet zit je al de laatste aflevering te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Whitecollar!



Elementary vind jij misschien ook leuk, net sherlock holms, ik vond het op een gegeven moment te eng. Zit droge humor in.



Jessica Jones vond ik saaaai en duister. Zit bijna geen licht in.



De bitch van appartement 23 is geweldig!!



En new girl natuurlijk, maar die heeft iedereen toch al wel gezien? Mag je niet missen namelijk. Is geen spanning, maar humor, lig vaak hardop dubbel.
Alle reacties Link kopieren
In mijn volgorde:

(Breaking Bad)

Lilyhammer

Weeds

Grace & Frankie

Jane the Virgin

Modern Family

Drop dead diva



Weeds komt denk ik het best in de buurt van BB, qua humor en ook verhaal/spanning. Maar toch anders





Ik heb de leukste al gezien vind ik zelf dus ik lees mee!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Is Happy Valley trouwens grappig? Gad dat zelf niet bedacht op basis van de info
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Hier ook Dag. Soms over the top en op het laatst ook meer van hetzelfde maar ik vond het absoluut de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonkeyTown schreef op 24 augustus 2016 @ 20:55:

Is Happy Valley trouwens grappig? Gad dat zelf niet bedacht op basis van de infoNee niet echt grappig. Wel droog en sarcastisch. En spannend.
Alle reacties Link kopieren
Lillyhammer

Gilmore Girls

The mentalist

Hjordis (spin-off van Rita)

Doctor who



Maar eigenlijk is dit een ordinaire tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:MonkeyTown schreef op 24 augustus 2016 @ 20:55:

Is Happy Valley trouwens grappig? Gad dat zelf niet bedacht op basis van de info



Nee niet hahaha grappig, maar wel met wat sarcasme inderdaad. Zij en haar zus hebben wel een interessante, pittige band vind ik.



Bij Lilyhammer zit ik soms echt hardop te lachen, hij speelt dat zo briljant. Dat 'ie die boerderij heeft overgekocht (onder bedreiging) zodat dat appartementencomplex er kan komen... Die mannen helemaal blij... En hoe hij dan zegt, "mjaaa de laatste tijd maak ik me toch een beetje zorgen om het milieu..." (Maar die zorgen zijn opeens weer weg als hij een aandeel in de zaak krijgt.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Incubus2016 schreef op 24 augustus 2016 @ 23:03:

Lillyhammer

Gilmore Girls

The mentalist

Hjordis (spin-off van Rita)

Doctor who



Maar eigenlijk is dit een ordinaire tvp



Je kan ook op het sterretje klikken, dan komt 'ie in je favorieten



The Mentalist ga ik ook nog eens overwegen. Niet alleen maar serieus dus?

Hjordis vond ik helaas niet zo leuk als Rita. (Maar ook weer niet zo slecht als de Nederlandse remake van Rita, hoe heet die ook alweer, jemig wat een verkeerde keuze voor de hoofdrolspeelster.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind The mentalist juist zo leuk omdat het niet alleen serieus is. Het is geen humor a la lachstuip, maar juist subtiel/sarcastisch.



En de Nederlandse versie van Rita heet Tessa volgens mij?
Wie kijkt of keek The unbreakable Kimmy Schmidt?

Ik heb nu iets van vijf afleveringen gezien en ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet.



Soms vind ik het oprecht grappig maar het is zó over the top dat ik er ook regelmatig ongemakkelijk van word.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 21:09:

Wie kijkt of keek The unbreakable Kimmy Schmidt?

Ik heb nu iets van vijf afleveringen gezien en ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet.



Soms vind ik het oprecht grappig maar het is zó over the top dat ik er ook regelmatig ongemakkelijk van word.Ik vond het eerste seizoen wel ok, vooral omdat het een origineel idee was. Na een aflevering van seizoen twee ben ik afgehaakt, toen was het meer van hetzelfde. Wat je zegt te over de top.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat een verschrikkelijke serie, heb met moeite twee afleveringen kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet typisch 'grappig', maar wel heel goed geschreven (en veel gespierde mannenlijven ) en goed weg te kijken vond ik Spartacus.



Wij kijken momenteel naar Masters of Sex. Kijkt leuk weg.
quote:Chevron schreef op 25 augustus 2016 @ 21:14:

[...]





Ik vond het eerste seizoen wel ok, vooral omdat het een origineel idee was. Na een aflevering van seizoen twee ben ik afgehaakt, toen was het meer van hetzelfde. Wat je zegt te over de top.



Soms moet ik oprecht lachen, het volgende moment voel ik dat ik met een gepijnigde grijns zit te kijken.



Ik hou er mee op...
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 22:58:

[...]





Soms moet ik oprecht lachen, het volgende moment voel ik dat ik met een gepijnigde grijns zit te kijken.



Ik hou er mee op...



Groot gelijk, kan mij nu al weinig meer herinneren van het eerste seizoen en heb vooral gekeken omdat er verder weinig leuks op was.



Al plannen voor een volgende serie?
Alle reacties Link kopieren
Narcos seizoen 2 is uit. Helemaal niet grappig. Maar 1 vond ik wel boeiend.
You can never have too many hats, gloves and shoes
White collar en Elementary. Erg leuke series met wat humor.
Alle reacties Link kopieren
Holy cow, ik kom er nu pas achter dat de hoofdrolspeler van Lilyhammer, Steven van Zandt, in de E Street Band zat van Bruce Springsteen! Geweldig, hier nog als jonkie! https://youtu.be/c4CuFhbcmus

En hij heeft ook nog even gezongen, komt me wel bekend voor zelfs: https://youtu.be/1TIXZy4DVIY



You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven