Hotel Aruba (all inclusive?) zonder vlucht

28-08-2016 11:11 20 berichten
Volgende zomer willen we op familiebezoek op Aruba met onze 2 kinderen van dan 5 en 8. We gaan een week logeren bij de familie en de andere week willen we in een mooi resort met leuk zwembad en het liefst all inclusive. Maar als ik op Nederlandse sites kijk zie ik alleen complete reizen inclusief vlucht, maar dat willen we dus niet omdat we langer op het eiland blijven dan alleen de week in het hotel. En als ik naar losse hotels kijk op Aruba zie ik kamerprijzen van 300/400 euro per nacht voor alleen een kamer met ontbijt. Dat lijkt me ook een beetje overdreven. Wie heeft er tips voor me hoe en waar ik moet zoeken?
Je familie van af daar je hotel laten boeken
Alle reacties Link kopieren
Het kan zijn dat je nog net iets te vroeg bent met zoeken. Vele hotels hebben 1 jaar op voorhand nog niet hun prijzen op staan. Dus kan zijn dat je daarom nu weinig keus hebt.



Ik zou even gewoon wat kijken op websites van hotels, om een idee te krijgen of de meeste hotels al boekbaar zijn nu voor volgende zomer. Je kan altijd tripadvisor even gebruiken om wat hotels op te zoeken, en dan op de website van het hotel zelf te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook de reisorganisatie vragen het voor je te regelen. Gewoon vlucht 1 week hotel en 1 week geen overnachting.
Alle reacties Link kopieren
quote:veensteker schreef op 28 augustus 2016 @ 11:33:

Je kan ook de reisorganisatie vragen het voor je te regelen. Gewoon vlucht 1 week hotel en 1 week geen overnachting.Of mét vlucht, maar niet met een hotel voor de volledige periode.
De familie op Aruba kijkt natuurlijk ook, er schijnt ook een grot verschil te zitten in toeristenprijzen en prijzen voor locals. Maar ik vind het zelf ook leuk om dingen uit te zoeken, maar tot nu toe vind ik het dus lastig. Misschien inderdaad via een reisorganisatie of reisbureau.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Booking.com.
Alle reacties Link kopieren
Trivago of bookings.com
quote:Zo.maar schreef op 28 augustus 2016 @ 11:16:

Je familie van af daar je hotel laten boekensorry.... Niet alles gelezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 28 augustus 2016 @ 12:18:

[...]





Dat dus.... Locals krijgen altijd de beste prijzen. Bovendien weten zij welk hotel op dit moment goed draait en het gunstigst gelegen is.

Snap niet dat je dat zelf niet kon bedenken.Gezellige reactie...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben in het riu gezeten, erg leuk, ook voor kinderen. Wel groot maar dat hoort bij een all inclusive.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon touroperators in Nederland bellen en vragen om prijs voor alleen hotelverblijf.
Alle reacties Link kopieren
Via booking.com en eigen websites van hotels.
Alle reacties Link kopieren
Hotels die de meeste bezetting via touroperators hebben rekenen bij rechtstreeks boeken via de hotelreceptie veel hogere nachtprijzen.



Of dat soort hotels ook via booking.com boekbaar zijn en hoe de prijzen zich dan verhouden weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Booking.com heeft een aantal all in hotels
Booking, Trivago etc. heb ik al gekeken. Misschien is een prijs per nacht van 400 euro voor een kamer met ontbijt wel gewoon normaal daar…. Ik wacht wel af waar de familie mee komt. Tenslotte hebben we nog tijd genoeg
Alle reacties Link kopieren
Aruba is behoorlijk duur inderdaad maar er zijn ook appartementen en minder luxe accomodaties. Mocht je iets goedkoops vinden hoor ik het graag.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Je hebt een pb!
Alle reacties Link kopieren
Als je je (bijvoorbeeld vanwege de prijs) bedenkt en toch in een villa wil ipv een all incl hotel, kan ik je Villa Bon Bini, Casa Familia en Villa Bubali.

Er is nog veel meer te vinden uiteraard, maar om je even een indruk te geven.
waarompaktieniet wijzigde dit bericht op 28-08-2016 22:28
Reden: tipo
% gewijzigd
Dat is inderdaad ook een optie, om samen met de familie een villa te huren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven