Vertrouwen in mezelf

28-08-2016 22:30 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve vivadames,



De laatste tijd heb ik veel tijd om na te denken, zo ook over me relatie. Ik merk dat ik soms wat jaloers wordt als me vriend naar andere vrouwen kijkt. Nu is kijken niet zo erg, maar aangezien onze relatie niet helemaal netjes is begonnen ben ik soms best een beetje bang dat het mij ook gaat overkomen, dat hij mij gaat inruilen. Ondanks dit vertrouw ik me vriend wel hoor! Want wat is een relatie zonder vertrouwen, maar hebben jullie tips voor mij hoe ik hiermee om moet gaan? Met deze jaloezie?

Me vriend heeft daarnaast wel eens voorgesteld om naar een parenclub te gaan, lijkt dit jullie een goed idee?



Liefs selfie princess
Pluk de dag, voor je het weet ben je dood
Alle reacties Link kopieren
Eens een vreemdganger etc etc. Dus hup naar de parenclub en kijken hoe hij anderen neukt. Lekkerrrrrrr!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 28 augustus 2016 @ 22:32:

Eens een vreemdganger etc etc. Dus hup naar de parenclub en kijken hoe hij anderen neukt. Lekkerrrrrrr!Ze kan beter zelf gaan neuken daar, is goed voor je zelfvertrouwen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ben je al zwanger trouwens? Wil je bijstandsmoeder worden ofzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan bijna niet geloven dat jou postings echt zijn Omdat je elke keer een topic opent over onderwerpen waar mensen graag op inhakken.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
"Me" is geen bezittelijk voornaamwoord.

Verder kan een parenclub erg fijn zijn, maar alleen als het tussen jullie goed zit.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
En weer zo'n fantastisch topic. Begint morgen school weer voor TO?
Alle reacties Link kopieren
School zou goed zijn voor het zelfvertrouwen. Beter Nederlands beheersen vergemakkelijkt solliciteren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Moeten je vriendinnen wel eerst terugappen als je vraagt of ze ook naar de parenclub gaan, dan heeft je 'niet iedereen mag van onze relatie weten' vriend tenminste iets te neuken. En zie je je vriendinnen tenminste ook eens omdat je ze niet hoeft af te bellen omdat je ineens naar je vriendje moet.
Alle reacties Link kopieren
Vraag je vriendinnen mee naar de parenclub. Kan je vriend ze lekker neuken. Win win. Hoef je niemand teleur te stellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de zomervakantie al voorbij was?
Nee niet overal.
Let me take a selfie!
quote:Fame schreef op 28 augustus 2016 @ 22:41:

Vraag je vriendinnen mee naar de parenclub. Kan je vriend ze lekker neuken. Win win. Hoef je niemand teleur te stellen.Topplan TO.
When Jason was at the table

I kept on seeing him look at me while he was with that other girl

Do you think he was just doing that to make me jealous?

Because he was totally texting me all night last night

And I don't know if it's a booty call or not

So... like what do you think?

Did you think that girl was pretty?

How did that girl even get in here?

Do you see her?

She's so short and that dress is so tacky

Who wears Cheetah?

It's not even summer, why does the DJ keep on playing "Summertime Sadness"?

After we go to the bathroom, can we go smoke a cigarette?

I really need one

But first,

Let me take a selfie
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 28 augustus 2016 @ 22:41:

Vraag je vriendinnen mee naar de parenclub. Kan je vriend ze lekker neuken. Win win. Hoef je niemand teleur te stellen.Ik denk dat TO zich in die parenclub door een paar echte mannen kan laten neuken, kan ze die vriend van haar bij een van die vriendinnen achterlaten.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem dus veroverd door hem van een ander af te pakken?



Hoezo vertrouwen in jezelf?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Zoals je er aan gekomen bent kom je er ook weer vanaf TO. Die parenclub lijkt me een heel goed plan. Misschien kun je dit zo bespoedigen. Succes en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet echt tevreden over je want hij vindt je te zwaar voor kinderen. Ben je dan niet bang dat hij met iemand anders wegloopt. Ik zou iets nooit durven. Ik ga mijn vrouw niet delen, bah.

In jouw geval zou ik flink gaan sporten en afvallen en dan komt het zelfvertrouwen wel terug.
Saai maar spannend
Hoezo heb je de laatste tijd veel tijd om n te denken? Ben je ontslagen of zo?

Of dacht je eerst nooit na?
Als je je vriend zou vertrouwen, zou je ook niet jaloers hoeven worden, iedere keer dat hij naar een andere vrouw kijkt... Just sayin' ... blijkbaar gaat dat vertrouwen toch niet zo heel erg diep, of wil je hem wel vertrouwen, maar ervaringen uit het verleden...
quote:Waterman26 schreef op 28 augustus 2016 @ 23:07:

Hoezo heb je de laatste tijd veel tijd om n te denken? Ben je ontslagen of zo?

Of dacht je eerst nooit na?



!!



Ff loepen
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 28 augustus 2016 @ 23:26:

[...]





!!



Ff loepen Ja.
quote:bagagewagen schreef op 28 augustus 2016 @ 23:05:

Hij is niet echt tevreden over je want hij vindt je te zwaar voor kinderen. Ben je dan niet bang dat hij met iemand anders wegloopt. Ik zou iets nooit durven. Ik ga mijn vrouw niet delen, bah.

In jouw geval zou ik flink gaan sporten en afvallen en dan komt het zelfvertrouwen wel terug.Zeg dat dit waar is dan zou TO er beter aan doen om die lul weg te pleuren en wat leuks met haar leven gaan doen. Lekker eten ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven