Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Gave foto van Annemarie en Rhandy.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ariana Grande bevestigt relatie Mac Miller



Ariana Grande heeft inderdaad iets met Mac Miller. De zangeres bevestigde op de rode loper van de Video Music Awards van MTV zondag dat ze een relatie heeft met de rapper.



Volgens E! antwoordde ze op een vraag over haar liefdesleven dat ze Miller de groeten zou doen. Dat haar kersverse vriendje niet mee was naar de awardshow is volgens Ariana geen probleem. "Hij steunt me. Het is oké om alleen te gaan, ook als je een schatje hebt."



Vorige maand gingen de zangeres en achtergronddanser Ricky Alvarez na een relatie van een jaar uit elkaa
Ariana Grande bevestigt relatie Mac Miller



Ariana Grande heeft inderdaad iets met Mac Miller. De zangeres bevestigde op de rode loper van de Video Music Awards van MTV zondag dat ze een relatie heeft met de rapper.



Volgens E! antwoordde ze op een vraag over haar liefdesleven dat ze Miller de groeten zou doen. Dat haar kersverse vriendje niet mee was naar de awardshow is volgens Ariana geen probleem. "Hij steunt me. Het is oké om alleen te gaan, ook als je een schatje hebt."



Vorige maand gingen de zangeres en achtergronddanser Ricky Alvarez na een relatie van een jaar uit elkaa
Alle reacties Link kopieren
Even een plaatje van het koppel:

Alle reacties Link kopieren
Liefde maakt echt blind...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem verder niet, maar ik heb hem een keertje gezien bij ridiculousness en daar was hij wel grappig. Ik vind het wel een schatje
Alle reacties Link kopieren
leuke foto van Annemarie en Rhandy
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Puppylove....Justin Bieber en Sofia Richie







Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 30 augustus 2016 @ 06:53:

Puppylove....Justin Bieber en Sofia Richie



[afbeelding]



[afbeelding]Ooo wat zoet!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch de dochter van Lionel Richie!!!???? Nog niet zo lang geleden zat ze (als groot klein kind) bij d'r mam's op schoot toen d'r pa optrad met Kenny Rogers. Nu net 18 geworden. Ik vond de donkere kleur haren d'r veel mooier staan.



Wat een "show".(Dat Sofia maar eerst efkes de kat uit de bomen kijkt)
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn de weken van Usain Bolt: drie keer goud op de Spelen in Rio, twee keer succes bij een Braziliaanse studente en ook bij aankomst in Londen had hij zeker geen valse start. Nu blijkt dat hij zijn vriendin in Jamaica niet voor het eerst heeft bedrogen...



De snelste man ter wereld hield er namelijk naast zijn vriendin Kasi Bennett nog een vrouw op na. Sinds 2013 sprintte Bolt van feestje naar feestje met haar, tot deze Nailah Dillard erachter kwam dat hij gewoon een vriendin in Jamaica had. Ze las een interview waarin Bolt Bennett 'mijn First Lady' noemde en dat was voor haar de druppel.



Lightning Bolt heeft roerige weken achter de rug. Hij rende tussen het vrouwen versieren door even naar drie keer goud in Rio, maar zijn acties gingen door de foto's die Jady Duarte verspreidde viral. "Ik denk dat hij gelooft dat hij die vrouwen allemaal verdient omdat hij de snelste man op aarde is. 'Je slaapt met al die verschillende vrouwen. Ik hoop dat je het wel veilig doet'", roept Nailah tegen The Sun richting haar ex-vriendje.



Trio



Tijdens de Spelen in Londen in 2012 had Nailah een oogje op Bolt. In november van dat jaar bij het IAAF World Athletics Gala zorgde ze er dan ook voor dat ze oogcontact kregen. "Er was meteen een wederzijdse aantrekkingskracht. Hij zette me niet lang daarna tegen de muur en probeerde mij te overweldigen, maar ik was niet echt onder de indruk. Hij mag dan een atleet van wereldklasse zijn, maar aan het eind van de dag is het ook gewoon een normale man. Ik dacht wel: 'Oh mijn god dit is wel soort van cool', maar vroeg hem wel waar zijn vriendin was."



Na het uitwisselen van nummers was Bolt meteen duidelijk: hij wilde een trio. Nailah weigerde echter. "Ik vond het wat vreemd en brutaal." Enkele weken later nam hij haar mee uit. Naar een stripclub. "Het was ondergronds en een beetje aftands. De vrouwen hadden alleen lingerie aan. Usain gooide geld naar ze en sommige dansten ook voor hem."



Monogaam



Ondanks het geflirt van de razendsnelle Jamaicaan, viel Nailah voor de humor van Bolt. "Hij is supergrappig, heeft een grote persoonlijkheid en maakt altijd een dolletje. Hij is echt aardig en zorgt ervoor dat je je goed voelt." Ze kon Usain dan ook niet lang van zich afhouden. "We vonden elkaar leuk en aantrekkelijk. Zijn drive om seks te hebben lag heel hoog. Ik was de eerste Amerikaanse vrouw waarmee hij uitging."



Maar opeens kwam ze erachter dat hij een vriendin had. "Hij is niet monogaam en dat is de reden dat het tussen ons stopte. Usain is het type dat wil dat zijn meisje trouw is, maar ondertussen wel een vrijbrief wil hebben om met andere vrouwen om te gaan. We waren nooit officieel samen, maar ik wist uiteindelijk wel dat hij toen al met Kasi was."
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Halina Reijn en Daniel de Ridder een koppel?
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt op Carice
quote:titta schreef op 31 augustus 2016 @ 11:22:

Hij lijkt op Carice
Alle reacties Link kopieren
Oud-burgemeester van Amsterdam JOB COHEN is maandag in het diepste geheim getrouwd met ANJES VAN DER LINDEN, precies een jaar na de dood van zijn echtgenote LIDIE die leed aan de ziekte MS.



Bruid Anjes was een goede vriendin van de eerste mevrouw Cohen en was ook betrokken bij haar verzorging, tijdens haar lange ziekbed. Zij is Hoofd Personeelszaken bij BNNVARA.



Het stel trouwde in beslotenheid omdat Job en Anjes, gezien de omstandigheden, geen groot nieuws wilden maken van hun trouwdag. De oud-burgemeester en zijn kersverse echtgenote kennen elkaar al sinds de jaren zestig, toen beide studeerden aan de Rijksuniversiteit Groningen.



Tijdens zijn huwelijk met Lidie is het contact altijd gebleven. Bij het aanvaarden van zijn hoogleraarschap aan de universiteit van Leiden, in maart 2014, zei hij daarover: "Anjes heeft mij gesteund in het doordenken van mijn gedachten, steun die zij mij ook in lastige tijden geboden heeft – steun, die Lidie mij tot haar en mijn spijt minder kan bieden dan zij zo graag zou willen."



Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ie weer het geluk heeft gevonden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Pikkie22 schreef op 31 augustus 2016 @ 12:48:

Oud-burgemeester van Amsterdam JOB COHEN is maandag in het diepste geheim getrouwd met ANJES VAN DER LINDEN, precies een jaar na de dood van zijn echtgenote LIDIE die leed aan de ziekte MS.



Bruid Anjes was een goede vriendin van de eerste mevrouw Cohen en was ook betrokken bij haar verzorging, tijdens haar lange ziekbed. Zij is Hoofd Personeelszaken bij BNNVARA.



Het stel trouwde in beslotenheid omdat Job en Anjes, gezien de omstandigheden, geen groot nieuws wilden maken van hun trouwdag. De oud-burgemeester en zijn kersverse echtgenote kennen elkaar al sinds de jaren zestig, toen beide studeerden aan de Rijksuniversiteit Groningen.



Tijdens zijn huwelijk met Lidie is het contact altijd gebleven. Bij het aanvaarden van zijn hoogleraarschap aan de universiteit van Leiden, in maart 2014, zei hij daarover: "Anjes heeft mij gesteund in het doordenken van mijn gedachten, steun die zij mij ook in lastige tijden geboden heeft – steun, die Lidie mij tot haar en mijn spijt minder kan bieden dan zij zo graag zou willen."





[img]http://images0.tcdn.nl/prive/article265 ... der+Linden[/img]



Is dat de vrouw met wie hij tijdens zijn huwelijk al een verhouding had?



Guus Meeuwis heeft ook een nieuwe vriendin: styliste Manon.





http://www.ad.nl/show/eva ... -styliste-manon~a580e20f/
Alle reacties Link kopieren
Weten we ook waar Shania haar talent van heeft



http://www.telegraaf.nl/p ... nichtje_Wijngaard___.html
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
foutje
Alle reacties Link kopieren
Zo die Guus is alweer snel verliefd zeg.
Alle reacties Link kopieren
Manon bevestigde het bij Boulevard.
Alle reacties Link kopieren
Er bloeit iets op tussen Guus Meeuwis en styliste Manon Meijers. Ze ''vinden elkaar leuk'', aldus Manon.



Manon reageerde woensdag bij RTL op foto’s van de twee samen op Rotterdam Airport.



"Wij waren op het vliegveld, ja", gaf de styliste toe. "Dat was niet toevallig. Alles wat ik erover kan en wil zeggen is dat we elkaar leuk vinden. En geef ons even de tijd om uit te zoeken hoe leuk we elkaar vinden."
Alle reacties Link kopieren
quote:Kabouter schreef op 31 augustus 2016 @ 09:48:

Halina Reijn en Daniel de Ridder een koppel?Die is toch met Tatum Dagelet?
Alle reacties Link kopieren
quote:claudine1982 schreef op 31 augustus 2016 @ 19:43:

[...]



Die is toch met Tatum Dagelet?Al een tijd niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven