Man geniet niet meer van onze seks

28-08-2016 17:45 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zes jaar samen met mijn man. Tijdens onze jaarlijkse vakantie merkte ik op dat hij geen aanstalten maakte om met mij te vrijen. Ervoor leek er voor mij niet echt een probleem te zijn. Tijdens het etentje op de laatste dag van de reis heeft hij gezegd dat hij het erg fijn vond met mij, dat hij blij is dat we samen zijn, maar dat hij niet meer zo geniet van de seks met mij. Hij zei dat hij het de laatste tijd minder bevredigend vind en wat eentonig. Het windt hem minder op en daarom heeft hij minder zin. We hebben volgens mij normale koppelseks. Hij neemt meestal initiatief, we doen wat voorspel en dan gaan we verder in één of twee standjes, waarna hij meestal klaarkomt. Ik ben zelf niet zo avontuurlijk in bed en weet gewoon niet veel beter dan wat er nu is. Voor mij is dit goed zo. Ik weet zelf niet goed wat ik moet proberen om het beter te maken en ik ben bang om hem teleur te stellen als ik meega zijn voorstellen.

Ik weet niet hoe verder.

Weet iemand raad?
Hou je wel van seks, TO? Dat is ons namelijk nog niet duidelijk. Je zegt er niets over, in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:JustcallmeTuT schreef op 28 augustus 2016 @ 18:14:

Man geniet niet meer van onze sex

Was het jullie sex of zijn sex?

Heb jij er ooit van genoten of weet je niet wat klaarkomen is en vind jij het belangrijkste dat man klaar komt?Ik denk dat deze vraag de belangrijkste is. Daarna komt de rest
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Neeeeeee dames, jullie snappen al die moderne straattaal niet.

Vettttte shitttttt of DE shit zijn hele positieve uitingen.

DE shit is echt waaaaaaauw, geweldig.



Ik moet zelf ook regelnatig googlen als ik weer eens iets voorbij hoor komen waarvan ik denk: whutttttt?!!!

(Fawaka, fissa, no spang, enz)
Uhh, oude baas, dat is de topic titel. De rest is wat ik zelf "bedacht"" heb.
quote:LeenAnna schreef op 28 augustus 2016 @ 18:06:

[...]





Ik denk dat we gewone doorsnee seks hebben, zoals de meeste koppels.

Ik zie zelf echt geen meerwaarde in het eens ergens anders doen of eens op een ander moment, want uiteindelijk komt dit toch op hetzelfde neer.



Zie je dan ook niet de meerwaarde van uit eten gaan? Want het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer. Heb je 7 paar van dezelfde broek en jurken, schoenen, etc. want het komt toch allemaal op hetzelfde neer?



Je maakt er wel een feestje van. Ik begrijp jouw man wel.
Als dit normale koppelseks is dan houd ik t liever bij abnormale koppelseks. Dit klinkt ongeveer even saai als belastingaangifte doen ofzo.
quote:LeenAnna schreef op 28 augustus 2016 @ 18:06:

[...]





Ik denk dat we gewone doorsnee seks hebben, zoals de meeste koppels.

Ik zie zelf echt geen meerwaarde in het eens ergens anders doen of eens op een ander moment, want uiteindelijk komt dit toch op hetzelfde neer.



Maar daar heb je het mis. Het komt misschien wel op hetzelfde neer, maar er is een wereld van verschil. In het ene geval is het een saai forensreisje met vaste route en vaste bestemming, in het andere geval een spannende ontdekkingstocht... Al heeft die dezelfde bestemming.



Dus jij moet eens goed aan je trekken leren komen en daarna ( of daarom, of daarvoor, of gelijktijdig) moet je bij hem een goed initiatief tonen tot experimenten. Anders blijf jjij 'tevreden', hij ontevreden en gaat het op zeker moment mis.



Jullie moeten samen dit aanpakken, je man heeft de eerste stap gezet. Misschien wat onhandig, maar hij probeert tenminste wat en dat zou jij moeten respecteren door jezelf ook eens open te stellen.



Een seksuoloog is trouwens ook echt een optie hoor!
quote:Amand schreef op 28 augustus 2016 @ 18:18:

Hou je wel van seks, TO? Dat is ons namelijk nog niet duidelijk. Je zegt er niets over, in ieder geval.



Aan dat bericht te zien waarom ze weinig zin heeft om iets te veranderen niet.

Jeetje; wat een deprimerende post dat het zo kan gaan in een lange relatie.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 28 augustus 2016 @ 18:22:

Neeeeeee dames, jullie snappen al die moderne straattaal niet.

Vettttte shitttttt of DE shit zijn hele positieve uitingen.

DE shit is echt waaaaaaauw, geweldig.



Ik moet zelf ook regelnatig googlen als ik weer eens iets voorbij hoor komen waarvan ik denk: whutttttt?!!!

(Fawaka, fissa, no spang, enz)





Oooooo, dat weet ik, en meerderen met mij, > 35 of zo toch niet.

Dankjewel voor de uitleg.
quote:tampontouwtje schreef op 28 augustus 2016 @ 18:23:

[...]





Zie je dan ook niet de meerwaarde van uit eten gaan? Want het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer. Heb je 7 paar van dezelfde broek en jurken, schoenen, etc. want het komt toch allemaal op hetzelfde neer?



Je maakt er wel een feestje van. Ik begrijp jouw man wel.Nou! Inderdaad.
quote:honingbijtje schreef op 28 augustus 2016 @ 18:23:

[...]





Maar daar heb je het mis. Het komt misschien wel op hetzelfde neer, maar er is een wereld van verschil. In het ene geval is het een saai forensreisje met vaste route en vaste bestemming, in het andere geval een spannende ontdekkingstocht... Al heeft die dezelfde bestemming.



Dus jij moet eens goed aan je trekken leren komen en daarna ( of daarom, of daarvoor, of gelijktijdig) moet je bij hem een goed initiatief tonen tot experimenten. Anders blijf jjij 'tevreden', hij ontevreden en gaat het op zeker moment mis.



Jullie moeten samen dit aanpakken, je man heeft de eerste stap gezet. Misschien wat onhandig, maar hij probeert tenminste wat en dat zou jij moeten respecteren door jezelf ook eens open te stellen.



Een seksuoloog is trouwens ook echt een optie hoor!



Dit is, denk ik, heel belangrijk.

TO moet ook leren om te gaan genieten en daar heeft man een groot aandeel in.
Alle reacties Link kopieren
Als je in bed net zo bent als in dit topic (nietszeggend, apatisch en onzichtbaar) dan snap ik je man wel.
quote:hello.goodmorning schreef op 28 augustus 2016 @ 17:49:

'Normale koppelseks'?Ja hij wil abnormale koppelseks. Dat wil toch iedereen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:JustcallmeTuT schreef op 28 augustus 2016 @ 18:23:

Uhh, oude baas, dat is de topic titel. De rest is wat ik zelf "bedacht"" heb. Ik zou mijzelf erg te kort vinden schieten als mijn bedpartner niet geniet van seks. Het zou kunnen dat manlief te veel aan zijn eigen gerief denkt, TO komt niet of zelden klaar, voelt zich niet als vrouw en partner gewaardeerd in bed en neemt vanzelfsprekend dan niet het voortouw. Dit vindt manlief weer vervelend en zo is de circel rond.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:jippie55 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:27:

Als je in bed net zo bent als in dit topic (nietszeggend, apatisch en onzichtbaar) dan snap ik je man wel.

Saai vooral!



Mens live a little!
Als je in bed net zo bent als in dit topic (nietszeggend, apatisch en onzichtbaar) dan snap ik je man wel.



Misschien is to dit wel omdat man alleen aan zijn eigen genot denkt.

je kunt nog zoveel willen maar er is nog iemand in het spel he.
quote:oudebaas schreef op 28 augustus 2016 @ 18:28:

[...]



Ik zou mijzelf erg te kort vinden schieten als mijn bedpartner niet geniet van seks. Het zou kunnen dat manlief te veel aan zijn eigen gerief denkt, TO komt niet of zelden klaar, voelt zich niet als vrouw en partner gewaardeerd in bed en neemt vanzelfsprekend dan niet het voortouw. Dit vindt manlief weer vervelend en zo is de circel rond.helemaal mee eens.
Ik zou me ook ontzettend afgewezen voelen als mijn man ineens met zoiets zou komen.



Wederom mensen: práát met elkaar! Dus óók over seks...,..
Maar geef eens antwoord topic starter

Kom jij ook klaar? Speel je weleens met jezelf? Ben je weleens uit jezelf geil waarna je man wil bespringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 28 augustus 2016 @ 18:23:

[...]





Zie je dan ook niet de meerwaarde van uit eten gaan? Want het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer. Heb je 7 paar van dezelfde broek en jurken, schoenen, etc. want het komt toch allemaal op hetzelfde neer?



Je maakt er wel een feestje van. Ik begrijp jouw man wel.



Ook dat.

Ik ben gek op pannenkoeken, maar als ik elke dag pannenkoeken te eten krijg verlang ik toch echt naar een stamppotje.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:01:

Pijp je hem wel eens? Geef je hem aanwijzingen tijdens seks? Heb je wel eens gedacht aan speelgoed, blinddoek, massage olie?

Stuur je hem wel eens een prikkelend berichtje?

En inderdaad, hou je eigenlijk wel van seks?

Waarom neem je nooit initiatief?



Nee, dat doen we allemaal niet.

Ik geniet van de seks die we hebben.

Ik weet niet waarom ik geen initiatief neem, dat doet hij meestal.
quote:LeenAnna schreef op 28 augustus 2016 @ 18:31:

[...]





Nee, dat doen we allemaal niet.

Ik geniet van de seks die we hebben.

Ik weet niet waarom ik geen initiatief neem, dat doet hij meestal.Wat houd seks voor jullie, jou in?
Masturbeer je wel? Help je jezelf met bijv clitorale stimulatie? Beft hij jou (langer dan 2 minuten?) Kijk je wel eens een seks film of lees je erotiek?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:09:

Maar word je wel echt geil van hem, en laat je hem merken dat je hem wilt? Hier en nu? En geloof me, seks op een andere plek kan echt heel erg opwindend zijn.We doen het af en toe op de sofa of in bad en ik vind dit niet opwindender, alleen maar ongemakkelijker. Voor mij is het niet noodzakelijk om het ergens anders te doen, als je weet dat het goed werkt in bed, maar ik doe het wel soms voor hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 28 augustus 2016 @ 18:12:

[...]



Belangrijker ook. Komt TO wel aan haar trekken? Beft hij wel eens? Masseert hij wel eens?

Ik kan me voorstellen dat als TO niet aan haar trekken komt het initiatief ook niet snel zal komen.Ja, ik kom aan mijn trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven