Voor eens en altijd duidelijkheid

24-08-2016 08:35 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja vrouwen. Ik weet dat de discussie al eeuwenoud is en dat er al 1000 topic op dit viva platform staan. Maar ik wil nu voor eens en altijd duidelijkheid. Is een grote penis ( 18-25 cm) nou lekkerder of niet?



Groetjes.
Ik heb de goede man maar eventjes wat van dichterbij bekeken, want ik werd toch wel nieuwsgierig van zijn verkoop pitch, maar zie ik daar nu een bos kont schaarhaar van hier tot Tokyo?



Kun je dat even nader toelichten Charles?
Alle reacties Link kopieren
Liever gemiddeld en dik, dan lang en dun..iehhh. ooit een onenightstand gehad met een man met een asperge. Megalang en heel dun. Yak..
quote:Charles_Gentle28 schreef op 26 augustus 2016 @ 17:42:

[...]





Dank je wel, Coralie76. Een profielfoto van de voorkant had ook gekund en zou je misschien sneller bewijs geven, maar had niet publiek toegelaten geweest. Ik kan je één en ander wel eens verduidelijken privé want niet iedereen heeft hier inderdaad iets aan. -KING- heeft alvast een goede hint in het mysterie...



.pik foto's waar je zelf de camera hoek kiest, hoef ik niet. alleen als je bereid bent om een plastic of houten liniaal met plakband aan je stijve ten plakken en dan recht ervoor een foto maken. dan zien we wat je in huis hebt
quote:coralie76 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:40:

[...]





pik foto's waar je zelf de camera hoek kiest, hoef ik niet. alleen als je bereid bent om een plastic of houten liniaal met plakband aan je stijve ten plakken en dan recht ervoor een foto maken. dan zien we wat je in huis hebtJeetje. Jij bent streng zeg.
Huh? Wat mis ik hier nu allemaal weer?
quote:Amand schreef op 26 augustus 2016 @ 20:49:

[...]





Jeetje. Jij bent streng zeg.jij mag me juf noemen Amand ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:40:

[...]





pik foto's waar je zelf de camera hoek kiest, hoef ik niet. alleen als je bereid bent om een plastic of houten liniaal met plakband aan je stijve ten plakken en dan recht ervoor een foto maken. dan zien we wat je in huis hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:40:

[...]





pik foto's waar je zelf de camera hoek kiest, hoef ik niet. alleen als je bereid bent om een plastic of houten liniaal met plakband aan je stijve ten plakken en dan recht ervoor een foto maken. dan zien we wat je in huis hebtHahaha.... en waar moet die foto dan geplaatst worden?????
Alle reacties Link kopieren
quote:DonnyJ schreef op 05 september 2016 @ 05:58:

[...]





Hahaha.... en waar moet die foto dan geplaatst worden?????Hier. Nu. De moderators zijn nog niet wakker.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ff serieuze reactie.

Mijn vriend is behoorlijk geschapen. En dat is niet altijd leuk. Rond de ovulatie kan ik hem niet hard en voluit hebben. Dat doet gewoon zeer. En niet zo'n beetje ook.

Dus ik heb liever gemiddeld. Wel graag dik. Oha, en niet te klein graag.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Wat voor de 1 klein is, is voor de ander mega.

Voordeel van een grote piemel is dat je deze niet hoeft te wassen, hij hangt in het water wanneer je op de wc zit.

Wat ook een voordeel kan zijn als je kids hebt, is dat je geen gul hoeft te graven op het strand... dan hoef je enkel naakt door het strand te wandelen en je trekt vanzelf een gul.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor de een klein is...

Nou klein is alles onder de 14 cm. Voor mij dan.

Alles boven de 20 is groot. Daartussen is gemiddeld.

Maar dat is persoonlijk.



En als je vriendin zegt " mag ik met je piemel spelen?" En jij antwoord " wel in huis blijven ermee" dan is ie echt te groot.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Ridder87 schreef op 05 september 2016 @ 10:34:

Wat voor de 1 klein is, is voor de ander mega.

Voordeel van een grote piemel is dat je deze niet hoeft te wassen, hij hangt in het water wanneer je op de wc zit.

Wat ook een voordeel kan zijn als je kids hebt, is dat je geen gul hoeft te graven op het strand... dan hoef je enkel naakt door het strand te wandelen en je trekt vanzelf een gul.klinkt handig ja. heb je zelf zo een lekkere grote, dat je al die tips weet, of google je daar op in je vrije tijd, op de gebruikerstoepassingen van een megalul?
http://buzzkenya.com/sore ... piyo-kisumu-manhood-size/



Arme man, Dit is pas een grote!!;)
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 05 september 2016 @ 12:40:

[...]





klinkt handig ja. heb je zelf zo een lekkere grote, dat je al die tips weet, of google je daar op in je vrije tijd, op de gebruikerstoepassingen van een megalul?



Haha, nee dat zijn geen zoektermen die ik gebruik wanneer ik Google..

Wat voor de 1 (te) groot is, is voor de ander weer lekker.. De maat is imo irrelevant!

Een grote piemel heeft zijn voor en nadelen. Zwemmen bijvoorbeeld kan best eens vervelend zijn, zo ook het dragen van een pak.

Hetzelfde geldt voor grote borsten, best zwaar om dit dag in dag uit te moeten meedragen.

De 1 houdt ervan, de ander kan er niet mee omgaan. Dit verschilt per persoon.

Dit soort topics, tja.. Wat moet je ermee?
Alle reacties Link kopieren
Hak m af. Dan zal ik hem eens lekker braden. Mag je proeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Waar ik dan weer wel benieuwd naar ben is het volgende...



Dames, hebben jullie ooit wel eens iemand geweigerd na het zien van zijn piemel?

Te groot of te klein of zo vies als die foto van hierboven?



Ik heb ooit wel eens iemand geweigerd toen ik zo'n 15 jaar was vanwege mega grote lippen en een vieze geur maar ook omdat ik haar niet zo leuk vond en ik te verlegen was dit te zeggen.

Ben destijds de kamer uitgevlucht en ben toen naar huis gegaan(was in het huis/bed van een vriend).

Nu ik ouder ben zou ik het anders aangepakt hebben, best lullig voor die meid!
Ik vind iets groter toch wel fijn ...
Alle reacties Link kopieren
Ik weiger wel te beffen als ik rioollucht of rotte vis voorgeschoteld krijg. Maar geef ze dan altijd de kans om het schoon te wassen en dan wil ik opnieuw kijken of het wat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven