Pokemon Go of Pokemon No

27-07-2016 06:10 95 berichten
Welke android telefoon heb je en werkt Pokemon Go erop? En werkt ie vloeiend of haperend?





Waarom dit topic? Zelf heb ik geen mobiele telefoon, maar wil wel graag Pokemon Go spelen met mijn kinderen.



Overigens hebben we 1x gespeeld op de telefoon van mijn werk, maar hier wil ik geen gewoonte van maken.



Vandaar dat ik graag zelf een telefoon wil aanschaffen. Omdat de voornaamste reden het spelen van Pokemon Go is, heb ik ook gekeken naar telefoons van Chinese makelij. De prijs is goed, maar ik vraag me echt af in hoeverre dat ten koste gaat van de kwaliteit.



Samsung J3 is ca 150 e.

Bluboo Picasso ca 70 e.
Alle reacties Link kopieren
Bij de postbode of de krantenbezorger op de fiets binden?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Mieshka schreef op 27 juli 2016 @ 06:47:

iPhone 5S. Sowieso toptelefoon, heb 'm al sinds 'ie uitkwam.



Pokemon Go loopt hier nog regelmatig vast, maar zal meer aan 't spel zelf liggen dan aan mijn telefoon. Verder werkt alles altijd goed.



Je wilt ook gewoon een fijne mobiel als je 't spel zat bent ---> iPhone doen dus. Overhypte veel te dure hipster telefoon. Steeds minder mensen zijn er ook over te spreken. Lopen steeds meer achter.
Geen.
Alle reacties Link kopieren
Android rules.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:sloth schreef op 27 juli 2016 @ 09:27:

Ben ik de enige die het debiel vindt dat je een telefoon gaat kopen om 1 spelletje te kunnen spelen?? Dat was ook mijn idee. Nu moet ik zeggen dat ik het hele spelletje een beetje aan mij voorbij gaat
Alle reacties Link kopieren
Het is supergezellig om te spelen.



Vandaag op de boot naar Schiermonnikoog had onze zoon meteen contact met andere spelers, en omdat het eiland klein is kun je elkaar regelmatig tegenkomen en updates geven. Kids blij, en wij gezellig met die ouders kletsen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 12 augustus 2016 @ 23:49:

Het is supergezellig om te spelen.



Vandaag op de boot naar Schiermonnikoog had onze zoon meteen contact met andere spelers, en omdat het eiland klein is kun je elkaar regelmatig tegenkomen en updates geven. Kids blij, en wij gezellig met die ouders kletsen.



Wat leuk! Was er veel te vangen? Gisteren in Utrecht veel gevangen maar vnl standaard. Alleen de 2 andere vw die erbij waren konden zelfs in het resraurant nauwelijks hun ogen van de telefoon houden. Vond ik sneu voor mijn zoontje, dus die mocht na het eten ook spelen. Hun spelen een tikkie fanatieker dan wij. Toch was het heel gezellig, en hebben we wat goeie tips gekregen.



In Utrecht ook veel contact gehad met andere jagers. Ook van jongelui die aan het werk waren. Er was ook 1 bejaarde in een rolstoel die ook aan het jagen was. Ik vind het echt geweldig. Het is van alle leeftijden.
quote:Snoesje666 schreef op 12 augustus 2016 @ 23:33:

Android rules.



+100



Apple en ik klikt gewoon niet. Thuis hebben we meerdere android devices. Mijn schoonmoeder heeft op advies een ipad aangeschaft. Dat leek toen beter en het gaat ook wel. Alleen als er wat is, kan ik er weer helemaal induiken. Vanuit mijn ervarin is het niet logisch en lastiger uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Het centrum van Schiermonnikoog (500x300 meter?) heeft een idioot aantal pokéstops en minstens drie gyms. Helaas was ik het kabeltje van de powerbank vergeten, dus te weinig kunnen doen. Bij de aanlegsteigers zat Lapras en de medejagers hebben drie Pikachu gevonden en één gevangen.

In de bunker (met twee stops) heb ik Bulbasaur gevangen.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Klinkt goed Snoesje.

Het zou bij ons een weekendje worden, gezien de reisafstand. Dit jaar zijn we met Pasen naar Groningen geweest. Dat was zeker voor herhaling vatbaar. Wie weet een x in de voorjaarsvakantie.
Alle reacties Link kopieren
En, hoeveel pokémon heb je inmiddels gevangen ?



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Deze telefoon werd net genoemd op het forum. Ik houd hem in mijn achterhoofd, in deze telefoon kan mijn geknipte sim blijkbaar nog wel.



https://tweakers.net/prod ... 1/elephone-p9000-wit.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een huismerk telefoon van vodafone van 130 euro en die werkt prima met pokemon go. Sterker nog, hij laat sinds kort de hond uit zichzelf uit.
quote:Snoesje666 schreef op 25 augustus 2016 @ 00:59:

En, hoeveel pokémon heb je inmiddels gevangen ?



[afbeelding]



Deze had mijn man laatst geevangen. Veel.

Nu de vakantie is afgelopen helaas andere prio's. Dus wat minder tijd om te spelen.
quote:Antroposoofje schreef op 25 augustus 2016 @ 01:13:

Mijn vriend heeft een huismerk telefoon van vodafone van 130 euro en die werkt prima met pokemon go. Sterker nog, hij laat sinds kort de hond uit zichzelf uit.



Dat klinkt goed. Is die wel simlock vrij?



Nou, wij hebben dus geen hond vw werk en nu te druk met kinderen. Ik zou het graag willen, maar het lijkt me zielig voor het beestjr

Maar dat Pokemon Go spelen geeft wel t zelfde gevoel.
Binnenkort komtvdecjuawei y6 ii uit. In de buurlanden is hij al bestelbaar.



Nu dat we alleen op mijn telefoon hebben gespeeld, heb ik nog meer redenen om een aparte telefoon aan te schaffen. Dan kan ik gewoon mijn mail erc checken als de jongens de verzameling bekijken. Ook loopt de app vaak vast, mede door andere software op mijn telefoon. Dus het gaat er zeker van komen.



Ik hoop dat ik de telefoon bij bol kan bestellen ivm cadeaubonnen en airmiles die ik kan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:lonelyryder schreef op 25 augustus 2016 @ 05:35:

[...]





Deze had mijn man laatst geevangen. Veel.

Nu de vakantie is afgelopen helaas andere prio's. Dus wat minder tijd om te spelen.



Hier minder tijd, maar wel meer kwaliteit. Helaas duurt mijn pauze maar een half uurtje, dan sjees ik op de fiets naar het Noorderplantsoen en ga daar jagen. Veel meer soorten dan in Kuttekrabbeveen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 25 augustus 2016 @ 07:17:

[...]





Hier minder tijd, maar wel meer kwaliteit. Helaas duurt mijn pauze maar een half uurtje, dan sjees ik op de fiets naar het Noorderplantsoen en ga daar jagen. Veel meer soorten dan in Kuttekrabbeveen.

Ja, ik probeer dat ook wat beter te plannen. We zitten 1000 punten vam lvl 21. Dus vanavond naar een hotspot in combi met wat stadse boodschappen. En dan eindelijk evolueren en dat Lucky egg aanzetten.
https://www.bol.com/nl/s/ ... l/sc/media_all/index.html



Yes, hij is bestelbaar! Ik hoop dat er nog een andere kleuren bijkomen, maar dit wordt m.



Dit weekend zijn we veel aan het klussen thuis, dus van spelen komt er weinig. Ik hou jullie op de hoogte!
Man oh man, wat heb ik zitten slapen. Vergeet de Y6. Hier is de Y5 II, en getest op Pokemon.

https://www.droidapp.nl/toestellen/huawei-y5-ii-review/



Natuurlijk zit ik net klaar met mijn cadeaubonnen om te gaan bestellen als er visite komt. Grom. Vanavond ga ik bestellen, ik laat jullie morgen weten, of zodra ik m heb, hoe het is gegaan. Ik denk aan een databundel van simyo, die hebben nu een aanbieding 1 GB voor 7,50.



Andere tips zijn welkom!
Voor iedereen die niet twijfelt of het sowieso zonde van het geld vind..

Een aparte pokephoon is in mijn situatie zowel handig als leuk.

Het is net een stokje dat je door kan geven. Als ik alleen ben kan ik op mijn andere telefoon nog mails checken etc. en tegelijk pokemon open houden.

Op de nw telefoon loopt de app nauwelijks vast, daar waar mijn werk telefoon de app vaak opnieuw moest worden opgestart. Dit ging echt ten koste van het plezier.



Ook mijn kinderen hebben er heel veel schik van. Die kunnen nu alleen/los lopen met de telefoon. Vanmorgen zaten ze uitgebreid de vangsten te bewonderen. Met mijn werktelefoon zou ik ze er liever niet op laten en samen laten zitten. En als we net ergens pauzeren, kunnen hun pokemon blijven spelen/kijken en kan ik mijn berichtjes checken zonder te wachten of hun spel te verstoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven