Entertainment alle pijlers

Rad van fortuin.

22-08-2016 20:29 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
MET WOORDSPOILERS!



Ik dacht, "leuk!!! Jeugdsentiment!". Nah, eigenlijk jongvolwassensentiment maar toch leuk.



Ik heb het nu aan staan maar wat een tegenvaller, ik vind Hazes JR best wel een zak hooi eigenlijk en het lijkt wel alsof ze elk denkbaar irritatiegeluid van stal hebben gehaald. Vooral als er aan het rad gedraaid wordt, wie heeft dat bedacht?



Kijken jullie ook of heb je al doorgezapt?
...
Alle reacties Link kopieren
Heeee da's dus niet goed? Ah, vliegenmepper!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Jaaaa voor de auto!!
Alle reacties Link kopieren
Oehhh een lange!
quote:Bruja78 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:37:

Heeee da's dus niet goed? Ah, vliegenmepper!Ja echt stom, want er zat maar één V in.
Te moeilijk.
Even een afkick dit weekend en dan kunnen we er weer tegenaan.
Zal wel even afkicken worden maar tot maandag!
Haha Bruise, g.m.t.a!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ik heb de tv even op pauze gezet dus ik loop achter. Ik vond de reacties al zo snel, haha!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:Bruja78 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:40:

Ohhhh ik heb de tv even op pauze gezet dus ik loop achter. Ik vond de reacties al zo snel, haha!Hahahhah.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de nieuwe versie niet gezien, dus kan er geen oordeel over hebben. Maar de grote hamvraag - om in quizzensfeer te blijven - staat er nog steeds te gele hoge drukreiniger in de prijzenkast?



Dat was namelijk altijd zo aandoenlijk in de oudere versie, mensen kozen 9 van de 10 keer voor de hogedrukreiniger.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ook ik ben diep in de rouw... , is nog weinig van hoe het was.

Ik mis de winkel met prijzen a la hogedrukreiniger, krullensets en bonsaiboompjes, gaston

en het meest stomme en irritante: die flapdrol zegt puusel. Echt daar gaan mn haren van overeind staan.

HET IS PUZZZZZZZZZZZZEL!!!
quote:kopjekoffie70 schreef op 26 :flower:augustus 2016 @ 23:31:

Ik heb de nieuwe versie niet gezien, dus kan er geen oordeel over hebben. Maar de grote hamvraag - om in quizzensfeer te blijven - staat er nog steeds te gele hoge drukreiniger in de prijzenkast?



Dat was namelijk altijd zo aandoenlijk in de oudere versie, mensen kozen 9 van de 10 keer voor de hogedrukreiniger.

er is geen prijzenkast...

En de woorden zijn stom.



Ik stem tegen, opzouten met deze namaakrommel
Alle reacties Link kopieren
Oh, geen prijzenkast. En ook geen trompetgeschal ? tada tadadadaaa tadatadada tadatadada tadatadadaaaaaaaaaa.. Ik voel je pijn Alice



Deze is voor ons en het nageslacht;

https://www.youtube.com/watch?v=FPjijCTn9bE



Edit; dit is ook een leuke link. De klaverjasprins uit Raalte koos dan wel niet voor de hogedrukreiniger, maar wel voor de allesreiniger. Wat waren we toch een praktisch volkje toen.



https://www.youtube.com/watch?v=k4IxckbgpSE
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Nou, wat is er mis met deze rad van fortuin?

Ik vind het een hele leuke, moderne variant. Wordt ook leuk gepresenteerd ook.

Niks mis mee.
Neeee!! Compleet mis! Vroegâh was het gewoon veel leuker. Dit lijkt er gewoon niet zo op... dat is niet fout maar voor mij en anderen hier was het echt jeugdsentiment en dan is dit best teleurstellend...



Dank je kk
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft Andre het de hele tijd over bier en dronken worden? Ik vond hem altijd zo leuk maar nu zit ik met plaatsvervangende schaamte op de bank
Omdat het vrijdagavond was en het weekend voor de deur stond.
Ja zo vatte ik het ook op Bruise, zo van 'we gaan lekker het weekend in'.
Alle reacties Link kopieren
Een keer gezien, nooit meer.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
quote:funnylady schreef op 27 augustus 2016 @ 10:22:

Waarom heeft Andre het de hele tijd over bier en dronken worden? Ik vond hem altijd zo leuk maar nu zit ik met plaatsvervangende schaamte op de bank



Het was gewoon een grapje n.a.v. het onderwerp weekend.

Je bent het nu zwaar uit zijn verband aan het rukken
Alle reacties Link kopieren
Oh Lindaatje is fan, dat kan!
quote:funnylady schreef op 27 augustus 2016 @ 14:59:

Oh Lindaatje is fan, dat kan!Zeg, kan je niet ergens anders zuur gaan zitten doen? Dat jij zijn humor niet herkend zegt meer over jou dan over Dré.
Alle reacties Link kopieren
quote:funnylady schreef op 27 augustus 2016 @ 14:59:

Oh Lindaatje is fan, dat kan!



Dat er op iedere slak zout wordt gelegd vind ik een beetje sneu. Vooral omdat het helemaal niet waar is wat ze zegt.

Beetje sneu alsof het toen allemaal zo geweldig leuk was.
Chips, ik val echt in een gat vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven