Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Sorry dat ik even inbreek in jullie topic, maar ik moet even mijn verhaal kwijt. En aangezien jullie allemaal internetdaten kunnen jullie mij misschien helpen.



In maart contact gekregen met een jongeman op een datingsite. Het voelde meteen vanaf mijn kant heel goed. Na ongeveer een maand appen hadden we onze eerste date.



In het echt klikte het ook goed en was het heel fijn en gezellig. Week daarna voor tweede keer gedate (er zit een aardige afstand tussen onze woonplaatsen) en ben ik bij hem thuis geweest. Normaal gesproken zou ik dit nooit zo snel doen maar aangezien ik hem graag wilde zien en hij die dag moest werken ben ik daarheen gegaan.



Afijn niks gebeurd qua seks enzo omdat ik daar nog niet aan toe was en ik ook zeker wilde weten dat het geen friends with benefits situatie zou worden. Zo hebben we weken heel leuke dates gehad en contact. We zagen elkaar niet elke week ivm met drukke schema's, maar wel zo veel mogelijk.



In de tussentijd was hij jarig en nodigde hij mij uit voor zijn verjaardag en heb ik zijn familie ontmoet. Heel lieve enthousiaste mensen.

Voor mij geen enkel moment twijfel aan onze "relatie".



Nu t volgende; in die tijd is hij nog niet bij mij thuis geweest, terwijl hij daar wel een aantal beloftes over had gedaan. Nu vind ik het niet leuk dat hij nog niet geweest is, maar wil daar geen drama over maken.



Zondag zijn we wel leuk samen geweest. (Ik denk inmiddels een keer of 15 a 20). Daarna heb ik m gevraagd hoe hij het nou eigenlijk zag. Of we het officieel konden maken. Zijn reactie; misschien en ik vind dat heel lastig.



Na zondag is er eigenlijk een radio stilte en weet ik niet goed wat ik moet doen. Heb voorgesteld om zaterdag of zondag af te spreken omdat het mij dwars zit, de hele situatie. Ik wil daar graag over praten. Als antwoord kreeg ik daar op dat hij dat ook wilde omdat het hem ook dwars zit. Op de vraag welke van de dagen hij wilt afspreken krijg ik vervolgens geen reactie.



Ik vind de hele situatie zo ongelooflijk lastig en heb mening van buitenstaanders nodig. Zelf heb ik het idee dat hij misschien last van bindingsangst heeft. Of is het misschien toch een geval van just not into you. Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben. Vrienden raden het af om bij hem langs te gaan omdat ze denken dat hij gewoon simpelweg niet verliefd is. Maar ik wil toch graag praten. Wat zouden jullie doen?



Sorry heel verhaal, en hoop dat jullie toch de moeite willen nemen het te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ogut, Het lijkt op Lexa nu veel op kijken en niet reageren. Ben er niet veel actief ook daarom. HEb nu ook vakantie. Misschien na de zomervakantie nieuwe gezichten bijkomen



Wald. Welkom. Als ik het goed heb zijn er ook een aantal 30tigers. Met daten komt je allerlei situaties tegen. Ook mindere maar ook hele leuke. Sommige contacten zijn lastig te peilen. Je kan na een dag of 2 wel aangeven dat je het heel gezellig vond en voorstellen om nog een keer af te spreken. Heeft hij al iets laten weten?
quote:jomata schreef op 17 augustus 2016 @ 21:42:

Hallo,



Sorry dat ik even inbreek in jullie topic, maar ik moet even mijn verhaal kwijt. En aangezien jullie allemaal internetdaten kunnen jullie mij misschien helpen.



In maart contact gekregen met een jongeman op een datingsite. Het voelde meteen vanaf mijn kant heel goed. Na ongeveer een maand appen hadden we onze eerste date.



In het echt klikte het ook goed en was het heel fijn en gezellig. Week daarna voor tweede keer gedate (er zit een aardige afstand tussen onze woonplaatsen) en ben ik bij hem thuis geweest. Normaal gesproken zou ik dit nooit zo snel doen maar aangezien ik hem graag wilde zien en hij die dag moest werken ben ik daarheen gegaan.



Afijn niks gebeurd qua seks enzo omdat ik daar nog niet aan toe was en ik ook zeker wilde weten dat het geen friends with benefits situatie zou worden. Zo hebben we weken heel leuke dates gehad en contact. We zagen elkaar niet elke week ivm met drukke schema's, maar wel zo veel mogelijk.



In de tussentijd was hij jarig en nodigde hij mij uit voor zijn verjaardag en heb ik zijn familie ontmoet. Heel lieve enthousiaste mensen.

Voor mij geen enkel moment twijfel aan onze "relatie".



Nu t volgende; in die tijd is hij nog niet bij mij thuis geweest, terwijl hij daar wel een aantal beloftes over had gedaan. Nu vind ik het niet leuk dat hij nog niet geweest is, maar wil daar geen drama over maken.



Zondag zijn we wel leuk samen geweest. (Ik denk inmiddels een keer of 15 a 20). Daarna heb ik m gevraagd hoe hij het nou eigenlijk zag. Of we het officieel konden maken. Zijn reactie; misschien en ik vind dat heel lastig.



Na zondag is er eigenlijk een radio stilte en weet ik niet goed wat ik moet doen. Heb voorgesteld om zaterdag of zondag af te spreken omdat het mij dwars zit, de hele situatie. Ik wil daar graag over praten. Als antwoord kreeg ik daar op dat hij dat ook wilde omdat het hem ook dwars zit. Op de vraag welke van de dagen hij wilt afspreken krijg ik vervolgens geen reactie.



Ik vind de hele situatie zo ongelooflijk lastig en heb mening van buitenstaanders nodig. Zelf heb ik het idee dat hij misschien last van bindingsangst heeft. Of is het misschien toch een geval van just not into you. Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben. Vrienden raden het af om bij hem langs te gaan omdat ze denken dat hij gewoon simpelweg niet verliefd is. Maar ik wil toch graag praten. Wat zouden jullie doen?



Sorry heel verhaal, en hoop dat jullie toch de moeite willen nemen het te lezen.

Moeilijk hoor. Je zou kunnen zeggen: jij hebt je kaarten op tafel gelegd, laat hij nu maar komen. Als dat niet gebeurt, is het duidelijk toch.

Maar ik begrijp ook je rotgevoel. Onzekerheid is echt killing. Soms is het jog fijner om dan maar te weten dat het er niet in zit ( bij mij werkt dat tenminste zo).

Om aan die onzekerheid een einde te maken is langs gaan of beter nog eerst even bellen en zeggen dat je op korte termijn langs wilt komen om te praten vest een optie. Uiteindelijk hebben jullie best een geschiedenis samen en kan je begrip verwachten voor het feit dat je hiermee zit. Bereid je echter wel voor op een eventueel harde waarheid.

Als je dit gesprek niet aangaat , krijg je die waarheid misschien niet nu te horen.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Pat, fijne vakantie :-). Daten, we zien het allemaal wel, geniet nu ook echt van het zonnetje en buiten zijn.



Jomata, vind het raar. Kan ook zijn dat hij zelf niet weet wat hij wil en dat hij daarom maar even niets zegt. Niet leuk voor jou.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja vind het zelf ook allemaal heel gek. Gelukkig hebben we inmiddels afgesproken dat ik morgen die kant op ga. Wil inderdaad met hem in gesprek, ongeacht wat de uitkomst gaat zijn. Heb totaal geen idee wat ik kan verwachten... Ik hou jullie op de hoogte. Pff spannend..
Dubbel
Hoop voor je dat het meevalt. Mannen zijn zo anders in hun manier van denken. Waar jij al van alles loopt te bedenken over de toekomst en de betekenis van jullie relatie, denkt hij misschien veel meer per dag of per date. Kan zijn ..

Ik heb daar vandaag weer een voorbeeld van gemerkt. Ik hoorde al week niets van date ( twee keer echt leuk mee uitgeweest) die op zakenreis is. Ik had hem dus uit app lijst gegooid en heb zelfs al een Andere date voor dit weekeinde naast nog wat contacten.

Krijg ik vanmorgen een doodnormale app: ' ik ben daar en ga vandaag dat doen. Xxxx' Gewoon, alsof er niets aan de hand is.

Terwijl ik dus al vier stappen verder ben en alles invul, denken mannen gewoon niet na of zo.

Ik ga deze app ook niet beantwoorden , , het is een mededeling. Ik zie wel als hij terug is en ga zaterdag daten.

[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Jomata, zal voor je duimen.



Waterman, had hem er ook uit gegooid. Raar hoor. Have fun op je date morgen.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jomata schreef op 17 augustus 2016 @ 21:42:

Hallo,



Sorry dat ik even inbreek in jullie topic, maar ik moet even mijn verhaal kwijt. En aangezien jullie allemaal internetdaten kunnen jullie mij misschien helpen.



In maart contact gekregen met een jongeman op een datingsite. Het voelde meteen vanaf mijn kant heel goed. Na ongeveer een maand appen hadden we onze eerste date.



In het echt klikte het ook goed en was het heel fijn en gezellig. Week daarna voor tweede keer gedate (er zit een aardige afstand tussen onze woonplaatsen) en ben ik bij hem thuis geweest. Normaal gesproken zou ik dit nooit zo snel doen maar aangezien ik hem graag wilde zien en hij die dag moest werken ben ik daarheen gegaan.



Afijn niks gebeurd qua seks enzo omdat ik daar nog niet aan toe was en ik ook zeker wilde weten dat het geen friends with benefits situatie zou worden. Zo hebben we weken heel leuke dates gehad en contact. We zagen elkaar niet elke week ivm met drukke schema's, maar wel zo veel mogelijk.



In de tussentijd was hij jarig en nodigde hij mij uit voor zijn verjaardag en heb ik zijn familie ontmoet. Heel lieve enthousiaste mensen.

Voor mij geen enkel moment twijfel aan onze "relatie".



Nu t volgende; in die tijd is hij nog niet bij mij thuis geweest, terwijl hij daar wel een aantal beloftes over had gedaan. Nu vind ik het niet leuk dat hij nog niet geweest is, maar wil daar geen drama over maken.



Zondag zijn we wel leuk samen geweest. (Ik denk inmiddels een keer of 15 a 20). Daarna heb ik m gevraagd hoe hij het nou eigenlijk zag. Of we het officieel konden maken. Zijn reactie; misschien en ik vind dat heel lastig.



Na zondag is er eigenlijk een radio stilte en weet ik niet goed wat ik moet doen. Heb voorgesteld om zaterdag of zondag af te spreken omdat het mij dwars zit, de hele situatie. Ik wil daar graag over praten. Als antwoord kreeg ik daar op dat hij dat ook wilde omdat het hem ook dwars zit. Op de vraag welke van de dagen hij wilt afspreken krijg ik vervolgens geen reactie.



Ik vind de hele situatie zo ongelooflijk lastig en heb mening van buitenstaanders nodig. Zelf heb ik het idee dat hij misschien last van bindingsangst heeft. Of is het misschien toch een geval van just not into you. Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben. Vrienden raden het af om bij hem langs te gaan omdat ze denken dat hij gewoon simpelweg niet verliefd is. Maar ik wil toch graag praten. Wat zouden jullie doen?



Sorry heel verhaal, en hoop dat jullie toch de moeite willen nemen het te lezen.

Nu vraag ik het jou..-als jij had gezegt, mischien, en ik vind dat heel lastig.

Wat gaat er dan door je heen?

Niet zo veel he?...dus bij hem ook niet.

.

Bindingsangst?, euhh, nee.

Hij maakt ook geen gretige afspraken met je, doordaten dus!

En nee, niet praten.

.

Dit in het kort.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Wald_ schreef op 13 augustus 2016 @ 14:48:

Ik lees al een poosje mee, wat een leuk topic is dit! Ben volgens mij een stukje jonger dan de meesten hier (achter in de 20) maar vind het echt een leerzaam topic.



Een paar weken geleden ben ik tijdens het stappen een leuke jongen tegen gekomen en er was vrij snel wederzijdse interesse, afgelopen week de eerste date gehad en het was echt heel leuk. Ik vind het spannend, kan hem moeilijk peilen en dat maakt het eng. We hebben geen concrete plannen gemaakt voor een volgende date maar weet eigenlijk niet op welke termijn handig is, en of hij dat ook wel wil.. Wordt hopelijk vervolgd!

Alles is het begin spannend, logisch toch?..je kent elkaar tenslotte niet, dus even afwachten, wat verwacht jij, hij?..ect ect...het klinkt wel aardig.

Laat het gewoon lekker fijn groeien, en groeit het niet?...dan hup doordaten maar.

.

Inmiddels hem alweer getroffen?..laat me raden.

Ja he?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag met hem gesproken. Hij blijkt toch een vorm van bindingsangst te hebben waarvoor hij ook in therapie geweest is. Hij heeft dit in eerste instantie niet verteld omdat hij een eerlijke kans wilde en dat ik niet meteen zou afknappen. Anyway hebben we besloten om het -wel is waar- rustig aan toch te gaan proberen samen. Thanks voor de tips en medeleven!
Hoe is het met iedereen?

@ Amy, heb je het nog steeds leuk met je date?

@ Pat, nog steeds pauze aan het houden?

@ Corona, is het nog wat geworden met die man die ineens niet meer reageerde en de dag later weer normaal deed?

@ Ogut, is vriend van moeilijke man die koffie kwam drinken nog gezelliger geworden dan dat?

@ Winkje, heb je nog nieuwe lijntjes lopen?



Ik heb twee weken geleden mijn date met A3 gehad, viel een beetje tegen. We hebben het na 1 drankje voor gezien gehouden, vanuit hem was het ook geen match. Sinds deze week heb ik de app maar weer aangezet, we gaan wel zien wat het weer gaat brengen.
Alle reacties Link kopieren
Hee Brennan, leuk om je weer te horen. Vriend van moeilijke man is vanmiddag toevallig voor de 2e keer langs geweest voor een bakkie. Was erg gezellig. Maar nog geen vonkjes. We zien wel. Gister wel geBBQt bij moeilijke man en kids, was ook weer erg gezellig. Verder nog wat mailcontacten, maar niets veelbelovends. Lexa is toch anders dan RP hoor, flirts, mensen zetten je bij favoriet maar een berichtje sturen is ingewikkeld blijkbaar. En degenen die dat wel doen, tsja tot nu toe te oud of te ver weg. Dus ja, geduld is een schone zaak...



Jammer dat je date met A3 niet leuk genoeg was, maar dan inderdaad maar weer gaan daten.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Brennan! Nog steeds hetzelfde bij mij hoor...geen spannende gebeurtenissen.



Mijn laatste date is de tweede date gewoon vergeten. Hij wilde het goedmaken en maakte toen zo'n enorme foute opmerking dat ik totaal ben afgeknapt. Het vergeten was al de druppel hoor, maar hij maakte het me wel erg makkelijk.



Geen lijntjes geen dates. Dus lekker rustig hier.
Ogut, is het niet af en toe lastig met moeilijke man dat er niet meer in zit? Het klinkt echt alsof jullie goed klikken, wel fijn dat het een mooie vriendschap is gebleven.

Jammer dat lexa zo tegen valt. Ik heb een profiel op EM aangemaakt, maar tot nu toe zie ik er weinig echt leuke mannen tussenzitten en krijg ik vooral reacties van kerels die minimaal 10 jaar ouder zijn, valt dus ook erg tegen. Wel 1 leuk lijntje maar die is 4 jaar jonger en daar heb ik sinds laatste leuke date (jongeman) toch een beetje moeite mee.



Corona, als iemand een date vergeet zegt dat eigenlijk al genoeg, ik zou er ook klaar mee zijn. Ben je bewust even pauze aan het houden of gewoon geen lijntjes?
Alle reacties Link kopieren
Niet zozeer bewust...ik heb echt zin om een leuke kerel te ontmoeten maar ik kan me er niet meer toe zetten om te daten.



Ik heb geen lijntjes lopen. Wel een match op Tinder maar die heeft nog steeds geen openingsbericht gestuurd. En het gekke is, er is geen match die ik de laatste tijd heb gehad die het gesprek is begonnen. Over mannen zijn jagers gesproken.



Op RP een gratis account en ik heb nog geen enkele man kunnen ontdekken die ik zelf een bericht zou willen sturen. Voor de rest dezelfde ervaring als eerder daar, vooral veel oudere mannen.



Dus ja helaas een pauze. Ik heb zo'n zin in wat spannends!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi weer!

Ja Corona, ik vind dat er ook maar weinig mannen het gesprek aangaan na een match.. (Happn dus ook). Of ik heb alleen van die hele korte gesprekjes... Heb nu ook IC maar daar vergeet ik steeds op te kijken!

Maar jammer corona dat je er zin ik hebt en er niks leuks voorbij komt, grr..



Pat, na je vakantie weer daten?



Brennan, jammer van EM... Heb je verder nog Happn en ic? 10 jaar is misschien wat te veel ja. Al kan er vast wel een enkele oudere man tussen zitten! Heb toch best wat vriendinnen met een vriend/man die aardig wat jaren ouder is. Zelf val ik daar inmiddels minder op. Maar zij hebben al zo'n eeuwigheid een relatie allemaal..



Jomata, na zo'n lange date periode zou ik ook een gesprek aan Willen gaan. Ben benieuwd hoe het afloopt. Lijkt me lastig zo'n man die zich moeilijk kan binden.



Ik heb deze zomer 2 dates gehad (met dezelfde man) en dat was gezellig! Over de eerste date had ik hier al wat geschreven geloof ik. Hij ging beide keren met de allerlaatste trein naar huis! Niks gebeurd nog.

Contact tussendoor gaat alleen moeizaam, geen apper.. We appen vooral bijna nooit even tegelijk, dus een echt gesprekje. Voor de tweede date dacht ik dus ook dat ie geen interesse had. maar hij wilde graag weer afspreken. Toen ik uiteindelijk met een datum kwam zei hij iets van 'ja is prima' (Beetje lauw). Dus maar gezegd dat het niet hoefde, alleen als ie echt zin had;). Maar hij wilde zeker zei hij.

Direct na de tweede date wel evht even heen en weer geappt en nu weer weinig. Maar gisteren kwam hij zelf met de vraag of ik weer wilde afspreken. We gaan t zien, lijkt mij iig leuk deze man (eindelijk eens beetje zelfde leeftijd!) beter te leren kennen!
dag allemaal, even een korte update!



Ik zie dat dit topic behoorlijk stilgevallen is en veel vaste schrijvers er nu even niet zijn. Ik ben een paar dagen terug in NL en heb werkelijk een te gekke vakantie gehad met vriend en mijzelf Tijd alleen was even heel goed om te realiseren waar ik sta, wat ik wil en waar nu heen in de toekomst op allerlei vlakken. Gek genoeg geeft dat dus ook weer rust en daardoor ook gewoon de vakantie verlengd. Met vriend samen heel veel ondernomen en was gewoon te gek, helemaal gek op elkaar en het werelddeel. Aanrader om 12,5 uur richting het zuidwesten van de wereldbol te vliegen vanaf NL.



Ik hoop dat het met iedereen heel goed gaat, hoor graag nog meer positieve verhalen!

Wellicht ga ik soms weer wat meer meeschrijven hier op het forum, maar mijn bijdrage aan dit topic houdt eigenlijk nu een beetje op. Wel lees ik nog mee. Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Oh Mikki, ik heb t even gemist maar je hebt een vriend dus??!! Wat super!! En, begonnen als internetdate?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 31 augustus 2016 @ 00:05:

Niet zozeer bewust...ik heb echt zin om een leuke kerel te ontmoeten maar ik kan me er niet meer toe zetten om te daten.



Hier helaas hetzelfde probleem :( zucht...



Ik heb geen lijntjes lopen. Wel een match op Tinder maar die heeft nog steeds geen openingsbericht gestuurd. En het gekke is, er is geen match die ik de laatste tijd heb gehad die het gesprek is begonnen. Over mannen zijn jagers gesproken.



Op RP een gratis account en ik heb nog geen enkele man kunnen ontdekken die ik zelf een bericht zou willen sturen. Voor de rest dezelfde ervaring als eerder daar, vooral veel oudere mannen.



Dus ja helaas een pauze. Ik heb zo'n zin in wat spannends!!
Yolo!
quote:Nijn-tje schreef op 02 september 2016 @ 19:56:

Oh Mikki, ik heb t even gemist maar je hebt een vriend dus??!! Wat super!! En, begonnen als internetdate?





Dank je Nijn! Het is ergens begonnen eind april toen we tegen elkaar letterlijk aanliepen (toen ik weer eens niet oplette bij het uitlopen van een winkel) en vanuit daar telefoon nummers uitgewisseld en door gedate. Eigenlijk gelijk vlam in de pan en oneindige gesprekken. Ik ben een bofkont, hoop voor jou ook een hele leukerd!



Internetdaten dus ruim een half jaar gedaan en ervaring heeft me geleerd dat het meevalt online, maar dat je wel goed moet opletten. Volg je gevoel en wees niet te streng met eisen. Vriend stond op Tinder en ik zou op basis van zijn profiel hem naar links geswiped hebben. Foto's vond ik helemaal niets hihi...
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch verhaal Mikki! En dat van die jongen in de winkel wist ik nog wel maar niet dus dat daar meer uit voortkwam:)
Corona, jammer dat er even geen leuke mannen in de aanbieding zijn. Ik vind het altijd erg vervelend als je wel graag wil maar er geen aanbod is, maar meestal is het een paar weken later weer compleet anders.



Nijntje, leuk dat je nog een lijntje hebt lopen, hoewel het me wel lastig lijkt als die man tussendoor echt zo weinig contact opneemt. Misschien komt er verandering in als er nog een date komt. Ik heb idd nog de IC app, maar daar moet je ook heel veel moeite doen om een gesprek te beginnen. Ben nu wel aan het appen met iemand maar die woont op 170 km van mij, voor de aandacht is het wel leuk, maar ga er niet vanuit dat dit echt wat word.



Mikki, wat fijn, gefeliciteerd Ook lekker dat hij meteen mee op reis gaat etc, klinkt als een goede match.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Hier niet zoveel te melden. Wel af en toe wat aan het daten maar niet echt dingen die boeiend zijn om te melden.

Ben het eerlijk gezegd ook een beetje beu om erover te schrijven de hele tijd. Is gewoon steeds hetzelfde; paar dates, paar weken verder en dan toch weer door naar de volgende.



Ik hoop dat jullie wat meer succes hebben!
Wink hier een beetje hetzelfde verhaal. Wat betreft het beu zijn om erover te schrijven. En ook wel wegens herkenbaarheid omdat ik momenteel wel een imo heel aparte date ervaring heb.



Hier in Vlaanderen 'werkt' Tinder gewoon normaal, regelmatig matchen, zowat iedereen stuurt een openingsbericht zelfs wanneer ik de match heb veroorzaakt. Op dat vlak geen klagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven