Naturisten kwebbelen.

06-06-2006 22:36 1067 berichten
Inmiddels is het me duidelijk, er zijn zat naturisten die al helemaal met hun hoofd in de vakantie zitten. Het lijkt mij gezellig om hier ervaringen en tips over de omgeving e.d. uit te wisselen.

Zelf hoop ik dit jaar naar CHM Oltra te gaan, wie gaat er ook heen ?

Verder een kleine greep uit de terreinen die ik heb bezocht: Arnaoutchot, Eglantière, Riva Bella, Chiappa, Villata, Origan, Bélézy, Sablière, Le Ran de Chateau de Ferreyrolles, Le Mas de la Balma, La Clapère.........................
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me zo op m'n vakantie in mei/juni, maar het kan zijn dat m'n dochter roet in het eten gooit door ziek te zijn. Klinkt raar, maar dat is ze nu al, ze heeft een chronische aandoening en nu wat meer last. De kinderen zouden thuisbijven, maar dat is dus nu een probleem.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als het minikampje (gekleed, overigens) Snoezepuber goed bevalt, dan kan hij misschien nog mee voor een weekje met diezelfde organisatie. Plus nog een week met scouting, dan heeft hij nog één week niets en twee of drie weken om zich met ons te vervelen.



We hebben echt nog geen idee voor de zomer.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
In een bungalow heb ik geen last van gekleed zijn, dan heb ik mijn eigen sanitair.

Het probleem ligt bij vertoeven in een kruiptentje op de camping.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Snoesje, hoop dat het weer een beetje meevalt in Drenthe!



Wij hebben geboekt!!! Hoera, zo'n zin om weg te gaan, we gaan heerlijk een kleine drie weken naar Le Betulle. Tijd om mijn Italiaans weer wat op te frissen. Op de heenweg denk ik via Frankrijk en terug via Zwitserland, is ook mooi in de zomer. Heb even lekkere Italiaanse wijntjes gehaald om vast in de sfeer te komen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit Felice, gaat op m'n shortlist. ;)
Alle reacties Link kopieren
Update:



Het weekje meivakantie in Drenthe is zéér goed bevallen, ondanks de sneeuw.



De zomervakantie is twee weken op een klerencamping in Zuidlimburg geworden. Ik had een kaftan mee voor de douches, lekker gemakkelijk. Helaas veel minder contact met de kampeerders dan op een naturistenterrein. En dan liepen wij ook nog elke keer als eerste naar nieuwe buren om een handje te geven.



Snoezepuber heeft het superfijn gehad, elke avond chillen met andere pubers, en overdag de glijbanen onveilig maken. Misschien ook zijn eerste gehad, maar dat krijgen we er niet uit, hij vertelde wel dat "een groepje" een kus-spel deed met blinddoeken. Hij vindt naturistenterreinen toch praktischer, nu kleedde hij zich altijd om in onze (hoge) tent, zijn kruiptentje vindt hij wat lastiger. Hij was gewend om zich buiten aan te kleden.



Veel bezocht in de omgeving, Maastricht, Vaals, Aken. Wandelingen gemaakt en per ongeluk bij het Drielandenpunt tegen de naturistenvereniging van Aken aangelopen. Perfecte locatie, wel heel klein, maar we zouden er graag eens kamperen. Die staat dus op het lijstje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Dankzij een tip van Snoesje dit topic gevonden! Wat leuk! Ik zou graag meeschrijven



Een beetje een tvp. dus ook, eerst even op mijn gemak het topic doorlezen.
Alle reacties Link kopieren
Het topic is al 10 jaar oud zie ik. En TO heeft een nieuwe nick :-)



Ben dit jaar niet geweest. Door een operatie (deel penis en lymfeklieren verwijderd) mag ik even niet in de Zon.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het, wel leuk dat het al zo lang loopt!



Vervelend dat je door een operatie een jaar over moest slaan. Wij zijn ook

niet verder gekomen dan een weekendje op een verenigingsterrein maar kijk al uit naar het plannen van een mooie reis voor volgende zomer



Even off-topic maar ik moet even kwijt dat veel van je posts op de Actueel pijler een genot zijn om te lezen
Alle reacties Link kopieren
Oeh, heftige operatie Oudebaas



Mijn man en zoon (17) zijn vandaag naar een naturistenterrein in de buurt, terwijl ik aan het werk ben Het is nog rustig ook op het werk, maarja.. ik zit 'n beetje met de uren, helaas.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 augustus 2016 @ 10:10:

Oeh, heftige operatie Oudebaas



Dankje



quote:Mijn man en zoon (17) zijn vandaag naar een naturistenterrein in de buurt, terwijl ik aan het werk ben Het is nog rustig ook op het werk, maarja.. ik zit 'n beetje met de uren, helaas.

Je gaat er vanavond heen?



Wat zijn een beetje naturistenterreinen waar ook gemengd publiek komt en niet alleen 50+ ers zoals ik?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 25 augustus 2016 @ 10:08:

Ja ik zag het, wel leuk dat het al zo lang loopt!



Vervelend dat je door een operatie een jaar over moest slaan. Wij zijn ook

niet verder gekomen dan een weekendje op een verenigingsterrein maar kijk al uit naar het plannen van een mooie reis voor volgende zomer



Even off-topic maar ik moet even kwijt dat veel van je posts op de Actueel pijler een genot zijn om te lezen



ook dankje

Ik sta nog steeds onder controle. Hopen dat er niks naars meer wordt ontdekt... Dan kan ik volgend jaar weer eens proberen. Ik ben wel naar het naaktstrand geweest met half bewolkt weer en een factor 50



Dat vind ik het fijne van naturisme. Na een verminkende operatie, zoals bij borstkanker of bij mij aan mijn penis, zullen mensen je gewoon accepteren zoals je er uit ziet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 25 augustus 2016 @ 10:13:

[...]





Dankje





[...]



Je gaat er vanavond heen?



Wat zijn een beetje naturistenterreinen waar ook gemengd publiek komt en niet alleen 50+ ers zoals ik?



Dit is in Noord Drenthe. Ik ga er niet heen, want zij hebben de auto mee Bovendien gaan man en ik vanavond sporten, gewoon met kleren aan. (warm!) Denk ik tenminste.. misschien komt hij wel veel te laat thuis daarvoor.



Dit is een camping, waar ze heengaan. Mijn schoonzus en zwager staan op die camping. Vroeger was het qua leeftijd heel gemengd, nu zou ik het niet weten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eigenlijk nooit naar terreinen in NL. Onze kampeervakantie ging dit jaar naar Le Couderc in de Dordogne. Volgens mij vooral een leukere camping als je met een gezin gaat kamperen, wij vonden het iets minder. Nou moet ik er wel bijzeggen dat we gewoon geen goede kampeerplek hadden, dat speelde ook mee (risico van niet reserveren).
Alle reacties Link kopieren
Wij vonden Le Couderc 2 jaar geleden ook niet top, ondanks een goede plek. Teveel ons kent ons.

Dit jaar Le Betulle, mooie camping, veel muggen en onsympathiek beheer en daarna Costalunga. Daar zeg ik niks over want wil dit pareltje graag voor onszelf houden. Terugweg Dreilandereck in Neuenburg. Duitsland is gewoon goed maar dit was wel heel erg " te dik voor textiel dus dan maar naakt". Geen echte naturisten volgens ons maar het was toch fijn.



Mis bloot zijn
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Vast heel verkeerd, maar ik vond hem wel grappig.







Het werkende leven is deze week begonnen, en maandag begint school weer.



Misschien dat we morgen nog even een strandje gaan zoeken.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met je herstel, Oudebaas.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, vorige week nog een paar dagen Flevo Natuur gedaan. Zwemmen,,zon, zwemmen, zon en 's avonds nog even de sauna i .



Volgens mij staat er elke avond een andere kok in de keuken. De menukaart verandert niet, maar de portiegrootte en bijlagen waren elke keer anders. Elke avond uit eten gegaan daar, en één avond gegeten in Spakenburg.



De vissalade bij The Smokehouse in Spakenburg is FANTASTISCH !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk terrein is dat vroeger vaak met mijn ouders geweest. Fijn dat je het er zo naar je zin hebt gehad!



En die van Fokke en Sukke is leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:06:

Sterkte met je herstel, Oudebaas.

Dankje
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap oudebaas!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 28 augustus 2016 @ 17:49:

Beterschap oudebaas!Jij ook dankje
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Pour ceux qui comprennent le français.

Artikel uit mijn "vakantiekrant".



http://www.midilibre.fr/2 ... -le-renouveau,1382005.php
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een upje met 2 redenen;



1: Niemand nog is gezellig bloots te melden?



2: iemand ervaring met jaarplaatsen op Rene Oltra?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar een vette verbouwing te gaan, dus waarschijnlijk geen centjes voor vakantie. Misschien een weekje kamperen op Het Verlaat of Flevo Natuur.



Geen evaring met jaarplaatsen op Oltra, maar je moet aan hun honderdduizend regels en voorschriften voldoen en hebt vrijwel geen rechten.



Ik weet niet of je nog zelf mag bepalen welke NIEUWE (sta)caravan je plaatst of dat je persé een huisje van Oltra moet kopen.



Ik vermoed dat een seizoensplek praktischer is. Je kunt je eigen caravan in een Franse gardiennage laten stallen die je caravan op de afgesproken dag weghaalt en terugplaatst.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven