Entertainment alle pijlers

Formule 1/ Max Verstappen

31-10-2015 22:10 3008 berichten
Hmm, dit topic zal waarschijnlijk voor geen meter gaan lopen, maar ik waag het er op (aangezien er nog geen Formule 1 topic is) en geen sport peiler trouwens ^^.



Formule 1, Max Verstappen.

De jongste coureur ooit in de Formule 1.

Op 26 augustus 2014 reed hij voor het eerst in een Formule 1-auto, hij was toen pas 16. Sinds 2015 komt hij uit voor het team Scuderia Toro Rosso (met zeventien jaar en drie dagen was hij hiermee de jongste coureur die ooit in actie kwam tijdens een Formule 1-raceweekend, hij heeft pas sinds een maand zijn echte rijbewijs).

De kenners vergelijken zijn race-stijl met een Ayrton Senna, een Michael Schumacher. Oftewel, een natuurtalent, een toekomstig wereld kampioen. Iemand waarvan we nog veel gaan zien.



Hoe denken (als er al kijkers zijn ^^) jullie daarover?

Ik volg de Formule 1 sinds 1993 ofzoiets, toen Jos (de vader van Max) begon.



Persoonlijk denk ik dat Max een natuurtalent is. Once in a while zie je dat soort coureurs in de Formule 1. Max is er 1 van denk ik. Wel jong nog, en hij moet echt nog wel wat leren, maar de potentie is zo duidelijk aanwezig.



quote:Pucker schreef op 28 augustus 2016 @ 11:32:

Wij zitten ook al bijna klaar



Weet iemand een site waar je kan zien wie op welke banden start? Ik heb hier weleens tabellen voorbij zien komen met welke sets de coureurs hadden uitgekozen.There you go
Even wat fan plaatjes voor de race begint





quote:IrishCassidy schreef op 28 augustus 2016 @ 13:04:

Channel 4



En anders kijk even op Reddit Formula 1, daar kan je vaak veel links vinden.Yesss, dank!
You're welcome!

Ik kijk zelf via Sky Sports, maar Channel 4 heeft vaak erg leuke verslaggeving ook, met David Coulthard enzo.
ik kijk via ziggo.
Als nou iedereen via een andere channel kijkt dan krijgen we alle info die we moeten hebben
Linkje om te zien of het gaat regenen, zoals het er nu uit ziet blijft het droog:

http://www.meteovista.co.uk/Rainfall-Ra ... ps/4055571
https://www.facebook.com/ ... /?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Ja dat filmpje is leuk hè, Max op de camping.
quote:IrishCassidy schreef op 28 augustus 2016 @ 13:35:

Ja dat filmpje is leuk hè, Max op de camping. jaa, super!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Hier ook een F1 fan. Keek meestal via de Duitse RTL maar voor vandaag heb ik heel luxe de race besteld via sport 1. Is me de 6 euro wel waard! Nu op naar dat podium!
Alle reacties Link kopieren
En ik word helemaal blij van het oranje gevoel daar!
Het ziet gewoon helemaal oranje daar, geweldig gezicht
Bijna tijd



Ik ben nerveus voor de start. Max moet meteen Nico voorbij en dan gas geven. Zo benieuwd ook of zijn gok met deze banden gaat werken.
Ja, hij moet echt meteen goed starten.
Het zit daar helemaal vol he, compleet uitverkocht
met zijn oranje helmpie
Mooi z'n helm vind ik, jammer dat het alleen voor deze GP is.
Alle reacties Link kopieren
Onverwacht kan ik toch de start meepakken. De finish niet. Maar ik zit er klaar voor!
en go
kom op max
Wat gebeurt er allemaal!?
max kan meteen de pit in
Alle reacties Link kopieren
Shit.
Goffer. Wat een kutbegin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven