Hoe heet dit ook alweer?

26-08-2016 21:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames is ben op zoek naar de naam van een spelletje/educatief speelgoed van vroeger en ik hoop dat het nu nog bestaat.



Ik ga het zo goed mogelijk beschrijven ;)

Het bestaat uit twee rijen plaatjes en dan moest je de plaatjes bij elkaar zoeken door midde van twee "pennetjes" op de gaatjes te drukken die bij de plaatjes hoorden en dan ging er een groen lampje branden. Had je het fout werd het rood.

Wie oh wie weer hoe het heet en is het nog te koop en zo ja waar!
Alle reacties Link kopieren
Electro??
Life is like an hourglass glued to the table.
Volgens mij heet dat spel electro. Dat kun je volgens mij bij de meeste speelgoedwinkels nog vinden
Alle reacties Link kopieren
Als dat het is bestaat het nog en kan je het gewoon bij de speelgoedwinkel kopen!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Electro.
Alle reacties Link kopieren
Superleuk!
Net even op Google gezocht. Je kunt het gewoon nog krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje heeft Electro, maar gaat alleen een groen lampje branden als het goed is en zijn geen 2 rijen maar meerdere. Misschien meerdere versies?
Elektro idd..
Alle reacties Link kopieren
Superleuk Electro ik ga het ook kopen voor mijn kleinzoon.

Bedankt !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:minameut schreef op 26 augustus 2016 @ 21:34:

Mijn zoontje heeft Electro, maar gaat alleen een groen lampje branden als het goed is en zijn geen 2 rijen maar meerdere. Misschien meerdere versies?Misschien is dit de nieuwe versie vroeger ging er echt een rood lampje branden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind zo jammer dat het het niet meer piept zoals vroeger. Alleen duf lampje.

Maar jongste dochter speelt het toch graag.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaa!!! Super dank allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 augustus 2016 @ 21:43:

[...]



Misschien is dit de nieuwe versie vroeger ging er echt een rood lampje branden.Wij hadden er ééntje bij m'n oma en er ging alleen een lampje branden als het goed was. Anders brandde er geen lampje.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad electro. Had ik vroeger ook. Werkte destijds door aluminium strips die twee gaatjes met elkaar verbonden. Dus in principe was elke vragenkaart die je erin legde, hetzelfde, in die zin dat het goede antwoord bij de vraag altijd op dezelfde plaats stond. Tenminste, ik wist op den duur donders goed dat het eerste gaatje linksboven correspondeerde met het vierde gaatje rechts, dus... Maar toch bleef het leuk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 26 augustus 2016 @ 23:35:

Inderdaad electro. Had ik vroeger ook. Werkte destijds door aluminium strips die twee gaatjes met elkaar verbonden. Dus in principe was elke vragenkaart die je erin legde, hetzelfde, in die zin dat het goede antwoord bij de vraag altijd op dezelfde plaats stond. Tenminste, ik wist op den duur donders goed dat het eerste gaatje linksboven correspondeerde met het vierde gaatje rechts, dus... Maar toch bleef het leuk.Das alleen voor de slimme en/of oudere kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven