Verre afstand relatie

28-08-2016 16:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar ben ik op vakantie geweest naar het buitenland en daar heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Ik ontmoette hem de 2e dag al en heb daarna ook bijna elke dag/nacht met hem doorgebracht. Hij komt ook uit Nederland alleen dan 3 uur reizen bij mij vandaan...



Na de vakantie spraken we elkaar veel op Whatsapp. We besloten om af te gaan spreken. Het was lastig om een datum te vinden (i.v.m. ons drukke privé leven) maar het was gelukt. Ik moest er wel mijn sport voor afzeggen en hij zijn werk, maar dit hadden wij er beide voor over. Ik keek erg uit naar deze dag, en helaas op het laatste moment moest hij afzeggen. Dit wel met een begrijpbare reden.



Omdat het zo ver reizen is en omdat we het allebei heel druk hebben kreeg ik de indruk dat hij het op wilde geven. Ik wil er echt nog wel voor gaan dus heb hem gevraagd of hij nog van plan is om een andere keer af te spreken. Hij vertelde dat hij dat erg graag wilde, maar sinds dat gesprek heeft hij mij al 4 dagen geen berichtje meer gestuurd... Wat moet ik hier nou mee?
Niks.
Hij wil niet blijkbaar. Laten gaan.
He is not that into you...
Laat me raden jullie zijn beide +- 18, elkaar ontmoet in blanes of Llorett, hij was je eerste, en voor jou ware liefde en voor hem niet.



Laat hem gaan, het was een mooie vakantie, onthou dat ook zo en ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen relatie. Probeer het te herinneren voor wat het was: een vakantieliefde
Leuke vakantieliefde, maar te ingewikkeld en ver voor thuis.



Voor 't zelfde geld had hij overigens thuis iemand zitten en heeft hij haar bedrogen.

En zit hij daar nu terug, maar vertelt hij jou dat uiteraard niet.
Alle reacties Link kopieren
Op je handen zitten. Niet appen. Als hij nog zin in je heeft, hoor je hem nog wel. En anders was het een leuke vakantieliefde.
Alle reacties Link kopieren
Liefde heeft niks met afstand te maken. Als je elkaar echt zo leuk vindt maakt die 3 uurtjes echt niks uit.

Lekker laten gaan en als leuke vakantieherinnering houden.

Next!
Koester je mooie herinneringen TO. En hou het daarbij.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet als een relatie maar meer als een vakantievriendje.. Ik zou er niet teveel (lees: niks) van verwachten. Jammer voor je maar niks aan te doen
Alle reacties Link kopieren
He's just not that into you.
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt ziet zitten dan doet hij wel meer moeite voor je. Niks van zich laten horen is geen goed teken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe denk je dat dit ooit gaat werken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een lange afstandsrelatie is best lastig (spreek uit ervaring), en werkt echt alleen als jullie er beiden helemaal voor gaan!

't lijkt alsof je voor hem alleen een vakantieliefde was..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven