Sex als je ongesteld bent?

08-01-2008 16:12 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames en de heren niet te vergeten,



Ik heb indd een beetje een vreemde vraag, maar hebben jullie sex als jullie ongesteld zijn?

Zo ja hoe doen jullie dat?



Ik heb altijd meer zin in sex tijdens de periode dat ik ongesteld ben.



Sorry voor deze iets wat smerige vraag!
Alle reacties Link kopieren
Meer zin wel, het doen, hell no. Alles doet zeer dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet altijd meer zin in seks tijdens mijn menstruatie maar heb gemerkt dat klaarkomen ontzettend goed helpt tegen buikkrampen ;) (en laat ik daar nou meestal ontzettend veel last van hebben....)

Bovendien lange-afstandsrelatie dus geen zin om te wachten als ik een keertje ongesteld blijk te zijn als we elkaar eindelijk weer zien.

Tijdens de seks gewoon een handdoekje eronder en daarna lekker met zn tweetjes douchen.
Alle reacties Link kopieren
Als man vind ik het zeker lekker en spannend wanneer een vrouw ongesteld is. Is veel intiemer en meestal is het vrouwelijk lichaam dan ook veel gevoeliger... Ik vind het heerlijk, gewoon doen.
quote:mrdnl schreef op 04 november 2014 @ 16:11:

Als man vind ik het zeker lekker en spannend wanneer een vrouw ongesteld is. Is veel intiemer en meestal is het vrouwelijk lichaam dan ook veel gevoeliger... Ik vind het heerlijk, gewoon doen.Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Ja heerlijk! Als ik ongesteld ben heb ik altijd sneller zin. Mijn vriend vindt dit als afwisseling ook altijd spannend.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn niet vies van elkaars lichaam en hebben dit dus ook al meerdere keren gedaan. Eerst met condoom, tegenwoordig zonder condoom.ik heb altijd een gevoel dat zijn piemel groter is dan dat hij is tijdens de periode van stoten tot klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:Oldstyler90 schreef op 27 augustus 2016 @ 08:10:

Mijn vriend en ik zijn niet vies van elkaars lichaam en hebben dit dus ook al meerdere keren gedaan. Eerst met condoom, tegenwoordig zonder condoom.ik heb altijd een gevoel dat zijn piemel groter is dan dat hij is tijdens de periode van stoten tot klaarkomenDat komt omdat je baarmoeder lager hangt tijdens je menstruatie en raakt hij dus sneller je baarmoedermond
Alle reacties Link kopieren
ik heb er hooguit een geile avond of dag bij, maar nee ik doe dan toch echt niks met mijn vriend

ondanks dat bloed niet vies is vind ik het idee wel gewoon vies en bovendien doet bij mij al genoeg pijn of t geeft ongemak..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Met een Beppy is er een hoop mogelijk!



Heel soms gebeurt het als het ergste achter de rug is.

Toch is het veel vaker pijpen omdat vrouwlief toch behoorlijk opgewonden is tijdens haar maandelijkse periode..
Alle reacties Link kopieren
Oud topic
Oud topic blijkbaar
Alle reacties Link kopieren
Nop, geen seks tijdens ongesteldheid.

Ik vind het zelf geen fris idee
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het smerig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd gewoon seks als ik ongesteld was. Ja, ook als er heel veel bloed was ja. Tenzij ik me niet lekker voelde, dan natuurlijk niet Mijn exen hadden hier echt nooit problemen mee. Gewoon een handdoekje eronder leggen en achteraf goed wassen. Het is maar bloed. Zij vonden het nooit vies. En ik ook niet. Het zag er wat minder leuk uit dan normaal maar daar wen je toch aan..
Hmm, toch nog even reageren in dit oude topic. Ik ben net ongesteld geworden en merk dat ik erg veel zin heb in seks ineens. Nog meer dan normaal gesproken. Maar ik vind het echt heel goor (combinatie bloed en seks) dus ik heb het nog nooit gedaan.



Die sponsjes die er tegenwoordig zijn wil ik misschien ooit wel eens uitproberen. Hoewel ik de geur van ongesteld zijn ook héél onprettig vind. Ik zou me absoluut niet op mijn gemak voelen als mijn (toekomstige) partner dat ruikt. Het remt me dus.



Ik vind het wel grappig dat er echt mensen zijn die bloed níet vies vinden. Ik vind bloed echt verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Kan ook onder de douche he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven