Mode & Beauty alle pijlers

Avondkleding grote maten

11-12-2008 21:52 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft voor mij de tip?



Ik heb dit weekend een gala en ben op zoek naar een avondjurk in een grotere maat. Dit is erg lastig, ik heb er al uren shoppen opzitten. Wie weet waar ik wel een beetje kans van slagen heb? Noord en midden NL is goed, ik wil er best even voor rijden.



(Google is mijn vriend niet, dat heb ik geprobeerd.) Wat ik zoek is een lange jurk, liefst met mouwtjes en geen zakmodel.
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam!

Voila! damesmode.

Gaan tot en met maat 54 ofzo geloof ik? En mooooooie dingen.

Heb daar mijn avondjurk gekocht voor 160 euro geloof ik. Niet goedkoop, maar dan heb je wel wat...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat voor maat je zoekt maar bij Assepoester in Arnhem is veel keus en hangen jurken in maat 36 t/m 46.

Assepoesterfeestkleding.nl.



Succes en vooral een leuk feest!
Alle reacties Link kopieren
Hier was een topic over: Waar kan ik een grote maten galajurk vinden? (hoop dat het werkt!)
Alle reacties Link kopieren
(Ik heb maat 48/50, niet een hele makkelijke maat dus!)



Ik zal eens een plaatje zoeken van wat ik ongeveer bedoel. Misschien helpt dat.
Wat is groot? Ik heb maat 48 en vorig jaar een hele leuke jurk gekocht bij Catwalk in Groningen. Helemaal niet duur, 90 euro met een stola erbij. Ze hadden ook duurdere jurken tot zo'n 400 euro aan toe. Voor de gelegenheid waar ik hem voor nodig had vond ik dat iets te duur en was dit een hele leuke jurk. Maar ze hebben dus ook meer bijzondere jurken. Ik weet alleen niet of ze nog veel grotere maten hebben dan 48.
ah, ok. Maat 48 dus. dan zou je bij Catwalk wel kunnen slagen denk ik.

Peek en Cloppenburg schijnt ook wel keus te hebben trouwens, in allerlei maten.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets, maar dan in mijn maat en het liefst met een klein mouwtje.





Alle reacties Link kopieren
Ik zeg alweer Duplex; Voila! in Rotterdam!

Ik heb zoiets, maar dan in zwart met wit, en strapless, verder ook een beetje dat model.



Hebben echt mooie dingen, redelijk te betalen, en goede service.

Zitten op de Karel Doormanstraat.



Ik heb overigens dezelfde maat als jij.
668, the neighbour of the Beast
Het scheelt dat het december is, dan kan je wel makkelijker feestkleding kopen.

Mooie jurk trouwens. De winkel die ik noemde heeft een site, www.catwalkgroningen.nl Zij hebben in de goedkopere prijscategorie vaak jurken die je in verschillende kleuren kan kopen. Ik ben toen voor rood gegaan maar heb hem ook nog in het blauw, zwart en groen aangehad. En ze hadden echt wel wat keus. Ik moet wel zeggen dat ik ook niet verder gezocht heb.
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik heb geen banden met ze, trouwens



Maar wel hetzelfde probleem gehad, en daar goed geslaagd.



klik
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens kijken en zaterdag goed op pad. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dat is leuk shoppen!



Laat je weten wat het geworden is?

Fotootje?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen!
Alle reacties Link kopieren
Mooi!

Veel plezier en succes!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Hermes schreef op 11 december 2008 @ 21:58:

Hier was een topic over: Waar kan ik een grote maten galajurk vinden? (hoop dat het werkt!)



Dat was mijn topic..



Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Assepoester in Arnhem. Supervriendelijke dame en ook nog eens naar huis met een prachtige jurk voor weinig. Absoluut een aanradertje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy07 schreef op 11 december 2008 @ 21:58:

Ik weet niet wat voor maat je zoekt maar bij Assepoester in Arnhem is veel keus en hangen jurken in maat 36 t/m 46.

Assepoesterfeestkleding.nl.



Succes en vooral een leuk feest!Ze hadden geloof ik zelfs jurken t/m maat 52 geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
sorry, ben ik nog een keertje....



Ik heb er een een lange zwarte strapless jurk gekocht met een stola voor over de (ehm.. stevige) armen. De jurk viel strak en aan de voorkant vielen 2 lapjes stof over elkaar zodat je geen rolletje zag. Toen ik 'm aan had, dacht ik echt: wow, ben ik dat?Het leukste was nog dat je jurk maar 130 euro heeft gekost. (ik heb trouwens geen aandelen )



Kortom, ze hebben vast wel een jurk voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is geen jurk geworden. Ik vond het zonde om 400 euro voor een avondje uit te geven.



Ik heb een bronskleurige rok met bijpassend corsetje gekocht, dit kan ik ook apart van elkaar vaker dragen.



Bedankt voor de tips trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Volgens de site gaat catwalk tot maat 50.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die catwalk jurken prachtig. En helemaal niet duur. Ik heb ze voor meer bij de C&A zien hangen. Ik ga er een keer heen...Als ik geld heb..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven