Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.

19-07-2016 12:02 1482 berichten
Hallo allemaal,



Welkom in het vervolg van "Juli challenge - weer wat afvallen".

Je mag voor de maand Juli meedoen, maar als je meer wilt afvallen kan je blijven meeposten.



Graag iedere vrijdag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



Momenteel zitten wij vol voor nieuwe deelnemers.



Deelnemer1/78/715/722/729/75/812/819/826/82/99/916/923/930/97/1014/10StreefgewichtTotaal afgevallenAlissa78--------95,794,894,594,194,193,8??????????85,7-2,0Desje12----70,569,570,568,869,0????????????????68,0-1,5Evda2016------82,581,482,381,481,080,680,280,580,279,279,270,080,1-2,2Floor3466,265,164,264,063,664,664,564,263,962,962,261,960,761,159,0??5,1Isabella81,080,279,479,478,5??78,1??78,3????????????78,0-2,7Judith110762,762,562,161,560,5??61,961,3??60,960,561,460,460,360,759/60-2,0Jane-Ice58,858,658,059,058,258,258,3????58,858,8????????53,0-0,0Jessiebel----58,357,057,156,756,455,855,455,155,4??54,4??56,452,0-1,9JDlover65,564,7??64,764,0????65,0??????????????60,0-0,5Meubeltje73,0--70,771,069,9??70,570,569,0????????????65,0-4,0Miza------67,065,065,064,063,063,0????????????60,0-4,0Oestertje66,865,665,6????67,568,168,768,3????????????+1,5Slonsje81,881,480,479,379,278,577,678,177,877,276,975,975,376,275,765,0-6,1Woeffie91,791,691,592,592,1??92,092,091,991,791,0??90,990,9??80,0-1,0



Veel succes allemaal!
Pff heb het idee dat ik hem alleen maar meer ga missen nu. Heb ook totaal geen zin aan eten oid.
Alle reacties Link kopieren
Judith, geen idee, dat ken ik niet. Hier roer je een lepeltje van door wat drinken (of water als je een bikkel bent), denk dat het wel een bijeffect is dat je je voldaner voelt, want je krijgt wel vezels binnen natuurlijk. Ik kreeg het als tip van de bekkenbodemfysio na m'n bevalling. Goede afspraken gemaakt Judith, en als het niet lukt lekker weg gaan.



Waar ik eigenlijk de hele dag lamlendig op de bank wilde hangen, besloot ik dat ik daarmee natuurlijk m'n doel niet bereik. Ik heb obese opgezet en ben gaan plaatswandelen, met een sprong bij iedere 100 stappen. Toen het afgelopen was, bedacht ik dat ik nu genoeg opgewarmd was voor een hardlooples. Zonde toch om daar geen gebruik van te maken...dus net les 8 van Evy gedaan op iets hogere snelheid dan anders. Even m'n systeem prikkelen. Waar ik om 2 uur nog bijna geen stap had verzet, ben ik nu goed op weg om m'n 10.000 vandaag te halen. Zal even douchen en het eten gaan voorbereiden.
Live life, love livin'
Hopelijk kun je ook nog beetje genieten op kamp Judith!

Goed zeg Alissa dat je alsnog zo actief bent geweest.



Vandaag:



O: Griekse yoghurt met magere kwark, havermout, rozijntjes, lijnzaad

T appel

L: shake b&f (nu maar eens proberen met amandelmelk) en stukje bananenbrood

T: rauwe wortels

D: courgetti

T; magere yoghurt
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijstje gisteren:



O: havermout van amandelmelk, kokosolie en cacao

L: mandarijn, watermeloen

D: gnocci ovenschotel met champignon, spinazie en tomaat

T: schaaltje kwark



Daarnaast 11.700 stappen gezet (is 8,5 km). Een goede dag. Hopen dat vandaag weer zo'n goede dag wordt.
Live life, love livin'
Jullie eten Griekse yoghurt en kwark door elkaar begrijp ik dat goed.



Zou het door anticonceptie kunnen komen dat het bij mij niet zo makkelijk gaat het afvallen
quote:woeffie schreef op 23 augustus 2016 @ 12:56:

Jullie eten Griekse yoghurt en kwark door elkaar begrijp ik dat goed.



Zou het door anticonceptie kunnen komen dat het bij mij niet zo makkelijk gaat het afvallenBen je daar pas mee begonnen? Weet alleen dat het in het begin wel eens verschil kan maken. Houd jij nu eigenlijk je kcal/macro's bij? Want misschien heb je het idee dat je gewoon normaal/veel eet maar is het qua kcal wel heel weinig of juist heel veel. Dat heeft echt mijn ogen geopend, dacht dat sommige dagen teveel zou eten maar dat viel reuze mee. Andere dagen zit ik met mijn lunch al aan de kcal en had ik het niet door. Sommige dingen bevatten heel veel of juist heel weinig, wat ik niet in de gaten had. Ik gebruik myfitnesspal, kan je ook foto's van de streepjescodes maken enzo.
quote:woeffie schreef op 22 augustus 2016 @ 13:06:

Heb wel al mijn spullen hoor. Maar na het gesprek waarin het is beëindigt heb ik niets meer gehoord. Ik heb zelf ook niet meer gebeld of geappt. Hoe graag ik ook wil het leek mij geen goed plan. Het lijkt me beter als hij dat zou doen. Maar helaas. Ik heb telkens na alle ellende pogingen gedaan vandaar dat ik nu niets doe.



Gisteren verwijderde ik een chat uit mijn whatsapp en op dat moment kreeg ik dus ook net een appje binnen welke nu ook verwijderd is. En zit telkens te denken oh het zou toch niet van hem zijn geweest. Heb echt geen idee wie het geweest moet zijn. Vervelend Woeffie :( Wel goed dat je zelf geen contact meer hebt gezocht. Mocht hij het dan niet willen dan zou je je nog kutter voelen.



Wat raar dat appje! Heb je alleen de chat met je ex verwijderd? Want dan zou het berichtje toch alleen van hem moeten zijn toch? Anders zou het wel bij iemand anders in zijn chat staan.
Ik meng dat inderdaad door elkaar woeffie, ik vind alleen magere yoghurt nogal dun, maar Griekse yoghurt bevat veel calorieën...je kunt ook magere kwark nemen.



De shake is toch een reuze krentenbol geworden, niet de beste keuze en nog een stukje bananenbrood, was heeeeeerlijk en vult goed
@slonsje Nee hoor gebruik het al langere tijd. Maar denk misschien kan dat ook een oorzaak zijn.



Tel nu geen calorieën. Vind dat altijd best een gedoe. Maar met de streepjes code klinkt al makkelijker.



Nee gewoon een chat uit whatsapp verwijderd. En net op dat moment appt iemand mij maar weet dus niet wie. Denk als hij het geweest was hij inmiddels wel al weer een berichtje gestuurd zou hebben.

Nee het leek mij ook beter dat hij contact zou moeten zoeken. Om teleurstelling te voorkomen.

En begrijp ook heel goed dat het zo niet langer door kon gaan maar daar word het missen niet anders van.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad zo als je net aan de anticonceptie bent dat je daar dan wel last van hebt maar als je dat al langer hebt dan zou dat nu geen verschil moeten maken..
Alle reacties Link kopieren
Ik step nu elke avond ongeveer een half uurtje met de mini stepper. 5 dagen in de week, in het weekend neem ik een pauze. Fles water erbij, tv aan en steppen maar! Lekker zweten na 10 minuten, nu helemaal met het warme weer.



Ik heb echt het gevoel dat mij benen al wat dunner geworden zijn. Heb nu een korte broek aan die eerst veel strakker zat. Nu zit die gewoon lekker wat losser :-)

Zou eigenlijk mijn benen en billen moeten opmeten om te kijken of er echt centimeters van af gaan...
Wel een succes dus die stepper Floor!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 23 augustus 2016 @ 21:02:

Wel een succes dus die stepper Floor!!Tot op heden wel! Heb nu wel vakantie, ben benieuwd of het me ook gaat lukken als ik weer moet werken. :-)
@woeffie kcal tellen is/was ook niks voor mij maar nu ik die streepjescodes manier heb ontdekt gaat het zo snel/makkelijk. Snap wel dat het niks is voor je, erg vervelend dat je qua gewicht geen verschil ziet. Misschien toch een idee om je op te meten? Misschien gaat er wel wat af van je buik/benen bijv.



@Floor, wauw goed bezig met het step apparaat! Waar had je die van jou nu gekocht? En is dat ding een beetje geluidloos? :P
Op den duur weet je van alle producten de calorieën uit je hoofd, zoals ik
Ik zou m bijna ook kopen die stepper! ware het niet dat ik mijn lichte koopverslaving in de gaten wil houden ... hou het dus bijna wandelen en fietsen.

Zometeen 4 km wandelen..



Lijstje vandaag:



O: havermout, Griekse yoghurt met magere yoghurt, gojibessen en paar noten en rozijnen

T: appel

L: shake+ bananenbrood.

T: worteltjes

D: chili con carne

T: magere yoghurt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets nieuws ontdekt: ter plekke met hoge knieën rennen. Ga proberen om dit elke avond even tien minuten te doen. Voelde het goed aan mijn benen gister.



Oooh ik sta nog steeds in dubio om me aan te melden voor een rencursus. Ik kan op maandag maar heb dan de hele dag studie, om 17:30 bbb workout en dan is het rennen om 19:45. En ik denk dat bbb en rennen op dezelfde dag een beetje too much is..toch?



Heb me nog niet gemeten. Steeds iets te gehaast in de ochtenden..



Mijn lijstje van vandaag:

Banaanhavermout pannenkoek

Quinoa-sojabonen salade van de ah als lunch

Tussendoortje wortels

Diner roerbak van paksoi, Chinese kool met saus en kalkoen



Afgelopen dagen pasta met zalm en eigen saus gegeten, linzen met gegrilde wortels en koolrabi, salade van courgette, rosbief en amarant (zaadsoort). En de rest van de week moet ik nog even kijken.

Morgen ga ik trouwens een halfuurtje met een roeivereniging meeroeien. Ben benieuwd of het wat is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je bananenbrood Evda?



Lekker bezig oestertje! Denk dat 2 lessen achter elkaar inderdaad wat veel van het goede is..

Roeien schijnt ook erg goed voor je te zijn! Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
quote:slonsje schreef op 24 augustus 2016 @ 10:19:

@woeffie kcal tellen is/was ook niks voor mij maar nu ik die streepjescodes manier heb ontdekt gaat het zo snel/makkelijk. Snap wel dat het niks is voor je, erg vervelend dat je qua gewicht geen verschil ziet. Misschien toch een idee om je op te meten? Misschien gaat er wel wat af van je buik/benen bijv.



@Floor, wauw goed bezig met het step apparaat! Waar had je die van jou nu gekocht? En is dat ding een beetje geluidloos? :PJa gaat super goed!! En is wel geluidloos, wel wat geluid als je met je voet naar beneden gaat, op de grond. Heb hem gekocht bij een kringloop winkel :-)
ik vond m heerlijk jessiebel! heb er rozijntjes door gedaan..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Ik ben laatste tijd niet zo bezig met afvallen en sporten.

Vind het wel erg maar geniet wel volop.



Haal mij aub even nog niet weg van de tabel, ik herpak me hopelijk snel weer!



Fijne dag!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Oestertje! Creatieve menu's!



En wat knap dat je het steppen zo goed volhoudt Floor, erg goed voor je conditie!



Ik ben ongesteld deze week en zoals ik al zei merk ik dat wel met wat extra trek. Gisteren wat meer gegeten dan anders, maar door mijn actieve calorieën (beweging) gelukkig niet in de min gekomen.



Ben vandaag heel sloom door het weer, dus ik hou me maar een beetje rustig
Live life, love livin'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt heeel veel recepten. Ik zit altijd op buitenlandse blogs te kijken en als ik lekkers zie dan kopieer ik het naar mijn eigen blog. Die gebruik ik als digitaal receptenboekje. Vind ik wat overzichtelijker dan op elke site lid te moeten worden.



Heb net trouwens geroeid. Was er niet zo goed in haha. Het voelde ook niet heel erg inspannend. Maar goed, even kijken of ik dus lid word of niet.



Ik ben trouwens eindelijk weer een beetje afgevallen! Nu alleen even binnenkort even opmeten. Duurt alleen altijd zo lang dus op een werkdag komt er steeds niks van
ben aan het cheaten vandaag: appelflap, ijsje, friet, kaassoufle
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 25 augustus 2016 @ 17:58:

ben aan het cheaten vandaag: appelflap, ijsje, friet, kaassoufle Oeps.. naja een keertje moet kunnen. Heb je er van genoten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven