Zwanger worden eerste kindje in 2016 (met tabel) Deel 3

14-03-2016 23:04 372 berichten
Hier schrijven we weer verder.





NaamLeeftijdLeeftijd partnerStartN.O.D.Kindje?BijzonderhedenFee222629Juli 2015-1e kindje-Zaphyra3032Januari 201616 juli1e kindje-Quest3333februari 20164 April1e kindje-NovaLinde2424Januari 201615 t/m 21 april1e kindje--streepje-2930November 2015-1e kindjeOnregelmatige cyclusMarijeens253036Januari 201624 augustus1e kindje





NaamLeeftijdLeeftijd partnerStartN.O.D.Kindje?BijzonderhedenAngel-flower3131December 2015-1e kindjeZwanger teddi863030Oktober 2015-1e kindjeZwanger PinkLady902529Oktober 201515 juni1e kindjezwanger Kimj252525Mei 201517 juli1e kindjezwanger



Inlog: zwangerwordeneerstekindje

Het ww is : zwanger2016.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen! I'm new here. Ik ben 28, partner 31 en hopelijk ons eerste kindje Hier eerste poging, momenteel op wachtbankje.. Heb een zeer onregelmatige cyclus maar meestal zo rond de 34 dagen. NOD is 13/8.. Wil dinsdag met een vroege test starten.. Wat spannend allemaal he? Fijn dat hier zo leuk op elkaar wordt gereageerd!
Veel succes cheese cake! Leuk dat jullie ook de stap gaan wagen als je het moeilijk vindt om te wachten zou je vroeg kunnen beginnen met testen, maar ik zou je aanraden om toch te wachten tot je ongesteld moet zijn. Het komt helaas maar weinig voor dat het meteen raak is, hoewel dat wel voorkomt!! Dan zou het teleurstellend kunnen zijn of als je toch nog net te vroeg bent met testen en dus onterecht negatieve test krijgt. Heel veel succes en geniet ervan van de spanning )
Alle reacties Link kopieren
Dames, de groetjes vanuit Boston!

Hier zondag nod, even afwachten dus nog, maar mijn gebruikelijke pms klacht is vooralsnog afwezig.... Hopelijk een goed teken!!
Ik duim voor je zaphyra en wow, boston!! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Cheese-cake, spannend zo net rond je NOD, heb je van de week nog getest?

Zaphyra: zijn je klachten nog steeds afwezig? Spannend...... fijne vakantie nog in Boston.



Ik heb vandaag eindelijk een positief nieuws gekregen. Eindelijk is er een ei aan het groeien; dag 9 vandaag is al groter dan de hele vorige cyclus :-). Hopelijk mijn goede dosis clomid gevonden. Maandag weer terug om de groei/sprong te volgen. Het advies gekregen komend weekend seks te hebben, dat gaat zeker wel goed komen . Het voelt echt als de eerste kans nu.....
Alle reacties Link kopieren
Wauw mooi succes. Streepje
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn streepje!
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je marije?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Zit nu in NYC!!!

Nog niets ongesteld geworden, maar wel last weer van pijnlijke borsten, af en toe kramp in onderbuik en mijn humeur is ook niet al te best (aldus mijn man)

Succes streepje!!! We duimen voor je!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds geen menstruatie gezien. Heb vanmiddag een test gehaald en als ik morgenochtend nog steeds niks heb, ga ik testen.

Heb zelf nog steeds het gevoel dat mijn lijf me voor de gek houd. :S
Alle reacties Link kopieren
Wauw Zaphyra, nu in NYC, gaaf zeg. Wat zou het je vakantie geweldig maken als je dan ook nog een positieve test hebt. Ik ga voor jullie duimen....

Cheese-cake, je verwachte NOD is geweest, morgen testen of heb je het al geprobeerd?



Ik ben vandaag weer bij de gyn. geweest, het ei groeit nog steeds. De gyn. verwacht binnen 2 a 3 dagen een sprong. Ik ben zo blij, het gaat er dus toch écht van komen, de ovulatietesten liggen klaar; ik ga twee keer per dag testen, vind het zo spannend. En daarnaast natuurlijk 'huiswerk' gekregen, zoals de gyn. dat zei. Dat zullen we braaf op gaan volgen
Alle reacties Link kopieren
Supergoed nieuws voor je streepje!!!!!!

Hier ook goed nieuws! Test was hartstikke positief!!!

Zo blij!

Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen!
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd!!!! Heb je ook al last van kwaaltjes? Wat gaaf om daar in Amerika achter te komen...Fijne vakantie nog en geniet samen van dit geweldige nieuws...
Ohh gefeliciteerd zaphyra! Geniet van dit mooie nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meid nu lekker genieten.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Heb vooral last van krampen ( niet ongesteld en toch de krampen????), borsten doen wat zeer, af en toe vlaagje misselijk en paar duizelingen, maar kan ook van de warmte zijn.

Heb er nog wel moeite mee om t nog heel even geheim te houden voor onze moeders die mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heelaas 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden:(

Ben best beetje verdrietig over.

Ronde 8 zal rond nod 23/9
Marijeen snap dat je verdrietig daarvan wordt. hopelijk komende ronde geluk.
Alle reacties Link kopieren
Marijeens wat balen zeg!! Snap dat je verdrietig bent, zeker als je al overtijd bent..



Zaphyra, heb je het geheim kunnen houden voor de moeders? Lijkt me erg moeilijk...heb je al een echo gepland?



Ik mag eind van de week gaan testen. Voor mijn gevoel ben ik zwanger, maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Heb al een week pijnlijke tepels en de laatste dagen heb ik het idee dat mijn borsten veranderen en meer pijn doen. Voel ook krampjes en gerommel in bij onderbuik...Hoop zo dat ik niet voor de gek gehouden wordt...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze hadden niks door. Hadden een foto gemaakt bij t Vrijheidsbeeld. Ik sta met de moeders op de foto en houd stiekem een blaadje omhoog met ik ben zwanger.

Afgelopen donderdag waren we de foto's met zijn allen aan t bekijken. Mijn zus zag t als eerste.

De oma's waren erg verrast en blij met het nieuws. Heb de reacties gefilmd ;)

12 september 1ste echo... duurt nog veel te lang!

Succes streepje, help t je hopen

Jammer Marije!

Oja, voorlopig staat mijn uitgerekende datum op 22 april
Wat een super leuke manier om het nieuws te delen zaphyra! Erg leuk, 12 september is al snel genoeg maar t lijkt een eeuwigheid he volgende week is t al september dus komt dichterbij! Haha grappig die dag hebben wij geslachtsbelalingsecho. Savonds



Streepje wat spannend! Ben zo benieuwd! Is eind vd week je nod of test je wat vroeger? Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek!
En streepje hoeveel dagen ga je nu vanuit met je cyclus? Zi staan dat die onregelmatig is, heb je ovu testen gebruikt of gewoon regelmatig klussen?
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel marije altijd weer rot.



zaphyra wat een super leuke manier om het te vertellen ! 12 sept lijkt idd nog ver weg maar voor je het weet is het alweer zover.

Spannend hoor!



streepje heel veel succes met wachten. Hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wat een super leuke manier Zaphyra.



Ik heb ovulatietesten gebruikt, ben onder behandeling van gyn. dus wist met de echo's dat de medicijnen nu aansloegen en er die week een sprong moest plaatsvinden. De avond van de positieve ovulatietest hebben we sex gehad, dus hopelijk was dit het juiste moment.....vrijdag is mijn NOD, maar ik durf niet te vroeg te testen, al is dat wel lastig....
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk idee dat ze niks door heeft gehad.

Dankje jullie wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven