Werk & Studie alle pijlers

ERVARINGEN OPLEIDING SJD deeltijd

27-08-2016 21:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die de opleiding sociaal juridisch dienstverlening in deeltijd doen, gedaan hebben of willen doen ?

En ervaringen willen delen ?



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Gezien je post geschiedenis kun je misschien beter praten met een decaan en veel open dagen bezoeken en meelopen dagen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 27 augustus 2016 @ 21:36:

Gezien je post geschiedenis kun je misschien beter praten met een decaan en veel open dagen bezoeken en meelopen dagen doen.Niks aan toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Next:



'Iemand ervaring met de opleiding social work'
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
WAAROM SCHREEUW JE ZO?????
Ik heb de voltijds versie gedaan. Wel al in de oertijd mijn diploma behaald: 1999. Wat wil je weten?
Alle reacties Link kopieren
Ik volg.

Deze opleiding heeft mijn interesse, maar de verplichte stage weerhoudt mij (ivm werk+gezin), maar ben toe aan een ander vakgebied.



Waarom ga jij voor deeltijd?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ooit nog graag de deeltijd willen gaan doen. Eerder al wel veel info ingewonnen. Momenteel lukt het organisatorisch niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon samen met mijn vrouw en kind. Daarom voltijd is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arman-Reza1 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:49:

Ik woon samen met mijn vrouw en kind. Daarom voltijd is geen optie.Ik woonde ook samen en deed voltijd. Maar werk je ernaast of niet?
Alle reacties Link kopieren
ja, maar geen sociaal-juridisch werkzaamheden.
Alle reacties Link kopieren
Waar zou je het willen doen en wat wil je weten?
quote:Arman-Reza1 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:51:

ja, maar geen sociaal-juridisch werkzaamheden.



Dat is een vereiste.

En reken erop dat je veel in groepjes moet werken, gaat naast de lestijden ook veel tijd in zitten. Afstemmen en overleg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arman-Reza1 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:51:

ja, maar geen sociaal-juridisch werkzaamheden.Is solliciteren na het volgen van een deelprogramma van de volledige opleiding een idee voor je? Deze zijn te volgen via bijv. Ncoi, nti etc.
quote:Arman-Reza1 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:51:

ja, maar geen sociaal-juridisch werkzaamheden.



Dan kan je deze opleiding toch helemaal niet in deeltijd volgen? Je moet toch echt werk of stage in deze richting hebben.

Heb je het niet dan moet je het of in voltijd doen, of wat anders zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je beter kijken naar social work, de rest (sjd, mwd, sph etc) wordt allemaal social work
Ik heb ook jaaaaren geleden de voltijd opleiding gedaan. Ik zou me echt nog eens bedenken want er is tegenwoordig niet veel werk meer in te vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven