Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Diamond, bij jou dus al regen? Wow Het is hier rond 12.00/12.30 wel ineens helemaal dichtgetrokken.



Syenna, volgens mij woon jij wel heel gaaf/mooi/'luxe' als ik zo over je verbouwingen lees. Klinkt gaaf!



Heb geen hekel aan koken, ook niet met dit weer maar x afhaal/bezorg zou wel lekker zijn maar zit er qua budget iig deze week niet in.

Zelf geen fan van Domino's (overkant v/d straat) maar zag nu wel een advertentie die me wel wat lijkt.

Medium pizza Quattro Gusto = 1/4 hawai 1/4 kebab/rode ui 1/4 pepperoni en 1/4 gegrilde kip/rode ui. Misschien volgende week



Blue, zelfs met je niet optimale humeur dus dat lieve berichtje van je op mijn tijdlijn



Garda, fijn dat het erop lijkt dat jij en je telefoon toch vriendjes kunnen worden



BE, ik ben nog niet gesmolten maar voel me sinds gisteravond beetje 'raar'. Vanaf dat ik van balkon naar binnen verhuisde had ik afgewisseld kippenvel en bloedheet. Mijn buik lijkt wel zwanger en een heel opgeblazen gevoel.

Goed dat jij iig je hobby niet op gaat geven en laat zij maar lekker weggaan al doet ze dat met een mes in je rug. Contacten keren zich vast weer ten goede als zij weg is.



Pip, houden jij en je kindjes het nog een beetje vol?



Goulash en coetje, beide aan het genieten aan de kust. Lekker hoor



Tot nu toe op: Nutridrink, blikje energy, bouillon, 2 bekers drinkontbijt en 3 beschuiten en nu een flesje spa rood.

Zou vanavond wel spitskoolstamppot willen maken/eten maar daar MOET komkommer in 't zuur bij als tegenhanger voor de peper in de stamppot maar dan moet ik naar Lidl voor een komkommer en ben eigenlijk niet van plan de deur uit te gaan vandaag. Dus denk dat de stamppot naar morgen doorschuift.
Alle reacties Link kopieren
Haha Thee, wilde mijn blijdschap voor je nog eens extra uiten en dacht dat je wel vrolijk zou worden van zo'n zomers plaatje! Hopelijk voel je je snel weer beter



Ik heb gegeten dus ben tevreden. Samen met vriend nog even huishouden gedaan, dat is nu ook weer klaar. Nu is hij boodschappen doen. We eten vanavond lekker makkelijk diepvriespizza, ik een Hawaii. Lekker fris. Moet namelijk om half acht bij vriendin zijn voor de wijn en toastjes. En wil zelf graag op tijd zijn want wil ook niet al te laat naar huis want de straten waar ik doorheen moet vind ik kut om laat alleen doorheen te moeten. Gelukkig neemt vriend VI op, kunnen we het samen terugkijken. Heb nu al zin in mijn thuiskomst!
Spitskoolstamppot klinkt goed Thee. Ga ik ook eens maken.

En telefoon en ik zijn nog lang geen vrienden hoor



Veel plezier vanavond Blue met de wijn en toastjes.



Wij gaan straks weer naar het festival hier in de stad. Laatste keer dit jaar. De rest van het weekend ismet andere leuke dingen gepland. Nu een glas CC Lemon.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier dit weekend Garda!

En ook op het festival!



Ik ben net even naar de Action gelopen voor Catisfactions snoepjes en Whiskas kauwsticks voor meneer Poes. En aangezien ik gister mijn laatste bus deodorant heb aangebroken leek het me verstandig twee nieuwe bussen Dove deodorant mee te brengen. Verder stuitte ik op twee leuke kleinigheidjes voor peuter. Allebei meegenomen, kost daar toch geen drol. In de Action was het overigens heerlijk... AIRCO!! Ben daar dus wat langer blijven hangen



Nu een lekker blikje energy drink sugar free.
Haha ik zorg altijd dat ik zo snel mogelijk de winkel weer uit ben. Mij net iets te koud Het is hier vandaag heerlijk, graad of 26 en een zonnetje. Denk zelfs dat ik vanavond een vestje meeneem



Lief dat je kleinigheidjes voor peuter meeneemt. Wordt hij vast blij van.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha een vestje? Daar moet ik voorlopig echt nog niet aan denken hoor!

En ik hou van winkels met airco, blijf er met deze buitentemperaturen zolang mogelijk.



Ja het zijn kleinigheidjes van thema's waar peuter helemaal fan van is, dus dat komt vast goed. Vind dat ik twee erg leuke dingen heb gekocht, al zeg ik het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Schaam schaam, ik moet nog steeds bijlezen.



Hopelijk gaat alles goed met jullie.



Gardalimone, lees net ff snel dat het bij jullie 26 graden is..ruilen?? Hier is het een stuk warmer en de kindjes weten zich geen raad. Ik ook niet trouwens. Op naar de 18-23 graden dat zijn mijn favoriete temperaturen haha!



Wij eten dadelijk sushi, geen zin om te koken .
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier op het festival Garda! Hier is het volgens mijn buien-app nu ook 26, is een graad of 4/5 'kouder' dan gister maar ik vind het bijna warmer aanvoelen.

Spitskoolstamppot eet ik met (gekookt) vlees en stukje rookworst en dus flink witte peper erin.



Blue eet smakelijk met je pizza en veel plezier met/bij bff met drankjes/hapjes/peuter.



Ik heb een dutje gedaan maar sliep niet echt. Ben een buikslaper maar net als afgelopen nacht ligt het niet lekker met deze opgezette buik.

Heb net een glas koude spa rood ingeschonken en wat paprikachips van Croky. Nu toch maar een gewone zak gekocht ipv de dure uitdeelzakjes en ik wissel binnen en balkon een beetje af.
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve pippeleurtje

Zelfs ik zou nu blij zijn met 18-23 graden, haha! Maar voor zomerliefhebbers zoals Thee vind ik dit fijn. Arme kindjes en jij, hou jullie zelf maar goed koel! Heb je een zwembadje in de tuin voor zoon en babymeisje waar ze onder jouw toezicht kunnen poedelen en afkoelen? En lekker, sushi!



Thee, ik dacht al dat het aan mij zou liggen, ik vind het vandaag ook warmer aanvoelen dan gisteren. Maar bff vertelde me dat het bij haar binnen lekker koel is en als het vanavond afkoelt kunnen we tezamen in haar tuin zitten, zij heeft namelijk wel buitenruimte.



IJskoud flesje water getapt.
Alle reacties Link kopieren
Thee wat heb je uiteindelijk gegeten?



BL geniet van de wijn en gezelligheid bij bff vanavond.



Pippeleurtje, heerlijk SUSHI!!!



Garda veel plezier bij het festival.



Ik heb schandalig veel gegeten, spinazie lasagne was blijkbaar niet genoeg voor mij dus heb daarna nog een diepvriespizza in de oven gegooid (tot grote verbazing van vriend), komkommer gegeten en heb een Sultana gegeten als toetje.
Alle reacties Link kopieren
Voel me raar. Kippenvel van top tot teen en heb een fleecevest aangetrokken. Beetje laat met eten, dadelijk vlees, aardappel en doperwten. Net voor de hongerklop even paar bekers drinkyoghurt op.
Alle reacties Link kopieren
Blue, heel veel plezier vanavond bij bff en wat lief van die cadeautjes voor peuter! En ook je posting bij Thee!

Peuter heeft een waterspeeltafel, een zwembad en mama die sproeit met de tuinslang en babymeisje zet ik na het eten een tijdje in het babybadje. Dan was ik beide kids ook gelijk buiten, ideaal.



Thee, wat vervelend dat je jezelf zo voelt. Hopelijk is het opgeblazen gevoel en het warm/koud snel verdwenen.



Gardalimone, vanavond weer een mojito als toetje? Veel plezier!



Syenna, wat schrijf je toch gezellig! Lekker zeg op vakantie tijdens verbouwingen. Wij hebben laatst ook onze badkamer laten vernieuwen, wat een zooi maken tegelzetters zeg! Gelukkig pakte ik de trap elke dag goed in, anders konden we ook de trap opnieuw laten doen.



Diamond, heerlijk toch zo lekker gegeten! Geniet van de avond!



De sushi was heerlijk. Ik had een grote schaal met veel verschillende soorten besteld. Man is namelijk een grote eter. Ik heb de restjes in een bakje gedaan. Vind dat de volgende dag niet zo lekker meer maar ook sonde om weg te gooien. Peuter had een suiker boterham, hij lust geen sushi en ik gaf er even niks om wat hij at .



Nu heb ik een glas ice tea green met een citroentje. Het is buiten heerlijk maar ben toch binnen gaan zitten. Mijn telefoon zit vol dus alle foto's van de afgelopen 3 maanden (2000) op de harde schijf gezet. Wie gaat die foto's uit zoeken? Haha
Alle reacties Link kopieren
Thee, wat naar dat je je niet goed voelt

Goed uitzieken en voor jezelf zorgen en hopelijk snel weer aan de beterende hand!



Ik was voor het echte donker thuis. Was graag wat langer gebleven maar zoals ik al zei vind ik de straten waar ik dan doorheen moet niet relaxt. Ben dan altijd blij wanneer ik dan weer in de stad ben, in mijn eigen buurt. Dat voelt toch vertrouwd. Wat raar is omdat er in haar buurt eigenlijk veel meer sociale controle is. Daar zitten de mensen 's avonds buiten in de voortuin, hier in appartementencomplex is het wat meer anoniem. Maar wel meer in het centrum en aan doorgaande wegen en beter verlicht.



Het was wel gezellig en ben net fris uit de douche voor de nacht. Ventilator op me gericht. En ik draag vandaag Chloé parfum.



Flesje water nu.
Alle reacties Link kopieren
Diamond, dan heb je het waarschijnlijk nodig gehad Blij dat je lekker gegeten hebt!



Pippeleurtje, een waterspeeltafel, een zwembadje en mama met tuinslang! Dan klinkt als een waar kinderparadijs! En een beetje een paradijs voor blue En ideaal de kinderen buiten wassen inderdaad! Fijn dat de sushi smaakte en boterham met suiker vond ik ook lekker toen ik klein was. Hopelijk nog heel lang plezier van jullie nieuwe badkamer!



Peuter was blij met cadeautjes, wilde ze allemaal mee naar bed nemen En bff had zo haar best gedaan op de salades voor op de toastjes, was echt lekker. En mmmm ice tea green met citroen, heerlijk met dit weer! En oooo dat zijn veel foto's, mooie boeken van laten maken?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig Blue. Wat voor salades had ze gemaakt? En leuk die reactie van peuter!! Fijn dat je weer veilig thuis bent, lekker kroelen met vriendlief .



Ik zou er inderdaad het liefste mooie fotoboeken van maken voor de kids. Wie weet als ze over een aantal jaar naar school moeten en ik de foto's nog heb (you never know what happens) dat ik dat dan kan doen. Nu heb ik er gewoon echt geen tijd voor. Moet ze namelijk eerst allemaal uitzoeken en sorteren.



Plof net mn bedje in, heb alleen t laken op bed want met deken erin is te warm. En alle ramen met hor staan helemaal open of op kiep. Hopelijk koelt het zo binnen wat af. Morgen word het weer een Thee dag! Hopelijk kun je er van genieten :-).
Alle reacties Link kopieren
Een goede back-up maken, pippeleurtje. Ik kan me namelijk voorstellen dat alle foto's van de kinderen heel veel voor je betekenen en is voor hen ook leuk voor later! Ik heb ook overal back-ups van.



Ze had eiersalade met bieslook, eiersalade met kerrie en tonijnsalade gemaakt. En ze had nog sellery-salade en kipsaté-salade. En wijn!



Ik hoop ook voor je dat het wat afkoelt en dat je lekker kunt slapen
Hier is het lekker afgekoeld ten opzichte van gister. Dus ramen staan hier open.



BL, kan vriend je niet ophalen? Dan kun je langer bij bff blijven! (Mijn tel wil daar overigens BFG van maken...)



Thee, beterschap!



Pip, je kinders hebben het duidelijk goed met dat water.



Ik heb citroenlimonade en heartbreakers.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, BE. Vriend heeft momenteel geen fiets (gestolen) dus dat is even lastig. Vriend slaapt nu gelukkig (slechte slaper dus ben blij met ieder uur dat hij meepakt) en ik ben ondanks lorazepam klaarwakker door de hitte in huis en de wederom luidruchtig en vals trommelende buurman. O wat zou ik die trommelstokken graag eens ergens steken waar de zon niet schijnt...



Ik ga een broodje pindakaas eten, heb geen avondeten gehad (geen honger rond etenstijd door de hitte) en nu heb ik honger. Intussen wat topics lezen.
Alle reacties Link kopieren
Thee hoe voel je je nu? Hopelijk wat beter.



BL wat vervelend dat de fiets van je vriend gejat is. En kan me voorstellen dat je dat eeuwige getrommel van je buurman meer dan zat bent.



Vanmorgen een boterham met Surinaamse eiersalade gegeten. Nu met een fles water op het balkon bijbruinen.
Alle reacties Link kopieren
Blue, ik heb een goede back up gelukkig. Foto's zijn me zeker heel dierbaar . Balen van de gejatte fiets! En de salades klinken allemaal lekker! Heb je weer een vervolg date gepland?



Blue eyes, ja de kindjes hebben het zeker goed. Heerlijk spetteren in t water!



Ik heb net een broodje frikandel gegeten en ga nu een cappuccino drinken. De rust zal zo wel weer voorbij zijn in huize pip.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk pippeleurtje dat je kleintjes in het water kunnen spelen en afkoelen. En lekker zo'n broodje frikandel.



We zitten nog steeds te zweten op het balkon met flesjes water, word af en toe nat gegooid maar dat vind ik niet erg. Ondertussen heeft vriend zijn ipad meegenomen om formule 1 kwalificatie te kijken dus ik kijk gezellig mee.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je een back-up hebt pippeleurtje! Foto's van je kinderen wil je niet kwijtraken

Toen ik een paar weken oud was hebben mijn ouders fotorolletjes naar de winkel gebracht om te laten ontwikkelen en toen is er in de winkel ingebroken. Fotorolletjes weg en ik mis dus heel wat foto's van toen, heel jammer!



En lekker mmmm broodje frikandel en cappuccino!



Diamond, klinkt als een gezellige middag. En af en toe nat gegooid worden is nu een heerlijke afkoeling!



Ik heb die hard zitten chillen, vriend had met een oude vriend afgesproken op een terrasje om wat bij te praten. Hij is net weer gezellig terug en ik heb zojuist een heerlijk verfrissend limoen-waterijsje gegeten! Daar ben ik van opgeknapt!
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Vriend heeft gestofzuigd en gedweild, ik ben naar de XL geweest. De pistache-cornetto's waren op dus heb nu citroen-framboos-cornetto's meegenomen. Die liggen nu in de vriezer, ben erg benieuwd vanavond!! Heb ook lekker bier meegenomen voor vanavond en voor de gein een appel-limoen-radler, lijkt me wel lekker!



Nu zit doorgeschoven diepvriespizza Hawaii van gister in de oven, vanwege het overslaan van avondeten gisteravond. Flesje koud water nu.
Alle reacties Link kopieren
Mmh die framboos-citroen cornetto's klinken errug lekkah BL!



Net pasta gegeten, nu een ijskoud glas cola drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diamondbooty schreef op 27 augustus 2016 @ 18:20:

Mmh die framboos-citroen cornetto's klinken errug lekkah BL!





Ik zal vanavond verslag uitbrengen!



Ziezo. Gegeten en afgewassen. Allebei blij dat we het weer gehad hebben. Zijn we daar ook weer vanaf voor vandaag! Ben helemaal verhit en heb zelfs geen zin om oogmake-up bij te werken. Dat wil wat zeggen want normaal ben ik daar heel secuur op. Wel parfum bijgesprayd en nude lipstick opnieuw opgedaan. Verheug me al op de verfrissende douche vannacht voor het slapen gaan. Intussen laadt telefoon op en drink ik water. Heb genoeg ander drinken in huis maar echt zin in gewoon koud kraanwater.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven