Lijf & Lijn alle pijlers

De knop weer om, +/- 5 kilo afvallen! - Deel 2

22-05-2016 19:48 368 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
quote:Marana_ schreef op 18 augustus 2016 @ 11:27:

Gefeliciteerd Marina, wat fijn!





Hier gaat het niet zo. Ik snap het niet, ik let op mijn eten, ik beweeg meer dan ik deed en toch kom ik aan. Ik baal daarvan

Heel herkenbaar dit heb ik ook een periode gehad! Jaren geleden lag het eraan dat ik te weinig at zodat mijn stofwisseling niet op gang bleef. Toen moest ik 6x per dag gaan eten. En toen ging het wel goed.

De laatste tijd heb ik er ook last van maar eet toch echt 4-5-6 x per dag. Kijken hoe het nu gaat komende periode als ik 6x per week sport.
Alle reacties Link kopieren
even offtopic



Snowy, hoe gaat met jou met het zwanger worden? Hou je het nog een beetje vol?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Hey juul lief dat je erom vraagt.

Ik ben echt heel erg bang de laatste tijd dat het nooit zal gaan lukken! Op moment voel ik me wel weer wat beter. Over 3 mnd ook alweer 1 jaar bezig met behandelingen en tot zover nog geen eisprong gehad..

Ik spuit nu alweer 10 dagen maar wel weer met de laagste dosering waarvan ik ook niet verwacht dat er iets zal groeien. Ga er vanuit dat ik morgen moet ophogen! En hopen dat er iets gaat groeien. Of wie weet zit er morgen wel al iets groeiends!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn egopost Snowy. Ik kan me voorstellen dat dit voor jou echt enorm vervelend is. In de week na mijn missed abortion vertelden twee collega's dat zij zwanger waren. Hoewel ik het hen natuurlijk gunde, was dat echt niet fijn.

Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gevoel helemaal Snowy! Die gedachten heb ik ook vaak gehad. En nu ik gelukkig zwanger ben, kan ik me het eigenlijk al niet meer goed voorstellen, die onzekere fase van of het ooit gaat lukken.

Want ontzettend naar dat je nog steeds geen eisprong hebt gehad. Al die behandelingen en dan nog steeds niets

Waarom moet je nu weer met de laagste dosering beginnen? Omdat je toch niet verwacht dat het iets doet?

Heel veel succes meid en houd de moed erin
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Maakt niet uit hoor Marina, het is jou ook enorm gegund. Vind het eerder moeilijk te lezen als mensen zwanger worden van "lucht" of ongepland. Baalde natuurlijk wel ff toen ik je berichtje zag maar dat heb ik bij iedereen omdat je al 1.5 jaar bezig bent waarvan bijna 1 jaar mmm zonder überhaupt een kans te hebben. En dan denk je soms ff van waarom werkt mijn lichaam niet.

Juul moet met het laagste beginnen ivm de leo. Geen idee hoe je lichaam nu gaat reageren. Ik verwacht dat het niets doet omdat ik 50 spuit en de meeste zkh starten met 75. Daar kan ik morgen op over als er niets is. En om mezelf te beschermen heb ik gezegd dat ik waarschijnlijk pas reageer na 1 of 2x ophogen en anders pas in de ronde erna.
Gefeliciteerd Marina!



Snowy hopelijk snel 'raak'



Hier 60,3. Ik hoop snel onder de 60 te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een tegenstrijdige berichten hier, ik wens iedereen op haar eigen manier veel liefde en succes



Hier 72.6
Alle reacties Link kopieren
Hier 72,7 vanmorgen . Snap het niet helemaal. Heb niet een hele goede week gehad (chinees gehaald, patat gegeten en 2x bbq), maar kan me haast niet voorstellen dat ik 1,5 kilo ben aangekomen. Lijkt me haast onmogelijk in een week tijd.

Was vorige week nog zo blij met mijn gewicht, viel me enorm mee. Maar is waarschijnlijk een gelukstreffer geweest (of ik heb het niet goed gezien ofzo).

Nou ik zal hem maar braaf noteren... Maandag is de vakantie voorbij. Dan maar weer in het normale ritme. Is wel weer goed.



Meld me dan wel weer!
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens een paar keer achter elkaar op de weegschaal gestaan én zelfs de batterijen nog vervangen... gewicht bleef hetzelfde
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



Ik ben laatste tijd niet zo bezig met afvallen en sporten.

Vind het wel erg maar geniet wel volop.



Haal mij aub even nog niet weg van de tabel, ik herpak me hopelijk snel weer!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik ben er ook nog hoor.

Was hier nogal stil dus niets meer geschreven.

Was vorige week maandag begonnen met 72.3 na een paar slechte dagen. Vrijdag was het gelukkig weer 71.1 ben benieuwd of ik morgen Eindelijk onder de 71 zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik woog gisteren 72,4.

Gelukkig weer wat afgevallen :-) .
tsja.....
Wat goed Famke en Snowy!



Ik weeg nu 59,8kg. Deze week wel flink meer gegeten dan ik had gewild, nog steeds niet vreselijk hoog aantal kcal gemiddeld maar ik ben dus niet zo'n persoon die van warm weer minder honger heeft of zo, integendeel zelfs! Nu was het ook een wijn week, dat doe ik heel soms dat ik een fles wijn koop. Nu hoeft dat weer een tijdje niet. Ik vind het wel cool dat ik nog maar zo'n 2 - 3 maanden hoef voor dat ik op streef gewicht zit
Alle reacties Link kopieren
72,1 vrijdag. Blij mee.
tsja.....
Omdat het hier zo stil ik heb ik eigelijk niet meer gepost.. als het weer wat actiever word schrijf ik miss weer mee!
Alle reacties Link kopieren
71.9
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
66,9

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven