Mode & Beauty alle pijlers

Kosten voor design tattoo, normaal?

30-08-2016 21:35 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



ik ga binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten en heb hiervoor contact opgenomen met de tattoo-artiest die ik hiervoor op het oog heb. Hij vraagt een aanbetaling van € 50,00 voor het maken van het design en dit wordt niet in mindering gebracht op de totaalprijs als ik de tattoo uiteindelijk laat zetten.



Is het normaal om ook alleen voor het design te betalen? Hoe werkt dit standaard?

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, dus ben op zoek naar jullie ervaringen...



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werd de aanbetaling van 150,- in mindering gebracht bij de laatste keer dat ik kwam. Maar mijn tattoo duurde in totaal iets meer dan 7 uur en ben 3 keer langs geweest. Zij heeft het ontwerp speciaal ontworpen en vanwege de grootte ook rekening gehouden met de contouren van mijn lijf. Ik hoefde dus niks te betalen voor het ontwerp maar het uurtarief was € 150,- misschien is dit lager bij jou TO??
Alle reacties Link kopieren
Je eerste Tattoo en heet wel tattoogirl, grappig .

Verschilt per shop hoe ze werken waar ze geld voor willen zien
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden een tattoo laten zetten vanaf een foto.

Bedrag afgesproken en ik heb 50 euro aanbetaald. De tattoo artist heeft de foto heel goed geoptimaliseerd en is daar echt een tijd mee bezig geweest. Dit heeft hij gratis gedaan omdat hij het een eer vond dat hij hem mocht zetten.

Het heeft hem trouwens wel meer klandizie opgeleverd want de tattoo is goed gelukt en nu ben ik dus een wandelend reclame bord voor hem.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Hou het klein; dat heeft meer kracht. Hoe breedvoeriger iemand is, met allerlei spreuken, hoe minder hij dat ook echt ís.



PS: het geeft wel aan dat hij ermee tobt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn we toch in een vreemd tijdperk beland dat iedereen aan de buitenzijde beschreven wil zien wie hij (hoopt dat hij) is. Ben je bang dat iemand anders niet de moeite wil doen om je te leren kennen? Dat hij je anders voorbijloopt omdat je opgaat in de massa? Volgens mij werkt het tegenovergesteld. Mensen proberen wel een tatoeage te lezen in het voorbijgaan zoals je ook op raar haar en aparte kleding let maar dat is toch geen echte aandacht voor jou?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tattoos die echt voor mij zijn. In het voorbijgaan zul je het niet kunnen lezen en/of herkennen, maar ze herinneren mij aan bepaalde dingen en geven me daardoor kracht of net dat steuntje in de rug.
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven