BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een verhaal Stitched. Heftig.

Ik kan en wil je niet zeggen wat je moet doen, maar op basis van wat je schrijft denk ik dat je het zelf eigenlijk wel weet. Maar dat maakt het besluit nemen niet makkelijker.



Een paar vragen.

Is er een kans dat hij veranderd?



Heeft hij respect voor je?



Een vraag over nr 1 en puberkind. Is hij een goed voorbeeld nu?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nou, het is nu veranderd in nucleaire bonje dus dat voorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Met nu probeer ik niet exact dit moment, maar zoals hij is.

Maar dat klinkt niet best. Naar voor je
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hij komt op mij over als iemand die hulp nodig heeft en niet alleen bij het afkicken. Maar hij moet dat wel willen en kunnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ach jeee...



Dat klinkt zwaar zeg... En zo lastig.

Zou je zonder kind al weg bij hem zijn geweest?
Alle reacties Link kopieren
bzzz had ik net een hele reactie getypt knalt mn internet eruit....Heel mn verhaal weg...



Ik ben 1,5 dag niet online geweest en heb 3pagina's bij moeten lezen. Wat een verhalen zeg. Iedereen een dikke knuffel ongeacht of de misere er nog is ja of nee.



Stitched Welkom in dit topic. Wat een verhaal heb je hier weg geschreven zeg. Lastige situatie. Samen leven met iemand die een verslaving heeft is niet makkelijk.

Een verslaving is eigenlijk een symptoom/uitvlucht van iets dat veel dieper ligt. Is er geen hulp voor hem te vinden om er achter te komen waar hij mee zit?

Welke keuze je ook gaat maken het zal niet makkelijk voor je zijn. wel hoop ik voor je dat je gelukkiger wordt in the end door je keuze!



Knuffels
aan het typen......
*Herkenningspoef*
Alle reacties Link kopieren
Dat was even flink bijlezen!



Stiched, damn! Dat is niet niks zeg!!! Het haalt vast geen zier uit maar toch wen hele dikke digitale knuffel!!

Ik herken wel wat in wat je schrijft (wiet-gebruik, veel gamen, lomper gedrag na blowen etc.), niet in dergelijke mate, maar ik weet hoe lastig het soms kan zijn als het minder heftig is als jij omschrijft en dat is bij vlagen al behoorlijk pittig!

Ik vind je overigens een hele stoere, sterke, sympathieke en zorgzame vrouw als ik het zo lees.

Ga niet over een nacht ijs, maar volg wel je hart (met een beetje hulp van je verstand natuurlijk).

Heel veel succes en wijsheid toegewenst!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en van mij mag je gewoon hier je hart blijven luchten hoor

Het hoeft niet alleen over floggers, ander speelgoed en stuiteren te gaan
... Jezus wat een verhaal. Hoe lang ga jij dit nog trekken en weet hij dat je hier behoorlijk klaar mee bent? Een huwelijk is leuk maar niet als je het in je eentje moet voortslepen. Ik zou hier gestoord van worden en waarschijnlijk al hevig temperamentvol hebben gereageerd. Ik mis dat verzorgende misschien, maar dat gezegd hebbende: ik heb geen kinderen. Maar wat doet hij eigenlijk, behalve uiterst lomp en ondoordacht gedrag?



Eerlijk gezegd: ik zou niet onderschatten wat je puber mogelijk al weet. Het is me hier te openbaar om mijn ervaring geheel uit de doeken te doen, laten we het erop houden dat een zeer nabij familielid met onder andere een zware verslaving (Begon ook met een jointje, werd meer. Dat wel) behoorlijk mijn puberjaren heeft verziekt door het gedrag wat er bijkwam en ik er een behoorlijke knauw aan heb over gehouden.
*Herkenningspoef*
Alle reacties Link kopieren
Zet de dweil maar vast klaar dan



Het is soms kiezen tussen twee kleden denken ik, en een gok of je de juiste oplossing gekozen hebt. Ik ben een van de weinige in mijn vriendenkring wiens ouders nou samen zijn, maar hun ervaringen zijn heel 50/50 verdeeld; de ene helft heeft de scheiding als heel heftig ervaren, de andere helft stond er ook niet om te springen, maar zag in dat het beter was en veel rust bracht, ook voor hen. Maar goed- het blijft een gok met iets waar je als ouder niet graag mee wil gokken.



Helaas is het leven niet maakbaar, maar de verhalen wel veel schrijfplezier!!
Alle reacties Link kopieren
@Stitched dat huiswerk klinkt wel als even een hele fijne afleiding van je dilemma. Doet hij goed
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
*Herkenningspoef*
Alle reacties Link kopieren
quote:Stitched schreef op 31 augustus 2016 @ 00:48:

Thanks lieverds

Maar ik ga me maar richten op m'n huiswerk dat 2 me opgegeven heeft Nog een heleboel te schrijven en precies die onderwerpen waar m'n ptss heel rustig van wordt. (Ik schrijf erotische verhalen, bdsm-setting meestal en heb nu opdracht onze laatste spellen te verwerken in verhalen... als ik maar niet van m'n bureaustoel glij )Leuk! (En nieuwsgierig )
Alle reacties Link kopieren
En wat scheiden en de puber betreft, tsja. Je weet nooit hoe het uitpakt. En wat Marquise ook zei: opofferen is ook het antwoord niet, echt niet.



De vraag van Dormouse vind ik ook wel belangrijk en een goed beginpunt, voor mijzelf zou dat althans zo zijn: weet nummer 1 al waar je staat en wat dit alles met je doet? Een vriendin van mij had een behoorlijk alcohol innemende man die toch is omgeslagen voor haar toen zij eigenlijk aan het voorbereiden was bij hem weg te gaan. Omdát ze erover heeft gesproken. Oh en haar moeder heeft gepreekt geloof ik en er ging een goede vriendin van ons allebei dood (lekkere eye opener zoiets). Maar goed, wat ik maar wil zeggen: als je niks zegt dan kan hij ook niet weten wat het echt met je doet.



Bij haar gaat het nu zo'n 2/2,5 jaar heel goed. Of dat voor altijd zo is, garanties heb je nooit. Maar tot zover zijn ze met zijn vieren (twee kinderen) weer echt gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stitched schreef op 31 augustus 2016 @ 09:15:

[...]



Ja hè? En 2 weet er niet eens vanaf (en dat blijft zo, gescheiden houden want anders lopen er veel te veel dingen door elkaar).



Nu moet m'n pc alleen nog mee gaan werken. Windows vond het weer nodig te proberen of versie 10 er op kan. Grmbl.



ik had een programmatje op mijn oude laptop om dat te voorkomen, helaas heb ik die niet meer. Ik wil ook geen windows10 en ik had het pusherige van windows. Maarja ben anti apple



Maar wel een mooi toeval. juist nu die opdracht
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een scheiding meegemaakt, nu 3 jaar geleden, waar de oudste hier 12 was toen. Heftig, en denk ook wel dat ze een knauw hebben gehad, jongste was 9 toen, maar ze vinden nu dat mama veel vrolijker en liever is. En dat het de beste keuze was, en dat is gebleken ook. Kan goed met ex nog, ook omwille van de kinderen.

Mijn inziens krijgen kinderen er zoiezo een deuk(je) van. Hoe je t wend of keert.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Stitched, heftig verhaal!

Het is al eerder gezegd maar je klinkt ergens alsof je diep van binnen het antwoord al weet...wat niet wil zeggen dat dat het makkelijker maakt.



Kinderen hebben meer door dan je zelf doorhebt. Op heel veel leeftijden dus kan me voorstellen dat een puber misschien wel meer doorheeft dan een jong kind.



Ik kan je niet helpen met beslissen, dat moet je zelf doen. Heel veel sterkte daarmee.



Geniet van de afleidingen die je in de tussentijd hebt
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Iemand ervaring met scheidingen als kindje nog heel jong is? Ze moet nog 2 worden...

Ik heb gewoon ook meer het gevoel dat ik mijn man liever zie als vriend of broer dan echt als partner...



Over mijn D, die heb ik vanmorgen gezien. En hoe hij naar me keek en me kuste was gewoon weer net zo prettig als altijd, dus ik heb weer terug een sprankeltje hoop.

Wat die man mij kan doen voelen... Ik begrijp er geen bal van maar goed het voelt zalig.

Het grappige is, als hij me kust en ondertussen mijn nek vastgrijpt dan voel ik me zo sterk

Ook al is het een heel kwetsbare positie...



Stitched, heel veel herkenning over je verhaal... Hij is wel gestopt met blowen en coke voor mij en ik denk wel dat hij dat echt niet meer doet.
*Herkenningspoef*
Alle reacties Link kopieren
Snowsteph....lastig voor je. Geen ervaring mee. Hooguit verhalen van anderen maar daar heb je nu even niks aan.

Wel fijn dat D je zelfvertrouwen weer wat heeft aangewakkerd.



Stitched....eigen ruimte innemen zorgt misschien ook wel voor een wake up call bij mr stitched. Ben benieuwd.

Vraagje: begrijp ik het goed dat (momenteel) je ervaringen met 2 alleen digitaal zijn? Of in ieder geval niet met live ontmoetingen?



Hier D nog stil. Gek genoeg kwam M vandaag wel ineens weer om de hoek kijken.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Knuffel snowsteph,

Jeetje wat een moeilijke beslissingen allemaal.



@Stitched goed bezig. Knap en goed van je dat je meer je eigen ruimte in neemt en op je strepen gaat staan. Ik hoop voor je dat het helpt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
*Herkenningspoef*
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de antwoorden.



Het was apart, M weer in de 'buurt'.

Merk dat van allebei de kanten de insteek wel is veranderd. M kijkt nu meer mee in mijn leven dan dat hij actief deelneemt. Bijna meer een beschermer voor nu. Voelt ook prima. Heb niet het idee dat hij kan geven (momenteel) wat ik zou willen. Een vriend op dat vlak is ook niet weg en alles is tussen ons bespreekbaar, ook fijn.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven