Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2016/2017

18-08-2016 14:16 3010 berichten
Volgende week zondag stelt Yvon Jaspers de vijf nieuwe boeren van Boer Zoekt Vrouw voor aan de kijkers.



Het gaat om vijf boeren en geen boerinnen dit seizoen. Er vallen dit seizoen geen boeren af. Normaal gesproken zijn er tien boeren en blijven er vijf over, maar nu worden alle vijf boeren gevolgd.



Na een seizoen met Nederlandse boeren, zien we in het komende seizoen weer boeren die in het buitenland wonen. Yvon Jaspers, die het programma weer presenteert, zegt daarover op de website van de KRO-NCRV: "Ze hebben het aangedurfd om, soms zelfs in hun eentje, alles achter zich te laten en hun grote boerendroom te verwezenlijken. Ze hebben ook het lef om zich open en eerlijk te laten zien. Ze willen niet langer alleen, ze willen samen. Daarin zal bijna iedereen zich herkennen. "



Ze vervolgt: "Er is voor elke vrijgezelle vrouw met interesse in het boerenleven wat wils. De leeftijden, de karakters, de landen en bedrijven zijn allemaal zo verschillend dat er zeker iemand tussen moet zitten waar je hart sneller van gaat kloppen."



Voor de achterkant van de 5 boeren klik op de link



http://www.telegraaf.nl/p ... _de_boeren_van_BZV__.html
Ik heb er ook zin in!
Heb er ook weer zin in.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Leuk, boerin Bertie doet mee dit jaar met Expeditie Robinson (daar is nog geen nieuw topic van toch, daarom maar een vermelding hier).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig naar de linkerboer
Gok zo dat de tweede van rechts de boer uit Zambia is. Ik hoop bij god dat zijn mentaliteit overeenkomt met die van neokoloniaal Wim uit Tanzania, ik vond die man geweldig tenenkrommend!
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 23 augustus 2016 @ 21:32:

Gok zo dat de tweede van rechts de boer uit Zambia is. Ik hoop bij god dat zijn mentaliteit overeenkomt met die van neokoloniaal Wim uit Tanzania, ik vond die man geweldig tenenkrommend!



+1



Overigens zou ik een knappe, interessante boer in Roemenië niet erg vinden. Sowieso ga ik schrijven als er een geweldige boer tussen zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee, tot ergernis van man
Alle reacties Link kopieren
quote:Auditor schreef op 22 augustus 2016 @ 17:43:

Ik heb alleen seizoen 3 gekeken. En alleen omdat een heel goede vriendin meedeed.

Die heeft weliswaar niets met de boer gekregen waarmee ze in het programma zat, maar is tijdens een reünie na de opnamen tegen een van de andere boeren aangelopen en die zijn nu al denk ik bijna 10 jaar samen.





Ze heeft nog geprobeerd mij te laten meedoen toen er ook een boerin meedeed.

Nou, niets voor mij, met m'n kop op tv. Maar ik kom graag bij ze, ze wonen erg mooi en haar boer is een van de meest sympathieke mensen die ik ken.Voor welke boer deed jouw vriendin mee?
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid maar vast de opnemer geprogrammeerd, het kon zondag nog wel eens mooi weer zijn, en dat betekent voor ons vaak strand+restaurant. Maar straks, als het écht losgaat, wil ik weer lekker trashen !



Hopelijk zit er weer een "Jan uit Canada" tussen.



http://www.luckytv.nl/jans-zoektocht/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Boer 3 doet iets met koeien in Amerika denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik denk Canada, maar misschien ook Amerika.



De reacties op die foto op fb zijn wel een beetje dom



Deze boer woont ruim 6000 kilometer hiervandaan. Enig idee waar dat is?



Nieuw-Zeeland

Zweden

Australië

Texas (oke komt nog in de buurt, maar das wel een stuk verder)
Alle reacties Link kopieren
Wow het is nog niet begonnen en nu al 3 pagina's haha.

Heb er ook zin in en vind het leuk dat er geen boeren af gaan vallen!
.
Alle reacties Link kopieren
Boer 3 komt uit Canada !
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 augustus 2016 @ 23:28:

[...]





Voor welke boer deed jouw vriendin mee?



Boer Gerard, die varkensboer uit Brabant.

Pauline, woont al jaren samen met Boer Jan uit Friesland (met dat mutsje bij het melken).
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Is overigens echt geen geheim hoor. Google op Boer Jan en Pauline en je krijgt voldoende hits.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
De jongste boer komt weer uit Frankrijk! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
http://boerzoektvrouw.kro ... aflevering/WO_KN_4920464/



Voorpremière voor 100 dames. Ik sta versteld hoeveel ZIN ik erin heb. Ik kan echt niet wachten.... :-)
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
quote:Auditor schreef op 24 augustus 2016 @ 21:22:

Is overigens echt geen geheim hoor. Google op Boer Jan en Pauline en je krijgt voldoende hits.Elke Boer zoekt vrouw fan weet dit en hoeft dit niet te googlen. Leuk stel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dahlia74 schreef op 27 augustus 2016 @ 21:43:

[...]





Elke Boer zoekt vrouw fan weet dit en hoeft dit niet te googlen. Leuk stel.



Inderdaad. Helaas woon ik zo'n beetje diametraal aan de andere kant van het land, dus ik kom er minder vaak dan ik zou willen. Maar ze zijn bijzonder hartelijk en gastvrij. Pauline ken ik al zo'n jaar of 15.



Soms ook best avontuurlijk, daar komen.

Ik heb al eens met Jan koeien in het weiland opgedreven en geholpen met het scheren van pinken (jonge koeien) die als ze weer op stal moeten van hun wat langere vacht af moeten.

Kwam ik aan van een zakelijke afspraak in Friesland, nog in mijn pak, vraagt Jan heel onschuldig of ik bang ben voor koeien. Ikke niet dus. Of ik even wilde helpen...

Stond ik 10 minuten later met een overall over mij pantalon en overhemd met voeten in laarzen in de stal, alwaar ik de koe in bedwang moest houden. En dat doe je door ze in de neus te grijpen



Goed, er staat een erg leuk filmpje op YouTube, want Pauline was zo vriendelijk dit gierend van het lachen te filmen



Kalfjes en pinken scheren, heet het. Sterkte!
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook zo'n zin aan...................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het is bijna zo ver !!
Ik kijk ook weer mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 28 augustus 2016 @ 18:12:

Het is bijna zo ver !! Jaaaaaaaa
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hoe laat begint het vanavond??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven