Lijf & Lijn alle pijlers

Naar, slap en doodmoe na trainen.

20-07-2016 21:37 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is me nog nooit gebeurd. Ik heb lekker gesport. Niet super intensief, twee uurtjes boksen op redelijk laag tempo. Veel rust tussendoor ook, vooral in de eerste les want dan ben je ook met de kleintjes bezig. Halverwege les 2 beetje misselijk, klotsende maag want te gulzig gedronken. Na de les draaierig en naar. En enorme behoefte aan zout en zoet. Dus blikje cola gedronken, thuis paar handjes zoute chips en nog een glas cola (lauwe zonder koolzuur brrrrrr maar meer was er niet in huis) En nu een eiwitshake. En nog steeds een beetje slap.

Ik ken trainen tot bijna kotsen aan toe, trainen tot je kotst maar ik herstel altijd heel snel. Kotsen en opnieuw beginnen zeg maar ;) Zolang slap en naar ken ik niet. Iemand tips? Ben ook doodmoe dus duik straks mn bedje in.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Witte oogleden: check. Morgen ff bloed laten prikken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2016 @ 09:42:

Morgen ff bloed laten prikken.Goed zo!
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2016 @ 09:42:

Witte oogleden: check. Morgen ff bloed laten prikken.algehele checkup. Tats
Hatsetats, was jij niet in de overgang?
quote:S-Meds schreef op 28 augustus 2016 @ 09:55:

[...]



algehele checkup. TatsJa, echt doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 augustus 2016 @ 10:00:

Hatsetats, was jij niet in de overgang?Yep
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2016 @ 13:16:

[...]



YepKan ook van invloed zijn hè?!
s.morgens beginnen met een bord havermout en een paar eieren groene thee is goed. Cola en oppep drankjes daar krijg je tijdelijk een hoog sukergehalte in je body erna een dip,eiwit drankjes ok,maar niet de hele dag door.

Bruin brood,met pindakaas ook goed,veel drinken magere melk.

Ik denk dat jij te veel vraagt van je body misselijk van het trainen is niet goed kan geen kwaad maar op zo,n manier pleeg je roofbouw op je body dat geeft het zelf aan al,luisteren naar je lichaam.

Zelf train ik al ruim 26 jaar met gewichten ik weet heus wel wat jij bedoel,je lichaam geef aan dat je te ver gaat.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts geweest. Bloed geprikt, volgende week uitslag. Bloeddruk en hartslag keurig. Veel doorgevraagd maar geen gekke dingen volgens hem. Kan inderdaad heel goed overgang zijn zoals ik ook al dacht, dus daar ook op geprikt maar dat geeft geen 100% uitsluitsel. Bloedarmoede ws niet, want conditie te goed.

'Misschien niet sporten op de eerste dag van je menstruatie' Ja lekker ding, als ik zou weten wanneer die eerste dag is...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Yamamaetc misschien even lezen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 31 augustus 2016 @ 18:20:

Huisarts geweest. Bloed geprikt, volgende week uitslag. Bloeddruk en hartslag keurig. Veel doorgevraagd maar geen gekke dingen volgens hem. Kan inderdaad heel goed overgang zijn zoals ik ook al dacht, dus daar ook op geprikt maar dat geeft geen 100% uitsluitsel. Bloedarmoede ws niet, want conditie te goed.

'Misschien niet sporten op de eerste dag van je menstruatie' Ja lekker ding, als ik zou weten wanneer die eerste dag is... Enfin, hopelijk kun je iets met de uitslag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven