Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Heb de helft maar bijgelezen maar zijn terug van een heerlijke vakantie! Zo getroffen met het mooie weer daar! Allemaal goed verkleurd van de zon in zeeland! Hebt echt geen Spanje nodig als het hier zo'n mooi weer is!



Tis in hometown wel een flink stuk benauwder dan aan zee......



Direct een foto op canvas besteld bij herrining op linnen was een mooie aanbieding met 25 procent korting. Formaat van 40x60. Voor degene die me op fb hebben het is mijn omslag foto die wordt gedrukt.



Voor de rest laatste week vakantie volgende week, krijg een nieuwe tattoo en de kids hebben kindervakantieweek fijne (warme) avond allemaa!
Alle reacties Link kopieren
Ben jij ook zo gek op nude lipsticks BL?



Nu een glas Vitaminwater, denk dat ik zo uit de keuken wat lekkers meeneem.
Alle reacties Link kopieren
Goulashkroket!! Wat leuk je weer te lezen. Wat fijn dat je een geslaagde vakantie hebt gehad.



Wat gaaf dat je een nieuwe tattoo gaat laten zetten? Op welk lichaamsdeel komt ie? Zelf zit ik al een jaar rond te kijken naar een mooie tattoo voor mij, word waarschijnlijk aan de zijkant bij mijn taille met doorloop naar mijn heup. Wil wel dat het vrouwelijk, sierlijk en ook sexy is en uiteraard bij me past maar ben erg kritisch en moeilijk. Hoeveel tattoo's heb je al?
Alle reacties Link kopieren
Leuk diamond!!! Ik vind een mooie tattoo echt een versiering van het lichaaM. Ik laat een kolibrie met 2 bloemen op mijn bovenarm plaatsen. Heb op mijn onderarm al 2 vlinders met bloemen in kleur en deze wordt zwart/wit. Echt een hele mooie. Ik zal kijken of ik hem via de berichten kan doorzetten naar je.
Alle reacties Link kopieren
Goulash!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welkom terug! Wat fijn dat de vakantie zo heerlijk was!! En wat gaaf zeg van die foto op canvas! Is ook een hele mooie en gave foto. Veel plezier voor je kinderen bij de kindervakantieweek en wat leuk een nieuwe tatoeage!

Fijn dat je er weer bij bent



Diamond, ja dol op nude lipstick en lipgloss maar liefste lipstick.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in een omeletje maar de eieren zijn op!!



Dan maar even een blokje oude kaas snoepen.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf trouwens goulash dat je tattoos op je armen heb, zelf zou ik dat vrees ik niet zo snel kunnen doen ivm werk enzo. Maar zou wel graag één op m'n bovenarm willen.
Alle reacties Link kopieren
Goulash!!!!! Fijn dat je terug bent en zo'n goeie vakantie hebt gehad! Wij hebben in september pas vakantie en als ik de verhalen van anderen hoor krijg ik al helemaal zin om te niksen haha!



Vandaag vieren we feest in huize pip. Heb een slagroomtaart besteld en als hapjes: snoeptomaten/worteltjes/paprika/komkommer met een dipsausje. Lekker fris met dit weer. En chipjes en nootjes. O ja en ijsjes! Avondeten word Indisch (catering) dus ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een top feest pippeleurtje! Wat is de gelegenheid? En Indisch eten is altijd goed.



Zojuist een kopje thee gehad en daarbij een cakeje met slagroom gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Fijn feestje pippeleurtje!!!



Net een vakantie fotoboekje besteld via alb..li klein formaat 14x14 volgens mij. Kreeg 20% korting nu. Doe het normaal nooit maar is toch wel leuk om te hebben deze dingen en kun je makkelijker aan mensen laten zien dan via de pc. Ook vanwege het enthousiasme altijd van blue over haar foto boeken dacht ik van waarom niet ;)



Fijne zondag! Even naar mijn moeder toe.
Alle reacties Link kopieren
allemaal!



Een goed feest gewenst pippeleurtje!!



Haha Goulash leuk dat ik je hebt aangestoken met de fotoboeken! Klinkt erg leuk en veel plezier bij je moeder!



Ik ben vanmiddag bij de Lidl geweest en gezellig naar bff. We hebben lekker in haar tuin gezeten.

Nu verder een gezellige dag met vriend, de was doen en het bed weer verschonen.



Maar eerst een blikje energy drink sugar free en een broodje van de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Frietjes gegeten maar smaakte me totaal niet. Nu warme cola light. Zucht. Ben misselijk. Concentreer me nu maar op de was. De eerste hangt, de tweede met beddengoed draait nu rond in de machine en aangezien ik mijn schone kleren van vandaag weer eens onder heb geknoeid gaat er daarna een derde was aan. Vanavond nog een douche zodat ik fris mijn schone bed in kan. En een waterijsje, daar zal ik van opknappen.
Alle reacties Link kopieren
BL wat naar dat je je niet lekker voelt. Een hele dikke knuffel van mij. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.



Wat gaaf Goulash dat je een fotoboek hebt gemaakt en besteld. Bracht met op het idee op vandaag mijn foto's onder te verdelen in mapjes. Gezellig dat je bij je moeder op bezoek ging.



Heb net een paar toastjes met vleessalade gegeten. Nu kijken naar Gênante Lijven op RTL5 .
Alle reacties Link kopieren
Voel me al beter Diamond dank je Alles is er nu namelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Ben boer zoekt vrouw aan het kijken onder het genot van wen flesje water en stukje cake.



O diamond, m'n profielfoto op de app is mijn canvasdoek wat ik heb besteld.



Leuk dat je bent gaan ordenen en blue fijn dat t beter gaat
Alle reacties Link kopieren
Oei BL, vervelend dat het er allemaal uit moet uiteindelijk. Gelukkig luchtte het op voor je.



Goulash erg mooie leuke foto voor op een canvasdoek! Weet je al waar je hem gaat ophangen?



Hier de kaarsjes aangestoken en een kopje groene thee cranberry gezet.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook flesje water Goulash. IJskoud, zoals het hoort. Lekker! Veel plezier met je programma.



Diamond gezellig kaarsjes en lekker thee.



Ik ga zo muntthee zetten met munt uit tuin van bff. Beddengoed hangt alweer lekker fris te drogen en derde en laatste wasje van vandaag zit er nu in. Dan ben ik erdoor.



Vind het nooit zo vervelend hoor als mijn eten geen huur heeft betaald

Vind het eigenlijk altijd opluchtend.


Fijn dat je het zo leuk was Goulash.

Blue fijn dat je je wat beter voelt.



Had vandaag mijn ouders op bezoek en dat was ongekend gezellig. We hebben genoeg snacks gehad dus nu geen zin in eten.

Nu een koel biertje.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het zo gezellig was Garda

Volgens mij was het een geslaagd weekend!



Net de laatste was opgehangen, wasrekken hangen vol nu. Nachtdouche ook al genomen.
slaap lekker lieve Blue.

ik heb vanavond kalfskarbonade gegeten met mais van de barbie. en wijntjes gedronken. nu ga ik ook naar bed (met mijn zijden kussensloop <3 )
Alle reacties Link kopieren
Lala66

Leuk dat je weer langskomt! Klinkt heerlijk allemaal, en geniet van je zijden kussensloop!



Nog even mijn radler appel-limoen.
lekker Radler appel limoen!

doeitjes blue, slaap heel zacht!

(ik ga echt zo naar bed) (ik ben bang dat ik weer niet kan slapen) alles is gedaan,nachtverzorging, alles incluis tandenpoetsen.)
Alle reacties Link kopieren
Sweet dreams lala66 Hoop dat je lekker slaapt!



Wij kijken nu nog even het tweede deel van Apocalypse: Stalin.
Alle reacties Link kopieren
Goulash, komt je tatoeage tzt op FB?



Ik heb in 2008, op m'n oude dag , m'n 1e kleine laten zetten op m'n rechterdij. Daarna aan het denken geweest over het vervolg en die heb ik in 2009 gezet op m'n andere dij en die is heel erg persoonlijk. Als mensen bij iemand geen tatoeage hadden verwacht is het wel bij mij



Goulash, bij mooi weer is Zeeland een heerlijke vakantiebestemming! Wij gingen vroeger een aantal jaren naar Cadzand-Bad. Leuke herinneringen aan. Ik was puber en ging naar het strand om (liefdes)gedichtjes te schrijven. Heb het schrift nog.



Hoop dat je feestje leuk was pip en de hapjes en taart lekker!



Nog meer BzV kijkers naast goulash en ikzelf? Ik was toch wel gecharmeerd van de viskweker in Zambia.



Garda, deel van laatste festivaldag afgelast toch?



Blue, hoe was de cornetto of heb ik het gemist op FB?



Diamond, ik stuur je zo even een pb.



lala, mais van de barbie is bbq ?



Ik was gister wel op het forum maar niet op dit topic. Baalde zo ontzettend. Na enig wikken en wegen besloten toch de pizza bij Domino's te halen. Wat een sof. Wat een weggegooid geld. Nu echt nooit meer Domino's. Leek wel of ik een zompige big american bodem at met voornamelijk kaass/tomaat smaak.Maar 4 heel smalle reepjes op. Later nog een raketje op en een 1/2 galiameloen. Iemand die hoorde dat er nog zoveel over was, wilde dat wel hebben, dus hij is opgehaald.

Vandaag eindelijk de spitskoolstamppot gemaakt. Daar zat wel genoeg peper in



Ik heb nu nog wel trek in iets maar weet niet wat te nemen.
veel kijkplezier blue lagoon! ik zou het ook kijken, als ik wat nuchterder was. maar dat ben ik niet en dus ga ik echt NU naar bed! Slaap lekker voor straks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven