Hulp bij indeling huis

03-08-2016 10:04 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ik zit een te brainstormen en kom er zelf niet uit.. Wij hebben een nieuw huis gekocht alleen is de indeling wat vreemd. De (open) keuken grenst aan de grootste ruimte van de benedenverdieping, voor veel mensen dan ook logisch om van die plek je huiskamer te maken. De bewoners nu hebben de eettafel helemaal voor in huis.. Ik heb geprobeerd de boel om te schuiven en de huiskamer in het kleine gedeelte voorin te doen, maar doordat er een openhaard in zit kan ik maar een hele kleine bank kwijt en dat is niet echt handig..



Op de platten grond staat niet de deur afgebeeld die van de hal naar het voorste gedeelte van het huis uitkomt (naast de trap). Er moet dus nog is ong 80 cm af van die muur.



Hebben jullie leuke ideeën? Als iemand dezelfde indeling heeft ergeren jullie je daaraan? Ik hoor het graag, alle hulp is welkom!
quote:Isabeaud schreef op 03 augustus 2016 @ 21:27:

Ook de keuken gaat eruit en dat wordt een open moderne keuken. Aangezien je toch een nieuwe keuken neemt,zou ik gelijk de keuken uitbouwen,nu zit deze in zo'n hoek,bouw het recht dan heb je gelijk een grote woonkeuken,en doe er inschuifbare grote tuindeuren in,dan heb je een zee van licht en in de zomer schuif je de tuindeuren in en trek je de tuin er helemaal bij.
Uit 1910 dus dan is die haard niet het origineel die hebben ze vernieuwd inderdaad zooo jammer.



https://www.google.nl/sea ... 0Q7AkIKA&biw=1366&bih=631
Het huis komt uit 1910 dus het art deco tijdperk.

Ik had gedacht 1930 gezien de paneeldeuren ed
Alle reacties Link kopieren
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven