Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 3

26-05-2016 19:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.
Hatsjikideee...
MM, ja het gaat, veel te druk met werk en in de acceptatie modus. M'n mini terrorist droom verhuist vrijdag

En ja, ik weet echt echt echt dat ik alles geprobeerd heb en dat dit het beste is, maar toch...
Alle reacties Link kopieren
Post ik altijd rond het zelfde tijdstip? Echt? Niet bewust, maar zal wel aan mijn dagelijkse ritme liggen..



Advocaat is er nu mee bezig dat man weg gaat..
Alle reacties Link kopieren
Hoort er denk ik ook echt bij Pin, het besef, alles komt als een film terug met heel veel a-ha momenten. Gemeen is het gewoon. Iemand zo belazeren.

Doet hij nog pogingen het goed te maken? Je terug te winnen?



Hier lange dag net klaar, nu av biertje en dan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Goed hee Betty!

Wraakactie? O heerlijk.

Marjolein, ik ben het echt helemaal eens met jouw advocaat. Sterkte he, dit is niet de beste tijd van je leven he? Liefs van mij.
Alle reacties Link kopieren
Marjo, je weet dat ik dit ook een goed plan vind dat hij optieft. Voor nu in elk geval. Eerst rust in de tent.

Hij wil scheiden, regelt niks en doet moeilijk. Zo makkelijk....... Maar ik denk dat jij ook meer je schouders eronder moet zetten. Ook jij bent er klaar mee, dus hoppa, advocaat aan het werk zetten en je eisen duidelijk maken. Tijd van mediation en praten is voorbij.



Paus, wraak nemen!@#$%^Yes. Stappenplan maken? Ondersteuning nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ja.. Hier moet actie komen.. Advocaat is aan het werk gezet..
quote:marjolein853 schreef op 30 augustus 2016 @ 23:10:

Ja.. Hier moet actie komen.. Advocaat is aan het werk gezet..

Top! Huppakee, weg met die (aanstaande) ex!

Tijd om aan de rest van je leven te beginnen
Alle reacties Link kopieren
Een zonovergoten dag, gaan jullie ook genieten? Ben vannacht genomen door een mug.....

Marjo actie. Zet die advocaat aan het werk.

Pin weer een dag verder naar de vrijheid zonder leugens.

Voor iedereen die het nodig heeft sterkte.
.....
....
...
....
Alle reacties Link kopieren
Pin
Alle reacties Link kopieren
Oh, Pin!!
Alle reacties Link kopieren
Ach Pin, wat vind ik dat allemaal rot voor je. xxx
Ja is ook kloten. Maar ook hier sla ik me doorheen. Ben ik verplicht aan mezelf en kinderen. Om nou eindelijk eens een keer een leuk leven te creëren.

Het was niet allemaal kommer en kwel. Maar t kan echt beter.
Alle reacties Link kopieren
PIN hang in there!

Aan allen, ook zo genoten vh mooie weer? Gek dat het al zo vroeg donker is. Liep net buiten en ineens was het pikkedonker. Zit in een gebied zonder verlichting (vakantie) en dan is het wel echt heel donker.
Klinkt fijn msms lekker in t pikkedonker.

Ik heb genoten van t warme weer. Zonet op terras gezeten met av bier en decadente bitterballen. Dan heb ik toch liever de gewone

Van me afgepraat met vriendin. Dat was fijn. Nu toch best relaxed in bed eigenlijk. Hersenspinsels buiten m'n slaapkamer houden nu. En slapen maar. Trusten allen en lief jullie berichtjes
Ik heb ook genoten van het weer. 50 km gefietst, heerlijk!

Nu met m'n mini droom in bed, gekmakend lange dagen voor de boeg

Nog ff doorbijten maar...



Pin (weet even niks zinnigs te zeggen behalve alweer.... )

Geen contact is de beste manier en de kortste weg!

(En met geen bedoel ik ook GEEN)
Pindaatje, ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Genomen door een mug haha!

Pin jammer dat ik niks gelezen heb.

Gister lekker gevaren, uiteraard met andere boot, vandaag wordt 'mijn' boot op een bijzondere manier bij de verkoper terug bezorgd.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben terug van vakantie

heb ff alles teruggelezen..



Iedereen is goed bezig hier

Pinda heb je lekker kunnen slapen?
Oh Paus ik ben benieuwd!!



Ik heb vannacht weer lopen slepen met m'n dromen om bonje te voorkomen. Aankomende nacht is de laatste nacht. Morgenavond ga ik m'n mini wegbrengen...
Heb redelijk geslapen. Tot 5 u zonder pil. Toen nog maar Ff halve gedaan anders weer zon korte nacht.

Geen contact doe ik zoveel mogelijk. Maar af en toe moet het.

Pausini ik ben erg benieuwd. Laat t Ff weten hoe t gaat Haha



Bella wat naar de dag komt dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd naar de bijzondere manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven