Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Alle reacties Link kopieren
Dee, soms lijkt het echt alsof je wekelijks vrij neemt van je werk. Het lijkt bovengemiddeld vaak te zijn voor mijn gevoel. Wel lekker dat dat zo kan. Heb je geen airco op je werk trouwens? Ik heb vandaag overwogen om mijn jas aan te trekken op mijn werk. Ze zijn bang dat we bederven geloof ik. Toen ik vanmiddag in mijn pauze een rondje liep was het echt aangenaam warm om weer op temperatuur te komen. (En Kaat maar zweten op de opvang )
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Splint, wat fijn dat Durrus MacTat mag blijven Hij is ook erg leuk op de foto Ik heb eerlijk gezegd steeds wel gedacht dat hij ging blijven en het is alleen maar goed dat je daar serieus mee bezig bent geweest. Na heel wat jaren met 1 kat is het ook echt wel anders om er weer 2 te hebben.



Tonks, ik klik helemaal niks aan, hopelijk vind je dat niet erg En om ontopic te blijven, ik heb een poosje na het melden van mijn naam en persoonlijke status direct vermeld dat ik bewust geen kinderen heb. Was de half meewarige blikken zat



Dee, vervelend van die plekken, vrij is wel heel lekker nu. Ik moet morgen voor het eerst weer naar school. Waar het ongetwijfeld lekker warm is
Alle reacties Link kopieren
Oh, vervelend Dee, ik had toen ook een periode dat ik geen bh aan kon. Dat voelt zo slonzig dan.

Worden die plekjes nog nader bestudeerd?



Splint, wat een goed nieuws!

Ik ben benieuwd hoe de heren elkaar over een maandje oid vinden.



TH, ik heb ook niet geklikt

Succes vandaag met je eerste dag.



Ik ga naar mijn aircoloze werkplek in U en daarna naar mijn eigen locatie in W en dan doorrrrrr naar PM en met DD naar de DA.

Dus.... Snappen jullie het nog?
Ik wel

Hoewel: die W, is dat oud-Olijvendurp?

Ik zou maar niet te lang in U blijven en en ik benieuwd hoe het bij de DA is.



TH, jij succes vandaag!



En iedereen trouwens, niet wegsmelten en wel veel ijsjes eten



Ik heb een rommeldagje. Eerst wat werk doen, straks mijn ouders naar Schiphol brengen en daarna overleg op het werk. En ik eindig met een sessie bij Fit20 we doen een pilot op het werk, voor onze kandidaten en omdat ze het belangrijk vinden dat wij ook weten wat het inhoudt, kunnen we 3 maanden met 50% korting trainen. Is nog duur zat hoor, maar wel de moeite van het proberen waard. Vorige week een proefsessie gehad en die heb ik overleefd. Gelukkig train je in een zaal van 15 graden......
Alle reacties Link kopieren
Hahaha geweldige achternaam Splinter! En wat super dat ie kan blijven.

Slijmdingen sla ik ff over



Tonks, ik neem ook veel vrij. Ik heb elke week 4 uur aan atv. Ik werk 40 uur en krijg betaald voor 36. Plus de toch al royale uren van de overheid en ik kan idd veel vrij nemen. Ik heb als ik alles bij elkaar optel geloof ik iets van 11 weken vrij per jaar. Het kan er dus van af Verder worden we aardig vrij gelaten met aanwezig zijn. Alles mag, als je je productie maar haalt. En die haal ik met 2 vingers in m'n neus.

Ik werk ook veel thuis hoor, als het heel hard regent of er rijden geen treinen.

Airco is er niet, wel klimaatbeheersing maar die werkte maandag ook al niet. Dinsdag en woensdag thuis gewerkt en daarna maar vrij genomen dus. Veel te warm om te werken of om ook maar iets te doen. .



Ik heb vanochtend geteld, er zijn er 18 bevroren... Pijnlijk. Ik heb er 6 onder mijn borsten (kleintjes gelukkig) Bh is niet echt fijn. Ik kan die een ochtendje aan ongeveer. Daarna moet ie uit. En dat voelt idd niet echt fijn, niet mijn maat.

Een paar zijn blaren geworden, 1 in mijn nek en 1 in mijn zij.

De plekjes zijn niet weggehaald dus er wordt niks onderzocht. Dat is al 2 keer gebeurd en ik ga er maar van uit dat het goed is.



Jas aan op het werk? Is het daar zo koud dan? En Pilou heel veel sterkte in je saunawerkplek. TH heel veel succes met je eerste werkdag!

Wij gaan zo de badjes vol laten lopen en dan ik koud water zitten.
Alle reacties Link kopieren
W is boven Amsterdam



DD is goedgekeurd. Even door met de metacam en dan langzaam afbouwen. Morgen hoor ik op welk voer ze het beste over kan want miepie heeft weer twee soorten gruis natuurlijk
Hoera voor DD! Kan ze nu weer gaan opknappen en hopelijk ook weer beter gaan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws Pilou!



Ik ga zo maar eens een poging doen om te gaan slapen.
Ik zou wat ijsblokjes in je bed leggen, Dee.... pffffffffffff

Hier in huis is het 27,1 graden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste dag overleefd, er waren nog geen leerlingen maar er moest nog behoorlijk gesleept worden met allerlei spullen. Ik had wel even willen douchen voordat ik weer van huis vertrok in mijn softbalpak . Ook dat trouwens weer overleefd en met de overwinning op zak een lekker biertje gedronken.



Plous, wat fijn van DD en W boven Adam?



Splint, lekker getraind?



Dee, in mijn overheidstijd had ik dat idd ook, 40 uur werken en 36 betaald krijgen dus regelmatig vrij. Thuis werken was toen nog iets minder in zwang, dat deed ik maar hel af en toe.



Ik ga nog even genieten van de zwoele avond, met een glaasje wit en een stukje kaas. Gesport dus dan kan wel
Alle reacties Link kopieren
Fijn Plou!



Dee lijkt me heerlijk hoor om die vrijheid te hebben. Nu nog een airco



Ik wilde vandaag wat ijsblokjes in m'n cola doen en toen zag ik dat de vriezer een stukje open stond. De deur ging gewoon niet meer dicht. Ik kan het aanraden om nu de vriezer te ontdooien. Niet voor de spullen.



Oeeeh lekker zeg TH. Ik zag trouwens weer een pac festival aankomen het kost mij steeds meer moeite om iemand mee te krijgen. Lupin vindt het vreselijk. Als ik nog eens een man van internet zou downloaden dan moet hij van pretparken en van pac festivals houden Gelukkig is hij verder wel heel lief en leuk





Puss ik zag iets over de verlichting in de tuin. Daar heeft MO wel een punt hoor Lupin en Kaat hebben boerwedstrijden gedaan in je tuin dus ik denk dat de buren ons zeer nette mensen vinden. Er staat trouwens een huis te koop in je straat met een zelfgemaakt bord in de tuin. Stond dat vorig jaar niet ook al te koop?
Het Viva forum is papaja.
Je softbalpak?? oh my..... arme jij.

Je kunt met recht gaan genieten van je wit en kaas. En dan maar hopen dat je het niet weer extra warm krijgt van die witte.



Ja, ik heb lekker getraind. Is best lollig, 20 minuten, 6 apparaten en dan 2 minuten per apparaat, of korter als je niet meer kan. Je staat echt met trillende spieren buiten daarna. En het is daar heel koel in die ruimte, dus dat was wel fijn. Het schijnt allemaal heel verantwoord te zijn.....ben benieuwd.



Dee, 11 weken per jaar vrij?! Willikook!

Hoewel, afgelopen week zat ik voor mijn werk in de kroeg en volgende week ga ik voor mijn werk naar een kinderboerderij. Ook best leuk eigenlijk



Had ik trouwens al verteld dat Haan vertrekt? Volgende week is zijn laatste week. Goh. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de laatste tijd werkten we erg goed samen, dus ik vind het zelfs bijna een beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 25 augustus 2016 @ 23:36:

Je softbalpak?? oh my..... arme jij.



Je kunt met recht gaan genieten van je wit en kaas. En dan maar hopen dat je het niet weer extra warm krijgt van die witte.



Ja, ik heb lekker getraind. Is best lollig, 20 minuten, 6 apparaten en dan 2 minuten per apparaat, of korter als je niet meer kan. Je staat echt met trillende spieren buiten daarna. En het is daar heel koel in die ruimte, dus dat was wel fijn. Het schijnt allemaal heel verantwoord te zijn.....ben benieuwd.



Dee, 11 weken per jaar vrij?! Willikook!

Hoewel, afgelopen week zat ik voor mijn werk in de kroeg en volgende week ga ik voor mijn werk naar een kinderboerderij. Ook best leuk eigenlijk



Had ik trouwens al verteld dat Haan vertrekt? Volgende week is zijn laatste week. Goh. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de laatste tijd werkten we erg goed samen, dus ik vind het zelfs bijna een beetje jammer.



En dan ben ik ook nog catcher en dan moet je ook nog een masker op en een bodyprotector en beenbeschermers aan. Was echt nogal warm



Tonks, pacfestival staat al in onze agenda
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer/fijn* (*wat is het nou?! ) dat hij vertrekt Splint.



Pfffffffff ajb zeg TH. Dat is toch wel in een soort ruimte zoals Splint omschrijft? Hoop ik?
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 augustus 2016 @ 23:54:

Wat jammer/fijn* (*wat is het nou?! ) dat hij vertrekt Splint.



Pfffffffff ajb zeg TH. Dat is toch wel in een soort ruimte zoals Splint omschrijft? Hoop ik?Gewoon lekker buiten . Zat ik gelukkig wel in de schaduw
Alle reacties Link kopieren
Ploutje, DD was toch geopereerd, hoe heeft ze dan 2 soorten gruis?



TH, man dat je dat volhoudt in zo'n pak. Pfff Dan doet Splinter het beter



En dat Haan nu echt weggaat zeg. Is er al een nieuwe voor hem aangenomen?



Wat is een pac festival?



Slapen was hel. Ondanks ventilator bij het bed. IJsklontjes heb ik maar in de vriezer gelaten. Heb wel een handdoek natgemaakt en naast mijn bed gelegd. Daar Tara d'r poten ook nog eens mee gekoeld. Het arme beest had het zo vreselijk warm.

De Mexicaantjes vinden het ook te warm.

De poezen lopen in en uit. Hoe doen jullie beesten het met deze hitte?
quote:Talkinghead schreef op 25 augustus 2016 @ 23:19:

Plous, wat fijn van DD en W boven Adam?



Wolendam



De temperatuur is nu aardig gezakt hier. Gelukkig. De poezels lagen aardig voor pampus gisteren. Ik ook.
Ja, wat is een pac festival?



nog geen vervanger voor Haan. Wel tijdelijk een interne die zijn taken erbij gat doen. En die is veel strikter
Alle reacties Link kopieren
PAC staat voor Pathe Alternatieve Cinema. En het festival houdt in dat je op 1 zondag 5 nieuwe arthouse films te zien krijgt tussen 10.30 en 23.00 uur. Doorgaans zeer geslaagd, mits je een beetje van film houdt



Katten hier zijn wat rustiger dan anders maar hebben het voordeel dat ons huis redelijk koel blijft. Ik had vandaag trouwens flinke naweeën van alle activiteiten van gisteren, was er helemaal een beetje beroerd van Gelukkig is het hier flink afgekoeld en voel ik me nu wel weer redelijk.
Alle reacties Link kopieren
Estzaan



Dee, het is opgestuurd en het zijn dus 2 soorten
Alle reacties Link kopieren
Owja



Je zit dan dichterbij dan ik denk



Slaap lekker!
quote:Talkinghead schreef op 26 augustus 2016 @ 22:44:

PAC staat voor Pathe Alternatieve Cinema. Klinkt leuk! Ga morgen even googelen.
Alle reacties Link kopieren
Is ook leuk Splinter. Vaak vooral de films waarvan je vooraf denkt: 'meeeuh, moet dat?'

Ik heb Intouchables bij Pac gezien en Pride en Her en Fruitvale Station. En toch ook wel wat uitzitters





Ik heb mijn propedeuse binnen
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Tonks, wat een goed nieuws



En PAC is echt leuk, je kan hier meer lezen over deze editie. Kaartverkoop begint maandag!



Ik heb een hele rij muggenbulten in mijn nek, daar heeft zo'n k.tbeest zich lekker uit zitten leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven