Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Ligt uitgeteld (en uitgewoond) op de bank. Het was bloedheet en supergeil! Grenzen verlegd en enorm genoten, zuchtzwijmel...
Alle reacties Link kopieren
wat fijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Oranje, wat heerlijk. Lekker nagenieten.

Ik mag begin volgende weer weer. Heb heerlijk dagje club in de planning.



Phoe, dat is super balen verkeerde datum. Ppppfffff hier is mijn nr 2 wel eens een datum helemaal vergeten in zijn agenda te zetten. En kon ook niks meer aanpassen. Dat zijn echt geen grappige actie's.



Jilke, welkom. Ja vraag me ook af hebben jullie al een date gehad ? Of zit de eertse nog in het verschiet.



Roos, Sahara 's verdwijnen je komt wel weer een oase tegen , van Ed is wel raar toch , jullie waren zo close, doet mij wel realiseren dat , dat wat ik inmiddels zo van zelf sprekend erbij vind horen ook maar zo eindig kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Spinsels, wij hebben gisteren dagje club gedaan. Het was heel druk, dus alle ruimtes waren open. Ik vond het weer een topdate.



En idd, een affaire kan zomaar eindig zijn, hoe stabiel ook. Pluk de dag dus.
Alle reacties Link kopieren
Oranje, dat klinkt lekker! Wil je iets vertellen over die grenzen of is dat te privé?



Kwebbel, over iets minder dan een maand pas. En als hij dan alsnog afzegt, dan gaan we theekransen en ga ik op zoek naar een gruwelijk geile minnaar om de hoek die kan wanneer ik met mijn vingers knip



Spinsel, jij hoeft nog maar een klein stukje te wachten dus. Heerlijk!



Zijn minnaarsrelaties niet per definitie eindig? Of het stopt, of het wordt een vriendschappelijk ding of het wordt een echte relatie. Ik ken niemand die tot in het bejaardenhuis met elkaar minnaren. Date en ik worden de eersten denk ik
Alle reacties Link kopieren
Lekker madame, ben ook wel benieuwd naar die experimenten maar wie weet kom ik die hier of daar tegen



Ik vind zo'n mini sahara niet zo erg hoor, ga trouwens eerst ook fijntjes op vakantie met Roossmam dus daar wordt alles eerst overheen getild zoizo.

Fiebs, vivaman en ik hebben een iets andere perceptie over het minnaarschap dus daar ben ik mee aan het kopbakkeleien. Ik kom er wel uit.



Dat Ed van de wereld verdwenen is vind ik niet eens zo gek, het ging niet goed, zoveel was duidelijk. Ik vind het wel gek dat hij het nog niet echt afgesloten heeft in die zin dat hij mijn spullen nog niet heeft teruggestuurd waardoor ik zijn eigendommen ook niet kan terugsturen. En omdat ik werkelijk geen idee heb wat er aan de hand is blijft dat een groot vraagteken.
...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heel raar Rooss, dat hij gewoon omgedonderd is en jij hebt geen idee hoe of wat. Rare afsluiting.



Oeh, lekker vooruitzicht! Daar zou ik ook nog even voor doorsaharaen. Vlak voor de vakantie iets nieuws vinden vind ik niet zo ideaal.

Perceptie als in hij alleen leuk voor de neuk en jij wil iets meer ofzo?



Pfff, had ik al gezegd dat ik zin had? Ik heb zin! En ik sta verdorie helemaal alleen in die oase.
Alle reacties Link kopieren
Mannen gebruiken daar een kameel voor!
...
Alle reacties Link kopieren
Nog heeeeel eventjes maar wachten nog en dan kunnen we eindelijk los.

Eindelijk een lange date, met veel voorspret en fantasieën.



Wel apart met Ed roos, lastig afsluiten dan zo.

Geen idee of minnaarsrelaties altijd eindig zijn. Dit is mn eerste.. En nog niet klaar voorlopig vinden we.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 augustus 2016 @ 17:40:

Mannen gebruiken daar een kameel voor! Hebben die kamelen ook niet een heel flexibele tong?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg Rooss, wat een onverwachte wending. Ik kan mij helemaal vinden in het feit dat minnaarrelaties eindig zijn, maar netjes afsluiten zou wel fijn zijn.



Ik denk dat mijn eerste minnaarrelatie ook eindig is. Sinds de vakantie ten einde is, hebben we nog maar weinig gedeeld. Het zijn allerlei beleefdheden die we uitwisselen en ik krijg nog incidenteel een appje. Ik heb hem hier op aangesproken en dan zegt 'ie 'hier geen zin in te hebben'.



Maar goed deze secr zit niet stil. In het kader van plenty more fish ben ik maar weer eens gaan zwemmen in de sl vijver en heb daar gelijk een erg leuke man aan de haak geslagen. Vorige week wijndate en hij is zo leuk: zowel innerlijk als uiterlijk. We zien elkaar over paar dagen weer en hierna hebben we een gestrekte date. Een verademing na meneer2 waar het de laatste tijd toch wel heel stroef ging en alles van 1 kant moest komen. Ik realiseer mij wel dat ik iemand most teleurstellen. Hoe ik dat doe, weet ik nog niet.



Leuk hoor dames, al die dates die op de kalender staan.
Alle reacties Link kopieren
Phoebal, wil die cursusmeneer wel afspreken of gewoon af en toe beetje opgegeild worden zodat zijn ego weer gestreeld wordt?
Alle reacties Link kopieren
Als het klaar is, is het klaar secr. En als ik je zo lees, ben je er ook wel redelijk klaar mee, het lijkt nu alleen maar energie te kosten.



En inderdaad, there is plenty of fish in the sea!
Alle reacties Link kopieren
Hoesje, het helpt mij wel om af en toe even het perspectief te schetsen dat een affaire eindig is, als ik weer even doordraaf in mijn gevoelens en verlangens. Hoe lastig ook, want Kees is niet alleen een neukertje maar zit ook in mijn hart. Zelfs 1,5 zit nog in mijn hart, ook al is dat al jaren geleden dat ik hem een minnaar kon noemen.



Jouw minnaar is ook veel meer geworden, volgens mij deel je inmiddels meer met hem dan met je man en jullie maken samen enorme stappen. Hoe is het met de balans? Ik denk dat hij van thuis op alle fronten aan het winnen is?



edit: ik lees nu op het bdsmtopic dat je daar ook over jullie relatie schrijft. Volgens mij beantwoord je daar mijn vraag al deels
Alle reacties Link kopieren
Dat was hij wel..

Een tijd lang. Ik ben momenteel aan het 'herbedenken' wat ik wil.



En heel eerlijk, ik weet het soms echt niet.

Ik ben de laatste weken week meer aan het delen met vriend, langzaam praten we weer wat. Nog niet waar het over moet gaan.

Maar zie ook nu vaker waarom ik bij hem zou willen blijven en niet bij M.



Maar mijn twijfel momenteel ligt heel erg bij wat ik wil met mn sexuele ontdekkingstocht.

Ik ben begin 30, wil ik daarmee nu stoppen? Ik denk niet dat ik dat meer ga vinden bij mijn vriend.



Dat perspectief komt met vlagen, alleen post ik hier meer als het perspectief er niet is.

Maar echt weten hoe ik dit moet gaan doen? Geen idee.

Eigenlijk hoop ik een goede balans te vinden tussen de twee.

Ik heb hem enorm gemist nadat we elkaar niet mee veel zagen. Maakte me druk of we daar wel bestand tegen waren. Nu zoveel maanden verder begint dat gevoel stabieler te worden.

Hij wint niet meer op alle fronten. Maar of vriend wint?

Dat weet ik niet.



Later meer, merk dat je opmerking me raakt. Want t klopt als zwerende vinger natuurlijk....
Alle reacties Link kopieren
tssss. zit ik voor de katzekut te typen
Alle reacties Link kopieren
Nee! Ik vind het een goede overpeinzing, dat is ook wat ik bedoelde. Er gebeurt ontzettend veel bij jou, in je hoofd. Wel fijn dat je sommige mooie kanten van je vriend nu ook weer kan zien. Ik herken het overigens ook, hoe om te gaan met je sexuele ontdekkingsreis. Dat is wel iets wat altijd terug zal komen, die vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel blij met je vraag moet ik zeggen. Dwingt me om wat dieper te denken.

Hoe langer ik M nu ken, hoe meer 'stinkende sokken naast de wasmand' ik zie.

Ik ben iemand die enorm emotioneel kan reageren, dat gaat steeds beter. Al was ik laatst nog ff een hormonale puber.

Laat me meevoeren.

Ben uiteindelijk nu ook blij dat we niet meer samen werken. Dat was echt mis gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 26 augustus 2016 @ 22:53:

Dat was hij wel..

Een tijd lang. Ik ben momenteel aan het 'herbedenken' wat ik wil.





Maar mijn twijfel momenteel ligt heel erg bij wat ik wil met mn sexuele ontdekkingstocht.

Ik ben begin eind 30, wil ik daarmee nu stoppen? Ik denk niet dat ik dat meer ga vinden bij mijn vriend.Heel herkenbaar! Ik heb een hele tijd niet gedate. En dat ging heel prima. Maar dat wat je hier boven schreef, dat is iets wat bij mij ook speelde. Het idee dat ik de rest van mijn leven nog maar 1 smaakje mocht doen. Terwijl er voor mijn gevoel nog zoveel te ontdekken viel. Alleen niet binnen mijn huwelijk... Het was even puzzelen, maar ik ben blij met alle stukjes nu. Die allen op een bepaalde manier heel goed bij mij en mijn leven passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 26 augustus 2016 @ 22:19:

Phoebal, wil die cursusmeneer wel afspreken of gewoon af en toe beetje opgegeild worden zodat zijn ego weer gestreeld wordt?Nee hoor, hij wil wel afspreken. Hij is alleen niet fuckable op dit moment. Sterker nog, ik ben nooit zo'n snelle Jelle met afspreken. Ik ben meer van de per mail ook aftasten of en hoe we bij elkaar passen. Terwijl hij dat liever in een hotelkamer uitvindt. Dus nu nog ergens dat midden vinden..
Alle reacties Link kopieren
Ernstig aan het landen, ben bang dat deze keer lang gaat duren voor ik weer 'normaal' ben...
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een superdate Hoesje
Dat klinkt erg goed hoesje.

Succes met landen en geniet nog van het zweven.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Hoesje. Gewoon nog even zweven. Landen kan altijd nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven