Archeon camping

25-08-2016 23:11 10 berichten
Sinds een paar jaar kun je kamperen op de Archeon camping. Dat is blijkbaar op of tegen het terrein van Archeon aan.

Het schijnt een natuurcamping te zijn, maar wel met een 'zwembadje'.



Wie is hier wel eens geweest? Is het leuk? Is er iets van een winkeltje in de buurt? Kan er maar weinig over vinden, maar misschien is hier iemand met tips en weetjes voor als we een een keer een nachtje willen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Of er op het terrein een winkeltje is, geen idee. Het ligt vlak tegen een grote woonwijk waar wel een klein winkelcentrum is maar dat is best een stukje lopen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Met de fiets of de auto kan je naar diverse winkel centra's op 5/10 min afstand. Geen idee of er een winkel ter plaatste is denk van niet.
Misschien kun je beter het Archeon bellen?



Aan het Rietveldsepad zit ook nog een camping, daar zit je zo. Je hebt wel een auto of fiets (of zin in wandelen) nodig, anders zit je in the middle of nowhere.
Alle reacties Link kopieren
quote:chirpy schreef op 26 augustus 2016 @ 07:27:

Misschien kun je beter het Archeon bellen?



Aan het Rietveldsepad zit ook nog een camping, daar zit je zo. Je hebt wel een auto of fiets (of zin in wandelen) nodig, anders zit je in the middle of nowhere.Die stond te koop las ik laatst dus ik weet niet of ze nog plaatsen verhuren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet al teveel van voorstellen, vraag me af of ze bijv. wel een douche of zoiets hebben.

Maar ik zou gewoon even bellen. Supermarkt zit op 5 min. fietsen afstand.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Heb even gezocht, douches en toiletten zijn er wel hoor. Verder kun je een ontbijtje bestellen, maar meer faciliteiten zijn er niet. Je kunt ook alleen met een tent kamperen, geen vouwwagens en caravans toegestaan.

Ik schrok wel van de prijs per nacht. Vraag me af of daar de entree tot het park bij ingegrepen zit?
Niks moet, Niksen mag
Alle reacties Link kopieren
Er zijn in de buurt genoeg campings waar je prachtig kunt staan.

De Archeoncamping is een heel eenvoudige camping, zonder poespas. Het is een minuut of 15 lopen naar de Hoogvliet supermarkt.



Ik heb nog even de prijs opgezocht en schrok daar ook behoorlijk van. Stel je komt met twee volwassenen, twee kinderen tussen 5 en 9 en een tent, dan ben je per nacht 73 euro kwijt. Dan mag ik hopen dat er entree voor het park bij zit, anders wordt het helemaal duur. Met Museumkaart is de entree overigens gratis.
Ik ben pas nog bij de Archeon geweest. Het was dat ik korting had. Ik zou een andere mooie natuurcamping zoeken. Er zitten zat kleine mooie natuurcampings in het oosten van het land met prachtig sanitair voor minder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 26 augustus 2016 @ 09:36:

Ik ben pas nog bij de Archeon geweest. Het was dat ik korting had. Ik zou een andere mooie natuurcamping zoeken. Er zitten zat kleine mooie natuurcampings in het oosten van het land met prachtig sanitair voor minder.



????

Geen idee waar je bent geweest dan want het Archeon ligt in het westen vh land
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven