Neko Atsume: Kitty Collector

23-06-2016 17:09 347 berichten
Wie o wie heeft deze app? Ik vind 'm leuk!!



In het begin dacht ik: wat een k*tapp zeg, er kwam geen enkel poesje langs (wel dingen en eten neergelegd). Dat is nu wel anders!



Snowball komt heel vaak, das die witte. Hij speelt vaak met de roze bal. Princess speelt alleen met het bolletje wol.
Alle reacties Link kopieren
Frosty wil maar niet langskomen, ben van alles aan het kopen wat hij leuk vindt en duur eten neerzetten.

Hier poes poes poes poes

Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 02 augustus 2016 @ 21:11:

Frosty wil maar niet langskomen, ben van alles aan het kopen wat hij leuk vindt en duur eten neerzetten.

Hier poes poes poes poes

Het is zomer! Dat zal het probleem zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa maar ik ga toch niet zo lang wachten hahaha
Alle reacties Link kopieren
frosty is er eindelijk!
Ik heb alles wat Lexy leuk vind (die 3 dingen waar hij graag mee speelt) in de tuin liggen. Het is geen zeldzame kat, maar is maar een (paar) keer langsgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Lexy komt bij mij op van alles af geloof ik, zal even kijken wat de top drie is:

Temari ball

Sakura pillow

Fairy-tale parasol

Maar ook de speelgoedtrein, schalen en de vissenkom doen het goed.
Alle reacties Link kopieren
As we speak in de laquered bowl.

Heb wel duur eten staan
Alle reacties Link kopieren
Hè hè, na 94 bezoekjes kwam Ramses met een memento aanzetten waardoor ik nu alle memento's heb en Neko Atsume dus heb uitgespeeld!! Ik ga nog wel door om te sparen voor remodeling ofzo.



Volgens mij ben ik eind januari begonnen, dus ik heb heel wat maanden speelplezier gehad. Nu wachten op een update met nieuwe katjes!
Lexy is sindsdien niet meer langsgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een speciale manier om meer gouden visjes te scoren? Die komen bij mij nog maar heel weinig binnen.... En iedere keer 500 zilveren ruilen voor 10 gouden zet weinig zoden aan de dijk. Of ben ik gewoon te ongeduldig
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Lexy ligt bij mij graag op het zanzibar kussen en achter de vissenkom.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Lexy ligt hier graag op de rode troon. En daar geeft ze ook veel visjes voor. Ook de baseball en football doen het hier goed En ik had laatst in de vaas een leuke kat die een sorbet maakte haha. Oh en als Tubbs net ligt uit te buiken, vul dan njet gelijk het bakje bij zoals ik deed. Als je wacht tot hij vanzelf weggaat laat hij meer visjes achter..maar misschien wisten jullie dit allemaal al
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen nog memento's aan het sparen en alles in de shop aan het kopen
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij vertellen wie de 4e kat op pag 14 van het catbook is? Frosty is langsgeweest. Dan staat ook dat setje katten er nog op, daarvoor staat alles in mn tuin al 2 dgn klaar... Maar wie is kat nr 4?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavanf schreef op 28 augustus 2016 @ 11:49:

Wie kan mij vertellen wie de 4e kat op pag 14 van het catbook is? Frosty is langsgeweest. Dan staat ook dat setje katten er nog op, daarvoor staat alles in mn tuin al 2 dgn klaar... Maar wie is kat nr 4?Nummer 4 is Bengal Jack.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Tonkje!

Net de schatkist in mn tuin gezet, hij was er binnen 10 minuten.

In tegenstelling tot dat setje die maar niet komen

Dat zijn de enige 2 katjes die ik nog moet.

En dan mis ik nog foto's van Peaches, Sassy Fran en Kathmandu
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Voor het stelletje moet je de tower of treats neerzetten en duur voer.
Alle reacties Link kopieren
Dat staat er al even...

Heb net de parasol weggezet en de tower of treats naar buiten. Wellicht helpt dat...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ook duur voer?
Alle reacties Link kopieren
Duurste voer erbij: tubs.... argh
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Moet je de tower binnen zetten, tubbs komt niet binnen.
quote:tonkje schreef op 16 juli 2016 @ 10:36:

Yes! De 3 update katten zijn op bezoek geweest. Ehm, welke update?
Alle reacties Link kopieren
quote:toxic666 schreef op 29 augustus 2016 @ 08:22:

[...]





Ehm, welke update? Die van ruim anderhalve maand geleden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe telefoon is net binnengekomen. Vraagt mijn dochter verschrikt: kan dat wel met de poezen?

Ik denk het niet he... dat wordt overnieuw beginnen, of niet?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 29 augustus 2016 @ 10:50:

[...]





Die van ruim anderhalve maand geleden.Die heb ik ook gemist denk ik..of gaat dat automatisch?
aan het typen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven