Entertainment alle pijlers

Linda's Zomerweek 2016

23-08-2016 11:07 529 berichten
Het einde van de zomer naderd dus het is weer tijd voor Linda's Zomerweek: met als aftrap Ronald Koeman & Heleen van Royen.



De rest van de week zijn er natuurlijk veel meer interessante gasten te zien. Morgen is het de beurt aan Carly Wijs en Simon Keizer. Daarna mogen Jesse Klaver en Isa Hoes op de bank plaatsnemen. Donderdag zijn Sylvie Meis en Richard Groenendijk te gast. De week wordt afgesloten met Halina Reijn en Humberto Tan.



naar wie kijk je het meest uit? aan wie ergerde je je dood? of zapte je na 5 min al weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2016 @ 22:50:

Ik geloof het wel. Tot nu toe vind ik het erg leuk. Maar ik vind zowel Halina als Huberto leuk. Linda komt er ook niet zoveel aan te pas, dat scheelt natuurlijk nogal.Ik vind haar zo slecht in het subtiel veranderen van onderwerp. Vertelt Humberto een mooi verhaal die Amerikaan, gaat zij over op dansen
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:08:

[...]



Ik vind haar zo slecht in het subtiel veranderen van onderwerp. Vertelt Humberto een mooi verhaal die Amerikaan, gaat zij over op dansen Ze moet door hè. Erg storend idd. Ze kijkt al tijdens zijn verhaal op haar kaartje en aan het einde van zijn zin valt ze er weer in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maar verreweg de interessantste aflevering wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:08:

[...]



Ik vind haar zo slecht in het subtiel veranderen van onderwerp. Vertelt Humberto een mooi verhaal die Amerikaan, gaat zij over op dansen Wat nu op NPO is, mist Linda: een bruggetje.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2016 @ 23:23:

Maar verreweg de interessantste aflevering wat mij betreft.Zeker.
Alle reacties Link kopieren
Linda had dit helemaal niet op deze manier moeten voorbereiden. Met dit soort gasten moet je gewoon spontaan een gesprek aangaan, alsof het publiek er niet zit.
Ik ben fan!



Die Halina, echt leuk.
Humberto Tan, wat een heerlijke vent! Was er tijdnood aan t einde? Linda ff racete door de 'stom 'lijstjes heen, beetje jammer! Gisteren met Silvie vond ik vreselijk slecht, zelfs vanmorgen op de radio werd uitgebreid stilgestaan bij Linda's jaloezie (duidelijk te merken met al die giftige opmerkingen) en de boot behandelingen van zowel Linda als Silvie. Wat een gemaakte barbiepop is die Silvie zeg! Blegh!
Humberto Tan, wat een heerlijke vent! Was er tijdnood aan t einde? Linda racete door de 'stom 'lijstjes heen, beetje jammer! Gisteren met Silvie vond ik vreselijk slecht, zelfs vanmorgen op de radio werd uitgebreid stilgestaan bij Linda's jaloezie (duidelijk te merken met al die giftige opmerkingen) en de botox behandelingen van zowel Linda als Silvie. Wat een gemaakte barbiepop is die Silvie zeg! Blegh!
Alle reacties Link kopieren
Superleuke aflevering! Halina en Humberto, beiden leuk op hun eigen manier!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
[
Alle reacties Link kopieren
quote:adnama schreef op 27 augustus 2016 @ 01:51:

Dat gekoketteer met hoe sterk ze is en dat ze doorwerkte tijdens de chemo is een kwestie van mazzel hebben dat je niet langer dan een paar dagen te ziek bent om op je benen te staan.Dat ben ik met je eens.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de aflevering met Sylvie terug te kijken door al jullie commentaar erop, maar ik moet zeggen dat ik Sylvie stiekem best wel geestig vind. Ze praat heel lief met haar logopedie-accent en stralende glimlach maar ze maakt onderhuids behoorlijk gehakt van Linda. Die twee zullen duidelijk nooit vriendinnen worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 27 augustus 2016 @ 09:52:

Ik zit nu de aflevering met Sylvie terug te kijken door al jullie commentaar erop, maar ik moet zeggen dat ik Sylvie stiekem best wel geestig vind. Ze praat heel lief met haar logopedie-accent en stralende glimlach maar ze maakt onderhuids behoorlijk gehakt van Linda. Die twee zullen duidelijk nooit vriendinnen worden.Mee eens.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 27 augustus 2016 @ 09:52:

Ik zit nu de aflevering met Sylvie terug te kijken door al jullie commentaar erop, maar ik moet zeggen dat ik Sylvie stiekem best wel geestig vind. Ze praat heel lief met haar logopedie-accent en stralende glimlach maar ze maakt onderhuids behoorlijk gehakt van Linda. Die twee zullen duidelijk nooit vriendinnen worden.

Ja, ook mee eens.

Linda kan het duidelijk niet uitstaan dat Sylvie zo gedisciplineerd leeft.

Het is op zich niet erg dat Linda dat zo voelt, maar ze laat zich wel kennen door er steeds maar weer zo over te gaan zitten zuchten.



Wat ik goed vond van Richard, was dat hij op een gegeven moment tegen Linda zei dat ze eens moet ophouden met dat eeuwige geklaag over haar eigen figuur. Dat ze het best vaak ter sprake brengt, maar dat ze er prima uitziet. Daar had ze even niets op te zeggen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 augustus 2016 @ 10:18:

[...]



Ja, ook mee eens.

Linda kan het duidelijk niet uitstaan dat Sylvie zo gedisciplineerd leeft.

Het is op zich niet erg dat Linda dat zo voelt, maar ze laat zich wel kennen door er steeds maar weer zo over te gaan zitten zuchten.



Wat ik goed vond van Richard, is dat hij op een gegeven moment tegen Linda zei dat ze eens moet ophouden met dat eeuwige geklaag over haar eigen figuur. Dat ze het best vaak ter sprake brengt, maar dat ze er prima uitziet. Daar had ze even niets op te zeggen.





Wel, ze zei wel even snel dat ze maat 42 en niet 44 heeft.



ik vond dat een heel leuk stukje waarin je weer duidelijk zag dat Sylvie behoorlijk vilein is. Linda die dan zucht "jij ziet er altijd zo perfect uit" (duidelijk niet positief bedoeld) en Sylvie die dan heel charmant zegt "Dank je wel, wat lief dat je dat zegt!"

Je zag de ergernis gewoon van Linda afspatten. En dan ook nog die sneer er achteraan "ik voel me daar gewoon goed bij, en een andere vrouw voelt zich juist weer goed bij een joggingbroek etc"
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Op een gegeven moment zei Linda ook tamelijk gefrustreerd tegen Silvie: 'Het lijkt wel of jij er ALTIJD goed uitziet'.



En Sylvie alleen maar: 'Dank je wel, dat vind ik lief van je'.



Nou, uitgeluld
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, op hetzelfde moment gepost fashionvictim
You don't have to fit into the format
Richard werd in de afgelopen afleveringen van Ranking The Stars ook steeds door Paul De Leeuw gewezen op zijn omvang zou ik ook weleens zat zijn als ik Richard was.Snap trouwens niet dat Paul De Leeuw het er steeds bij moet halen terwijl Richard slanker is dan Paul. Linda heeft het ook te vaak over dik of zooooo slank is het niet op tv dan heeft ze er wel weer een artikel over in de Linda.Beetje obsessed over elke 5 kilo erop en eraf.
quote:Lotte35 schreef op 27 augustus 2016 @ 10:22:

Op een gegeven moment zei Linda ook tamelijk gefrustreerd tegen Silvie: 'Het lijkt wel of jij er ALTIJD goed uitziet'.n

Als je lingerie en badmode model showt moet het ook wel net als een Doutze etc.

Kunt wel eens in je vrije tijd zonder make-up lopen en Sylvie had bij Linda ook gewoon een spijkerbroek aan maar daar ziet zij er ok nog altijd goed uit

Het wollen vest van Linda vond ik overdone is die hitte,kon na een paar minuten dan ook al uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 augustus 2016 @ 10:23:

Nou ja, op hetzelfde moment gepost fashionvictim Ghehe, het was ook echt opvallend!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz, het is maanden geleden in een studio opgenomen hè? Dus dat vest zegt niks over hoe Linda met de hitte nu omgaat.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Hoe lovend jullie over Sylvie zijn, ik ben dat over Halina. Die kwam echt leuk uit de verf. Sylvie is en blijft voor mij een onsympathiek ijskonijn.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoopte ook anders over Halina te gaan denken. Ik trek haar niet zo goed. Helaas , ik trek haar nu nog minder. Raar aandachttrekkerig typje vind ik het , brrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 27 augustus 2016 @ 10:55:

Hoe lovend jullie over Sylvie zijn, ik ben dat over Halina. Die kwam echt leuk uit de verf. Sylvie is en blijft voor mij een onsympathiek ijskonijn.





Ik ben niet per se lovend over Sylvie hoor, maar ik realiseerde me nav dit interview wel dat zij misschien wel een van de succesvolste Nederlandse exportproducten is en dat ze echt een dijk van een carrière heeft, terwijl ze hier in Nederland altijd wordt afgeschilderd als een soort inhoudsloos modepoppetje die ook maar een beetje op rode lopers staat te draaikonten.



Dat vond ik dan trouwens ook weer heel vilein van Linda, "misschien weten mensen niet precies wat jij in Duitsland doet, dus hier een filmpje" en dan een compilatie laten zien vol onflatteuze beelden en inderdaad alleen maar draaikonten op de rode loper.



Ik denk na het zien van de uitzending ook dat Linda last had van kutnijd. Linda is het natuurlijk ook totaal niet gewend om niet geadoreerd te worden of niet de succesvolste te zijn, en ik heb na het zien van dit interview zo maar eens het vermoeden dat La Meis succesvoller is dan Linda. En ze is veel jonger. En ze heeft het op eigen kracht gedaan. En ze is knapper. En slanker.



Ik weet niet of Sylvie aardig is, dat hoeft ook verder niet want ik hoef er geen vriendinnen mee te worden ofzo. Maar ik heb wel enorme bewondering voor de manier waarop ze haar carrière eigenlijk min of meer in de luwte (voor het Nederlandse publiek dan) uit de grond gestampt heeft en voor haar mateloze professionaliteit. Dat doet echt bijna niemand haar na.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven