BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@HoesjeBoesje herkenbaar. De een is niet meer of minder. Een D/s is een balans, waarin je elkaar aanvult. Je geeft elkaar en elkaars positie waarde.

Ik beschouw mijn onderdanigheid als geschenk, iets dat ik niet zomaar geef en een D mag zich vereerd voelen dat ik dat aan hem schenk. Zijn dominantie is echter net zo goed een geschenk voor mij. Dat iemand dat aan mij wil geven vind ik net zo'n grote eer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Precies, dus daar zit voor mij ook geen minderwaardigheid in.

Hoe vernederend iets is wat M doet met mij, hij doet het met mij... Ik geef hem die mogelijkheid, hij geeft mij die mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Je bent niet minderwaardig, slechts anders(waardig)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 26 augustus 2016 @ 19:58:

Eigenlijk erg benieuwd wat voor moment



Een moment waarvan ik nooit had gedacht het te beleven. Nog steeds niet een no-go in m'n hoofd, maar een yes please, gauw weer in real life.

Weet niet zo goed in hoeverre ik in details kan treden hier...
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, tot zover jij wil denk ik?

Mooie momenten kunnen het zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 26 augustus 2016 @ 22:43:

Precies, dus daar zit voor mij ook geen minderwaardigheid in.

Hoe vernederend iets is wat M doet met mij, hij doet het met mij... Ik geef hem die mogelijkheid, hij geeft mij die mogelijkheid.



Ik voel me niet minderwaardig. Ook niet in de slaapkamer. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik de machtsverhoudingen niet in het dagelijks leven doorvoer. Ik verlang niet buiten de slaapkamer er naar om onderdanig te zijn. Ik zou me (zoals ik het nu ervaar) niet als lolly me vrij voelen daardoor. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik later misschien die behoeftes of verlangens wel zou kunnen hebben. En dat is denk ik ook het mooie aan de BDSM. Alles kan en niks moet. Grenzen kunnen bijgesteld worden. Ik vind het nu lekker om bv een goede billenkoek te krijgen. Wie zegt dat ik over een jaar niet liever ingebonden wil zijn?

Ik ben over het algemeen ook wel iemand die eerst dingen geprobeerd wil hebben voor ik er een oordeel over kan vellen voor mezelf. Hoewel ik nu ook wel zeker weet dat ik sommige extreme dingen (in mijn ogen) nooit zou doen.

Ik had een jaar geleden ook niet kunnen zeggen dat ik gisteren in de fun house in Den Haag geweest ben om wat pakjes te gaan passen daar.

De reis naar je grenzen toe is misschien nog wel het fascinerends.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik ervaar het wel zo, die vrijheid. Vind het lastig te omschrijven alleen.

Ik weet wel dat mijn harde grens van vorig jaar augustus in december erg prettig was..

Dus ik heb geen harde grenzen meer. Ik weet het niet en vind de ontdekking inderdaad het fijnst. Op mijn/onze manier met wat wij willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frikandellekuh schreef op 26 augustus 2016 @ 23:18:

[...]

De reis naar je grenzen toe is misschien nog wel het fascinerends.



Ja! Juist in dat stukje, waar je het nog niet weet en twijfelt tussen overgave en je mee laten nemen of je eigen veiligheid en gemak in de hand houden, daar voel ik me het kwetsbaarst bijna en kan ik de zorg van mijn D het meest puur ervaren.



Ik ervaar de D/s op dit moment alleen in de slaapkamer en voel me daar niet ongelijkwaardig. Juist heel gelijk omdat we allebei zoeken naar het genot van de ander. Die wens is wel voorwaardelijk aan deze relatie.

Zoeken naar genot van allebei kan veel vormen aannemen. Het kan intiem en liefdevol zijn en geil en rauw. Met verschillende mensen had en heb ik verschillende vormen. Me echt geven en grenzen verkennen kan ik alleen als ik het vertrouwen kan geven. Hoe ik dat vertrouwen krijg wisselt heel erg. Bij sommige mensen is het er snel en dat kan zo mooi zijn. En met 99% van de mensen wil ik gewoon niets van dit al, zo is het ook wel weer
Alle reacties Link kopieren
quote:cloudwalker schreef op 26 augustus 2016 @ 23:15:

[...]





Een moment waarvan ik nooit had gedacht het te beleven. Nog steeds niet een no-go in m'n hoofd, maar een yes please, gauw weer in real life.

Weet niet zo goed in hoeverre ik in details kan treden hier...Hier ook nieuwsgierig!! Dit forum is waarschijnlijk niet zo geschikt voor details (hahaha) maar ja, herkenning en yes please meer en vaker op dingen waarvan je niet had gedacht dat het echt bestond (althans niet in een plezierige vorm) - ja! Kan ook wel voorbeelden geven maar ik denk dat de viva goegemeente me dan bant.
Alle reacties Link kopieren
Die trigger van D om steeds dat stapje verder of anders te proberen....heerlijk. Hij weet ook wel hoe hij dat moet aanpakken moet ik zeggen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar, ik denk dat hoever je ook gaat een D altijd wel weer iets weet te verzinnen, waarvan je de rillingen krijgt. Iets waarbij je ergens doorheen moet voor je het doet, maar waarvan het daarna extra gaaf is dat je het hebt gedaan.



Ik ben niet grenzenloos, maar mijn grenzen zijn meer praktisch, zoals ik al vertelde. Maar dat betekent niet dat ik meteen alles doe, dat schuift ook. Het duurt soms een tijd voordat ik er klaar voor ben ook te doen wat de D wilt. Daar moet je naartoe groeien. Als ik kijk hoeveel ik al heb gedaan waar ik nooit over had nagedacht, maar ook waarvan ik niet had gedacht dat ik het kon. En dat schuift nog steeds. Vind ik heel bijzonder en leuk. Ik denk dat die reis ook wel nooit zal eindigen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:cloudwalker schreef op 27 augustus 2016 @ 10:31:

[...]





Haha ja dat moet maar niet... Kan wel vertellen dat het puur seks gerelateerd was, geen fysieke pijn in ieder geval. Dat in combinatie met het zinnetje 'dat het past'. En het was intens, heel intens...



Begin me een vermoeden te vormen wat het is en if so dan snap ik je helemaal. Man man man wat word ik daar blij van ????

De hoeveelheid geluid dan maakt dat we dit bewaren voor avonden dat er nul kinderen in huis zijn en die waren er wat weinig het afgelopen jaar (grrr)
Alle reacties Link kopieren
quote:scarlettmydear schreef op 27 augustus 2016 @ 15:12:

[...]





Begin me een vermoeden te vormen wat het is en if so dan snap ik je helemaal. Man man man wat word ik daar blij van ????

De hoeveelheid geluid dan maakt dat we dit bewaren voor avonden dat er nul kinderen in huis zijn en die waren er wat weinig het afgelopen jaar (grrr)De ??? Was een blije emoticon. Mislukt
Alle reacties Link kopieren
Hahaha stom forum! Ja nou t blijft gissen natuurlijk maar als we het over hetzelfde hebben dan is dat idd een yes please, gauw weer. En nog steeds iets wat ik bij anderen niet 'kan' zien...beetje een mindf*ck!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oh griebel....hij is stil vandaag en ik heb de kriebels....slechte combi....

-einde zeurbericht-
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Erg slechte combi..
Alle reacties Link kopieren
quote:cloudwalker schreef op 27 augustus 2016 @ 17:36:

Hahaha stom forum! Ja nou t blijft gissen natuurlijk maar als we het over hetzelfde hebben dan is dat idd een yes please, gauw weer. En nog steeds iets wat ik bij anderen niet 'kan' zien...beetje een mindf*ck!



Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb mijn ding wel eens gezien geloof ik maar vond dat gewoon gewoon. Althans, niet naar en niet per se opwindend. De reacties van iedereen erbij en van de sub waren wel erg opwindend



Hier toch vooral live spel wat heel fijn is om te zien. Kan erg genieten van mensen die met plezier en genot spelen.

Mindfuck op zichzelf is echt helemaal fantastisch. Ik doe het uiteindelijk het best op emotionele spelletjes, die component maakt het edgy. Precies ook wat het ingewikkeld maakt want de pijn toedienen bevalt mijn lief nog wel (hoewel hij mijn grens opzoeken hierbij heel moeilijk vindt), maar de vernedering vindt hij echt moeilijk. Ik hoop op ontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 27 augustus 2016 @ 20:35:

Hehehe, leuke avond?
Alle reacties Link kopieren




Goddelijk...
Alle reacties Link kopieren
Auw en pprrrrrrrrrr.....



Met spierpijn en wat andere ongemakken wakker geworden.

Mis M wel ff intens nu... Zou hem het liefst ff vasthouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 28 augustus 2016 @ 11:42:

Auw en pprrrrrrrrrr.....



Met spierpijn en wat andere ongemakken wakker geworden.

Mis M wel ff intens nu... Zou hem het liefst ff vasthouden.



Get dan is het ineens wel lastig om zo los van elkaar te zijn denk ik? Mis je dat je het met je vriend thuis kan delen? Of is die relatie sowieso echt apart wat delen en vertrouwen betreft?



hier spannends lopen maar niet in de relatie metmijn lief. Ik vind dat erg lastig omdat het ook is omdat wij niet snel genoeg samen verder zoeken en ik een meer ervaren Dom wil die me onder handen neemt. Mijn subfever wakkert weer aan, merk ik. Het was even kalm maar amai wat loop ik soms tegen de muren op omdat 'onze' ontwikkeling niet snel 'genoeg' gaat naar mijn zin (ondankbaar voelt dat, maar subfever mMaakt me gek)
Alle reacties Link kopieren
Mis het niet echt dat ik het niet kan delen thuis.

Wel dat ik het enkel anoniem kan delen. Mijn vriend is erg gesloten en op zichzelf.

We delen we veel, behalve dit dan.
Alle reacties Link kopieren
Subfever sucks, en zo herkenbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven