Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 24 augustus 2016 @ 21:56:

Jennifer Lopez en Casper Smart zijn niet meer bij elkaar.

Dat melden bronnen aan People.



"Ze zijn al een paar weken niet meer samen", laat een bron weten. "Het was niet dramatisch en ze zijn goed uit elkaar gegaan. De relatie is op een natuurlijke manier geëindigd."



Volgens de bron blijven de 47-jarige actrice en de 29-jarige Smart vrienden.



De relatie tussen de twee werd voor het eerst in 2011 naar buiten gebracht. Een jaar later spraken de choreograaf en actrice voor het eerst over hun liefde voor elkaar. In het verleden zijn de twee vaker korte tijd uit elkaar geweest.En laatst was ze nog zwanger op haar 47e.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 24 augustus 2016 @ 22:01:

[...]



En laatst was ze nog zwanger op haar 47e.Dat kan natuurlijk nog steeds zo zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:46:

Ja of zoiets



[afbeelding]
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=mCxf559-nLA
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 20:08:

Misschien is hij wel vaker een jokkebrokje en was ze er helemaal klaar mee?



Thomas Berge wil niet langer liegen. De zanger heeft zijn auto zondag zelf in de prak gereden. Aanvankelijk beweerde Thomas dat een vriend van hem de zwarte Mercedes total loss reed in Amersfoort.



"Het was ontzettend dom. Ik had anders moeten reageren", zei Thomas woensdagavond bij RTL. Hij had zondag ‘een black-out van ongeveer één seconde’ terwijl hij achter het stuur zat en knalde met een snelheid van zo’n 50 kilometer per uur op een lantaarnpaal. "Hoe het gebeurd is, weet ik nog steeds niet. Dat is wel eng."



Thomas zei ‘in totale paniek’ dat hij niet had gereden. De zanger, die in 2010 in een afkickkliniek zat, was bang dat mensen zijn verleden aan het ongeval zouden koppelen. "Er is een blaastest geweest, daarmee was natuurlijk niets aan de hand. Er is ook bloed afgenomen en dat was ook in orde. Ik had wel even een shockreactie, zo’n smak is echt knetterhard. Mijn vriend die naast me zat, dacht dat hij zijn tong had afgebeten."



De zanger en zijn goede vriend mankeren niets. "Gelukkig was het een eenzijdig ongeval. Ik ben gebeld door de politie, die zei dat ze jaarlijks duizend van dit soort gevallen meemaken en dat ik me niet hoef te schamen. Toen dacht ik: ik haal dit verhaal uit de wereld en wil niet meer liegen."Ik heb er niet zoveel verstand van maar iemand anders misschien wel.. Waarom is er na een blaastest nog een bloedtest geweest? Is dat niet heel ongebruikelijk?
Alle reacties Link kopieren
Vanwege drugs neem ik aan
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook. Is ie toen ook met coke achter het stuur betrapt? Krijg je dan een aantekening?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 24 augustus 2016 @ 22:09:

[...]





Ik heb er niet zoveel verstand van maar iemand anders misschien wel.. Waarom is er na een blaastest nog een bloedtest geweest? Is dat niet heel ongebruikelijk?Drugsgebruik aan te tonen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Volgens mij krijg je een bloedtest na twijfel bij de blaastest .



http://www.advocaat-verke ... oek-bloedproef-bloedtest/



Ook bij vermoedelijk drugsgebruik kennelijk
quote:louise1 schreef op 24 augustus 2016 @ 19:34:

Zoals mijn collega's op Sint Maarten altijd tegen me zeiden: Jamaica man sweeeeeeeet! En dan moesten ze allemaal héél hard lachen blijkbaar staan Jamaicaanse mannen in de Carib eh, goed bekend



En niet alleen Jamaicaanse mannen ;)

Wel meer van die exotische mannen (ook uit eigen ervaring).
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:27:

[...]



Wel eens gehoord van een open relatie?



Maar hier is vaak geen sprake van.

Waarom dan niet gewoon single blijven als je zo bent? Dan kun je lekker doen wat je wilt en je doet een ander geen pijn. Ik snap dit soort dingen nooit zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja oke dat vermoedde ik al, dat het is omdat ze naast alcohol ook drugs willen testen. Maar dit doen ze lang niet altijd, toch? Dus inderdaad, is het dan omdat bekend is dat hij ooit een drugsprobleem heeft gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 24 augustus 2016 @ 22:24:

[...]





Maar hier is vaak geen sprake van.

Waarom dan niet gewoon single blijven als je zo bent? Dan kun je lekker doen wat je wilt en je doet een ander geen pijn. Ik snap dit soort dingen nooit zo goed.Ik snap het ook niet, maar goed. Ze kan altijd bij hem weg he
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 augustus 2016 @ 22:28:

[...]



Ik snap het ook niet, maar goed. Ze kan altijd bij hem weg he



Dat zal ze nu hoop ik wel doen. ;)



Ik zou mijn vingers als nieuwe potentiële vriendin niet meer branden aan zo'n figuur. Je weet gelijk hoe iemand is en dat je met een zwaar gebroken hart eindigt.. Veel te gevaarlijk om een paar keer met zo iemand af te spreken en helemaal verliefd te worden.



Maar ja.... Beroemd en zo he...
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:27:

[...]



Wel eens gehoord van een open relatie?Toch denk ik dat zijn vrouw/vriendin geen weet heeft van die open relatie...
Alle reacties Link kopieren
Zou ze geen internet hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 augustus 2016 @ 21:28:

[...]





Leg uit?Pijler: Relatie.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 25 augustus 2016 @ 05:51:

[...]



Toch denk ik dat zijn vrouw/vriendin geen weet heeft van die open relatie...Nu inmiddels wel hoor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 24 augustus 2016 @ 22:24:

[...]





Maar hier is vaak geen sprake van.

Waarom dan niet gewoon single blijven als je zo bent? Dan kun je lekker doen wat je wilt en je doet een ander geen pijn. Ik snap dit soort dingen nooit zo goed.



Ik vind het wel bijzonder dat Usains zus ineens de vriendin in de picture zet, er prompt gesproken wordt over een aanzoek (al denk ik dat dat vooral vanuit de journalisten komt en niet het koppel zelf) en pal erna komen alle vreemdgangersverhalen uit alle hoeken van de wereld aanwaaien.



Maar inderdaad: blijf dan vooral single; kun je met iedereen aan de rol.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 25 augustus 2016 @ 09:14:

[...]





Pijler: Relatie.Leg uit?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 09:21:

[...]



Leg uit?



Men koopt een computer.

Men neme Internet.

Men schakelt eea. in/aan.

Men gaat naar Chrome.

Men typt in: www.viva.nl en gaat naar-> forum en dan naar -> Relaties.

Men zette de telefoon af, laat goede vrienden hele verre vage bekenden worden, neemt onbetaald verlof, eten en drinken in de buurt en gaat lezen.

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 25 augustus 2016 @ 09:30:

[...]





Men koopt een computer.

Men neme Internet.

Men schakelt eea. in/aan.

Men gaat naar Chrome.

Men typt in: www.viva.nl en gaat naar-> forum en dan naar -> Relaties.

Men zette de telefoon af, laat goede vrienden hele verre vage bekenden worden, neemt onbetaald verlof, eten en drinken in de buurt en gaat lezen.

Men commandeert zijn hondje, blaft zelf en laat de pogingen tot humor over aan hen die er wel gevoel voor hebben.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 25 augustus 2016 @ 05:51:

[...]



Toch denk ik dat zijn vrouw/vriendin geen weet heeft van die open relatie...Volgens mij is dat toch ook wel een Rastafari-ding. Spread the love enzo Een Bob Marley had ook meerdere vrouwen tegelijkertijd.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 09:39:

[...]



Men commandeert zijn hondje, blaft zelf en laat de pogingen tot humor over aan hen die er wel gevoel voor hebben.



Pogingen tot humor? Ik ben bloedserieus!



Maar goed: ik ga weer roddelen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Thomas Berge en Myrthe Milius zijn uit elkaar, maar dat betekent niet dat de twee niet meer 'gewoon samen kunnen zijn'. Om dat te benadrukken deelde de zanger dinsdag, een paar uur nadat de breuk bekend werd, een foto van zijn gezinnetje.



"Ik wilde daarmee aangeven dat we nog gewoon bij elkaar kunnen zijn", legde Thomas woensdag uit bij RTL. Bij de foto die hij op Instagram plaatste schreef hij: 'we zijn op dit moment bij elkaar en houden van elkaar'. Die boodschap riep vragen op.



"Het is heel goed voor Jack dat papa en mama in zijn leven zijn", zei Thomas woensdag over zijn drie jaar oude zoon. "Gisteren hebben we gewoon lekker gegeten en een filmpje gekeken. Ik wil laten zien dat het ook op die manier kan."



Edit: plaatje wil niet. Link naar bericht voor foto: http://www.telegraaf.nl/p ... enieten_met_Myrthe__.html
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven