Lamlendig

25-08-2016 22:37 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vivamensen,



De laatste tijd merk ik dat ik me vaak lamlendig voel. Ik zit nu een tijdje thuis en merk dat ik dat wel prima vind en niet de behoefte voel om echt te gaan solliciteren. Hebben jullie tips om op de een of andere manier weer leuk en goed betaald werk te vinden en vooruit ook wat energie?



Groetjes!
Pluk de dag, voor je het weet ben je dood
Alle reacties Link kopieren
Leidinggeven lijkt mij ook wel leuk. Hoewel ik niet in de buurt van Groningen zoek naar zulk werk.
Je bent dus eigenlijk activiteitenbegeleidster?



Brainwave: solliciteer ook eens bij andere zorginstellingen. Verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapten, bijvoorbeeld. O, wacht, dat kan niet, want straks moet je nog aan de slag!! Moet je wat anders gaan doen dan 'in de zon zitten'.



O, enne... Waarom mag niet iedereen van jullie relatie weten?



Meid, ik zou lekker wachten op de bijstand. Kunnen die je achter de vodden gaan zitten en je verplichten tot gratis werk of vrijwilligerswerk. Have fun.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niks van. Dit kan gewoon niet echt zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Selfie_Princess schreef op 27 augustus 2016 @ 12:58:

Ik heb het me vriend niet verteld. Hij wil nog niet samenwonen want niet iedereen mag nog van ons weten. Daarom zoek ik vast een baan in de buurt waar hij woont, misschien dat het dan sneller kan. Hij kan om het weekend want als zijn kind er is kan ik niet komen. Dus als ik een baan neem die af en toe in jet weekend is dan moet ik misschien net de weekenden werken dat wij altijd afspreken. Daarom liever werk door de week.

Ik kan bijv dingen organiseren zoals activiteiten enzo. Ik wil niet echt verzorgen zoals douchen enzo. En ook liever niet schoonmaken. Leidinggeven lijkt me ook leuk.



Waarom mag niemand van Jullie relatie weten dan? Hoe lang zijn jullie bij elkaar?



Activiteitenbegeleider kun je ook als vrijwilliger doen. Dan rol je misschien weer in een betaalde baan. Maar het is wel moeilijk want er is in de laatste jaren veel bezuinigd op dat gebied en veel verplaatst naar vrijwilligers die bijv breiclubjes of muziekuurtjes organiseren.
Only dead fish go with the flow
. Ergens is iets mis gegaan in je ontwikkeling. Maar waar.



Welk niveau opleiding heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven