Tablet geeft aan probleem bij comm. bij google servers

30-05-2016 21:08 6 berichten
Sinds twee maanden heb ik een nieuwe tablet. Aanvankelijk kon ik gewoon aanmelden bij google play en gmail met mijn google inlogcodes.

Sinds gisteren wil ie in één keer geen apps meer downloaden en heb ik (op advies van verschillende bronnen op internet) de tablet gereset.

Nu geeft ie steeds de melding: "Kan niet inloggen, Er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de Google servers.

Probeer het later opnieuw.



Daarnaast is het heel raar dat als ik via internet explorer een app probeer te downloaden die dan niet op de tablet staat, maar wel op mijn smartphone.

HELPPPP, wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen???
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je van alles wat je erop hebt staan en wil bewaren een backup hebt en dan resetten naar fabrieksinstellingen.
Inmiddels heb ik het tablet al meerdere keren gereset naar de fabrieksinstellingen, maar helaas het probleem is nog steeds niet verholpen

Iemand nog een idee?
Nog steeds niemand een idee?

Ik heb geprobeerd om een andere android versie te installeren, maar dat doet ie ook niet
Inmiddels heb ik het tablet terug kunnen sturen en heb ik vandaag een nieuwe ontvangen.

Die deed het prima, totdat ik hem uitschakelde en later op de dag weer in wilde schakelen dat niet lukte!

Gewoon helemaal zwart bleef ie

Weet iemand wat ermee aan de hand kan zijn, en hoe ik dat op kan lossen?
quote:theamuts schreef op 27 augustus 2016 @ 18:25:

Inmiddels heb ik het tablet terug kunnen sturen en heb ik vandaag een nieuwe ontvangen.

Die deed het prima, totdat ik hem uitschakelde en later op de dag weer in wilde schakelen dat niet lukte!

Gewoon helemaal zwart bleef ie

Weet iemand wat ermee aan de hand kan zijn, en hoe ik dat op kan lossen?



misschien de accu?

anders kijken of het een veel voorkomend probleem is en contact opnemen met de fabrikant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven