Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
En ik ben heerlijk aan mijn trekken gekomen vandaag.

Stuiter nog even heerlijk door. Man wat wordt ik hyper van zo'n date



Zit glimmend en uitgewoond op de bank

Na te genieten.

Heerlijk dagje club gehad



En de belofte dat er morgen gekeken kan worden naar planing van komende maand.

Zwijmel
Alle reacties Link kopieren
Jammie Spinsels, bofbips!
Spinsel heerlijk lekker genieten joh.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh fijn dames, allemaal uitgeteld op de bank XD fijn, fijn, fijn.

Hier is Q elke keer in en dan weer uit de rimboe. Waar hij is, zie ik enkel aan hoe vaak hij op Whatsapp is maarja...niet claimen he. En veel te weinig kleurrijke berichtjes naar mijn smaak, meh....straks moet ie weer aan het werk.



Over bezet of single; ben het wel met Spinsel eens in die zin dat je als je beide bezet bent, je ook allebei wat te verliezen hebt. Ik denk dan direct aan dat hij de mogelijkheid heeft om mijn partner op de hoogte te stellen, mocht hem dat zo uitkomen. Dat geeft hem macht over mij, die ik andersom niet heb. Maken andere bezette dames/ heren met single nr2's zich daar wel eens druk over?

De andere kant is wel dat omdat Q single is (en zegt als zo'n vrije jongen mega gelukkig te zijn, wat ik ook wel geloof) hij vaak tijd heeft. Oh, en permanent geil volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Handige aan bezet vind ik ook vooral dat ze begrijpen dat je niet altijd kunt en de kans op teveel gevoelens (wat ik dan teveel noem) minder aanwezig is bij de ander.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem met mijn single...die zijn zo lekker beschikbaar en dan scheelt het hotelkosten of op een onhandige plek afspreken.
jeuk is leuk
Daar heb je ook weer een punt haha.
Alle reacties Link kopieren
Thnx dames,



Van beiden kun je wat vinden, ik persoonlijk zou voor bezet gaan, puur omdat het misschien saver is voor mijn gevoel..



Maar ja, nog een paar dagen dan is iedereen weer werken en naar school haha.



Gaan jullie vandaag wat leuks doen? Ik ga zo even shoppen/flirten :-)
Alle reacties Link kopieren
Ben nog aan het herstellen van gisteren.

Behoorlijke doses spierpijn
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, nadatese spierpijn! Ik heb ook spierpijn, helaas daar niet van :(
Alle reacties Link kopieren
ik wel nog!!! heeeerlijk...
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Na lang meelezen heb ik toch maar een (nieuw) account aangemaakt.



Ik ben getrouwd en ik heb sinds een tijdje een minnaar. Mijn man weet nergens van. Door ziekte is ons seksleven tot nul gereduceerd. Ik heb het lang (heel lang) uitgehouden, maar tenslotte heel bewust de stap gezet en een lijntje uitgegooid. En beet.

Minnaar is ook getrouwd en ook zijn vrouw weet van niks. Beide zijn we niet van plan om ons huwelijk te beëindigen.

Glashard liegen. En dat gaat me wonderwel goed af.



Ik herken veel in het zweven na een afspraak. Vorige keren heeft het een aantal dagen geduurd voor ik weer met mijn voeten op aarde stond. Ik moet nog even terug lezen wat jullie schreven over het gevoel. Iemand verwoorde het heel mooi. Na de laatste date, een hete intense meeting in een hotel, heb ik moeite om het blije zweverige vast te houden. Het was niet alleen waanzinnige seks, maar ook goede gesprekken. Erg fijn. Maar waarom ben ik nu dan (nog steeds) zo verdrietig?

Iemand van jullie daar bekend mee?
Burn the Taffly!
Alle reacties Link kopieren
Hoe fijner de date, hoe groter het contrast is wat je met thuis ervaart en dat is nogal confronterend.



Heb je thuis het gesprek wel eens gevoerd over jullie sexleven? Was het niet bespreekbaar?
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig omdat het contrast met thuis zo groot is?



Liss gaat ook weer daten. Geloof ik. Het mailen is een leuke afleiding maar of ik er al echt aan toe ben? Waarschijnlijk blijkt dat pas op uur u.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Reddhott. Ik hoop dat je beseft dat je met extreem groot vuur aan het spelen bent. Minnaren uit gemis en toch je huwelijk goed houden lukt maar zeer weinigen. Blader eens wat terug in de deeltjes minnaar. Als iets extreem lekker is en thuis is het er gewoon niet, dan wordt het contrast wel heel groot.



Erg verdrietig ken ik niet. Ik kan hem wel een paar dagen erg missen, zeker wanneer er geen zicht is op een volgende date. Maar dat zwakt na een paar dagen wel weer af.



Lis, the proof is in the eating... Je merkt het snel genoeg, als je geen zin hebt om daadwerkelijk af te spreken, ben je er nog niet aan toe. En voor de rest: go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Phoeb, er staat een koffiedate. Pas over een week of twee. Ik zie het wel. Misschien is het heel dom en wil ik heel hard wegrennen. Dan doe ik dat toch gewoon
Alle reacties Link kopieren
Het contrast met thuis is inderdaad groot. En ja, ik weet dat ik met vuur speel.

Daar ben ik me zeer goed van bewust. Heb ik van tevoren meegenomen in mijn afweging en beslissing.



Ja, het seksleven is besproken en hij weet dat ik er moeite mee heb dat ons seksleven is gereduceerd tot nul. Echter is er door zijn ziekte, geen zicht op verbetering. Dan hebben andere zaken meer prioriteit.



Verdriet is misschien ook wel het gemis. Gisteren een waanzinnige middag en ik bleef alleen achter voor de nacht. Voelde me erg alleen. Ik wil gewoon meer aandacht. Hahaha.

Snel een date weer plannen.
Burn the Taffly!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ook een stuk beter nu ik weer thuis ben. Terug naar de orde van de dag.
Burn the Taffly!
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuwe minnaar, single met een eigen huis, wat een luxe!
Als je jezelf blijft aanpassen om mensen niet kwijt te raken, verlies je jezelf...
Alle reacties Link kopieren
Dames, hebben jullie er ook last van als jullie extracurriculair snoepje weliswaar zegt dat hij wel wil afspraken maar te kort/ niet spannend/ te weinig appt?

Grrrr.....verpest mijn ganse dag(en). Niet echt bang dat het voor hem klaar is, maar heb ontzettende Q-jeuk en kan niet krabben :(
Alle reacties Link kopieren
Ja hier check!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, iig één mede-lijder

Voel me wel een ontzettend puberende doos dan, and not in a good way. Maarja....regel is hier 'het is leuk zolang het leuk is' en hij hecht erg aan zijn vrije jongensheid. Dat maakt hem ook leuk trouwens.

Maar ík moet dus niet het claimende vrouwtje uithangen en erop vertrouwen dat hij vanzelf wel weer wat toeschietelijker wordt. Onze situatie duurt alleen nog niet lang genoeg dat ik uit ervaring weet dat het goedkomt.

Zoals al eerder gezegd hier, het is ook lang niet altijd leuk
Alle reacties Link kopieren
Ja. +1
Burn the Taffly!
Alle reacties Link kopieren
Ow damn! Nog een paar dagen dan is iedereen weer naar school en werken!



Vanavond stappen, yeahh... kijken voor een leuke nr 2:-) ach we zien het wel he



Gaan jullie wat leuks doen?
Ik ga vanavond ook stappen! Kijken voor een knappe nummer 1 :-) Heb voor mezelf uitgemaakt dat iemand die in relatie zit, met niet zou afschrikken om allerlei redenen. Eén ervan is dat fysieke en seksuele erg grote rol speelt en wel matcht met hoog libido, nood om te ontstressen. De idee om iemand te bieden wat ze anders niet heeft en samen een moment van onbezonnenheid te vieren, het spannende...



Fijn weekend allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven