Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 21:19:

[...]



Je mag je nick pas na dag 123 gebruiken, anders een perma.Die regel geldt alleen voor jou.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 27 augustus 2016 @ 21:25:

[...]



Die regel geldt alleen voor jou. Kan nog wel bij al die andere bijzondere regels die voor mij lijken te gelden
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 21:26:

[...]



Kan nog wel bij al die andere bijzondere regels die voor mij lijken te gelden





Okay, dus de 123 dagen gaan alsnog lopen, check.

Dan anonimiseer ik mijn oude nick gewoon niet. Want je mag er meerdere hebben.

En dat dan het liefst nét voordat deel tig wordt aangemaakt van dat langlopende topic waarin je schrijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2016 @ 20:17:

[...]





Zal haar goed doen. Nou ! Enorm !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:doornroosje9 schreef op 27 augustus 2016 @ 20:47:

[...]



Dan kom je terug als 'hemd'.



Ik heb nix gelezen.

Maar laars kan ook. Of beter nog shapewear. Voor de betere bochten die je kan nemen.



En voor het ander is Trix de Dino ook een optie. Iets groter opgezet en dubbelzinnig.



De jeugd is plat gegaan zo te horen. Ik hoor ze niet meer. Het is eindelijk stil op straat.
Na vandaag is het weer rustig Pumps.
Ach.... ik ben blij met mijn aardbeiplanten en kerstomaatjes die ik zelf gezaaid heb.

Dus het hek gaat na vandaag weer dicht?

Daar zeg ik geen tegen. Dat krijgt een


Oké, doen we er ook maar een koninklijke taart bij om dat te vieren.
Hele discussie over een ziekte op een luchtig topic, dacht ik lees gezellig even terug...
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 17:59:

[...]



Haaaai Missie! Ben je er weer? Was je op vakantie, ik heb je gemist!
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 28 augustus 2016 @ 15:33:

[...]





Nog een voor hats.
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 19:07:

Blijft vermakelijk want haar 'werk' vindt haar toch wel weer. Dat is best raar. Als je niet wilt dan vinden ze je niet.Ja klopt. Als je onherkenbaar wil terugkomen ook niet dezelfde afbeelding gebruiken want wat voor zin heeft het dan dat je op anoniem gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 15:41:

[...]





Ja klopt. Als je onherkenbaar wil terugkomen ook niet dezelfde afbeelding gebruiken want wat voor zin heeft het dan dat je op anoniem gaat.Nieuwe nick kan zijn om te zorgen dat mensen je oude berichten niet meer kunnen teruglezen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 15:41:

[...]





Ja klopt. Als je onherkenbaar wil terugkomen ook niet dezelfde afbeelding gebruiken want wat voor zin heeft het dan dat je op anoniem gaat.Daar gaat het helemaal niet om.
Alle reacties Link kopieren
Waarom lees ik 'Hoe heet jouw kut' ipv 'Hoe heet jouw kat?'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2016 @ 16:13:

Waarom lees ik 'Hoe heet jouw kut' ipv 'Hoe heet jouw kat?'Waar het hart vol van is...
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 21:26:

[...]



Kan nog wel bij al die andere bijzondere regels die voor mij lijken te gelden toch apart hoe dat werkt hè
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 15:41:

[...]





Ja klopt. Als je onherkenbaar wil terugkomen ook niet dezelfde afbeelding gebruiken want wat voor zin heeft het dan dat je op anoniem gaat.Waarom is dit dan eigenlijk jouw zoveelste nick? Want jij komt toch ook steeds gewoon herkenbaar terug als ik het goed heb?
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 15:41:

[...]





Ja klopt. Als je onherkenbaar wil terugkomen ook niet dezelfde afbeelding gebruiken want wat voor zin heeft het dan dat je op anoniem gaat.Sommigen willen ook niet onherkenbaar voor de forummers terugkomen, maar gewoon zorgen dat ze niet zo gemakkelijk meer te googlen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 augustus 2016 @ 17:21:

[...]





Sommigen willen ook niet onherkenbaar voor de forummers terugkomen, maar gewoon zorgen dat ze niet zo gemakkelijk meer te googlen zijn.Hoevaak heb je dit al gezegd LV?
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 augustus 2016 @ 17:21:

[...]





Sommigen willen ook niet onherkenbaar voor de forummers terugkomen, maar gewoon zorgen dat ze niet zo gemakkelijk meer te googlen zijn.Precies.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 augustus 2016 @ 17:08:

[...]





Waarom is dit dan eigenlijk jouw zoveelste nick? Want jij komt toch ook steeds gewoon herkenbaar terug als ik het goed heb?Omdat ik in het begin niet wist hoe dit forum werkte en het te persoonlijk nam. Nu ik hier een jaar zit, weet ik hoe alles in elkaar zit en ken ik iedereen een beetje en ik ben een jaartje ouder tas28 past niet bij me. En ik ben wie ik ben ik ben Tas29 volgend jaar Tas30.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 augustus 2016 @ 17:21:

[...]





Sommigen willen ook niet onherkenbaar voor de forummers terugkomen, maar gewoon zorgen dat ze niet zo gemakkelijk meer te googlen zijn.Dat ben je toch ook al ben je geanonimiseerd. Tik mijn vorige nicks maar in of die van jezelf.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 augustus 2016 @ 17:21:

[...]





Sommigen willen ook niet onherkenbaar voor de forummers terugkomen, maar gewoon zorgen dat ze niet zo gemakkelijk meer te googlen zijn.Of te loepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:34:

[...]





Dat ben je toch ook al ben je geanonimiseerd. Tik mijn vorige nicks maar in of die van jezelf.Als je geanonimiseerd bent is je oude nick dus niet meer te loepen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven