Minder van Tinder 4 / kleppen over happn

09-08-2016 17:21 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic daterds kom maar op met de sappige verhalen en spui hier al je onzekerheden



link naar het vorige topic;

Minder van Tinder 3
Lorem Ipsum
Zeker! Ha ha.

Ben benieuwd. Wanneer gaan jullie en wat voor soort voorstelling?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 31 augustus 2016 @ 00:26:

Zeker! Ha ha.

Ben benieuwd. Wanneer gaan jullie en wat voor soort voorstelling?



Dat laat ik een beetje in het midden ivm herkenbaarheid.



Nu ben ik best herkenbaar en ken ook mensen van dit forum in het echt. Maar ben altijd bang dat zo'n kerel mee gaat lezen en als het dan concert x op datum y is, is het wel heul makkelijk.



Hoewel ik ook weer niet echt bang ben dat mijn date meeleest. Heb altijd het idee dat dit soort topics (zoals de meeste topics hier) niet om door te komen zijn voor een vent.
O ja, sorry. Begrijpelijk.

Als mijn date toevallig meeleest weet hij ook preciessss wie ik ben. Dat voelt idd niet zo tof.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 30 augustus 2016 @ 22:40:

Raar toch dat ik smsjes krijg en geen appjes?



Ik kreeg eergister een sms: Ik zie je nog steeds op Badoo

Eeeeh ja en? Ik reageer er maar niet op. Ik weet niet zeker wie het is omdat ik het nummer heb verwijderd. Als het diegene is die ik denk dan is dat al van minstens 8 mnd geleden
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Jij ook al..willen ze checken of je hun nummer nog hebt?



Hiltje , leuk! Hij bouwt de spanning wel op.



Ligt het nou aan mij of date er bijna niemand meer?
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 30 augustus 2016 @ 22:18:

[...]



Klopt.

Maar je kan ook denken: er komen wel weer andere Tinder kansen. Zo uniek zijn die matches nu ook weer niet over t algemeen.



Voor het merendeel van de vrouwen niet.



Wat jouw oude man betreft, ik denk dat hij zelf nog niet zo lang op Tinder zit, want hij klinkt als het type dat redelijk snel voor commitment gaat in een nieuwe relatie. Het lijkt geen player die makkelijk aan Tindervrouwen kan komen, en ook geen probleemgeval waar niemand zich aan wil binden. Dus, zelfs al wordt het met jou niets, dan nog zal hij weer snel van de markt af zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 31 augustus 2016 @ 09:33:

[...]





Voor het merendeel van de vrouwen niet.



Wat jouw oude man betreft, ik denk dat hij zelf nog niet zo lang op Tinder zit, want hij klinkt als het type dat redelijk snel voor commitment gaat in een nieuwe relatie. Het lijkt geen player die makkelijk aan Tindervrouwen kan komen, en ook geen probleemgeval waar niemand zich aan wil binden. Dus, zelfs al wordt het met jou niets, dan nog zal hij weer snel van de markt af zijn.

Bedoel je dat hij snel een ander zal hebben?

Hij stond overigens niet op Tinder, maar op een nogal serieuze dating site waar ik nog twee maanden aan vast zit.

We spreken best vaak af. Vanavond borrel en vrijdag ook afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 31 augustus 2016 @ 09:37:

[...]



Bedoel je dat hij snel een ander zal hebben? .



Ik kan beter zeggen, Ik denk dat hij, gezien jouw beschrijving, goed in de markt ligt.



quote:Waterman26 schreef op 31 augustus 2016 @ 09:37:

[...]

Hij stond overigens niet op Tinder, maar op een nogal serieuze dating site waar ik nog twee maanden aan vast zit.

We spreken best vaak af. Vanavond borrel en vrijdag ook afgesproken.Mijn fout, denken aan Tinder, maar dit is logischer want hij klinkt niet als het type dat op Tinder beland. Tinder is meer voor de mensen/mannen die het zat zijn geworden om nog veel energie te stoppen in de trage communicatie en voortgang van een standaard serieuze datingsite.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Jaw denk je echt dat een man die nog met zijn ex samenwoont goed in de markt ligt? Ik ga daar alleszins in een grote boog omheen. Ik heb enkel miserie gehad met mannen die nog niet (lang genoeg) los zijn van hun vorige, lange relatie.

Of heb ik het nu verkeerd? Oude man woont toch onder één dak met zijn (nog niet helemaal) ex?
Alle reacties Link kopieren
Hiltje schouwburg is juist leuk toch! Hoeft niet heel sjiek te zijn, ik kom er straks weer 2x per maand.



Mijn date gisteren (3e) was erg leuk, hij had gekookt en ik ben blijven slapen (hij woont op 10 minuten fietsen). Hij probeerde alleen grappig te doen toen ik zei tot volgende week, maar goed we hebben al weer afgesproken.



@jaw ik vind de kwaliteit van mannen op serieuze datingsites ook niet echt geweldig en zelfs eng (eentje had een gegooglend en werkfoto gevonden en mij op mijn werkmail gemaild).



Zo komende dagen reageer ik weer minder, ga met een vriendin op stedentrip, iedereen veel plezier met de dates!
Miss je date klinkt idd leuk, veel plezier nog!



Idd eng he zo'n mannen, men vraagt me vaak details over de locatie van mijn werk en dan zeg ik dat ik die niet geef want niet gediend ben met verrassingsbezoekjes van onbekenden (die af en toe gebeuren )

En dan krijg ik vaak even later een berichtje met mijn achternaam of naam/locatie van mijn zaak... zo van: 'ik heb je toch gevonden hoor' waar zowat altijd een kribbig antwoord en ontmatchen op volgt, zo'n creeps!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf de officiële datingsites opgegeven. Je bent uren bezig om een profiel op te stellen dat zowel eerlijk is als niet afschrikkend en ook nog makkelijk leesbaar. Daarna zoek je door al die andere profielen naar iemand waarvan je denkt dat die zou kunnen passen. Bent daarna veel tijd kwijt aan een openingsbrief die interesse toont, niet te lang is en goed over komt. Alleen maar om daarna nooit meer enige reactie te krijgen. Ik krijg toch enige verwachtingen als ik op een profiel in ga, en om daar totaal niets voor terug te krijgen, doe dan maar Tinder, bij een match weet je tenminste dat de kans veel groter is dat die ander je bericht in ieder geval nog wel eens kan lezen.





Oh, en ik betwijfel of er veel goede kwaliteit mannen of vrouwen op datingsites of tinder zijn te vinden, het merendeel vind namelijk hun partner al in het echte leven van hun omgeving.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Tsja in real life kom ik tot Nu toe niet echt leuke mannen tegen en ik wil graag den keer buiten de bekende cirkel. Iemand met een andere achtergrond, een ander type zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe veel normale mensen op Tinder en happen hoor, heb niet te klagen.
Alle reacties Link kopieren
Treeze hij is ook erg leuk, alleen 2 katten en houdt van compleet andere vakanties dan ik. Dat had ex ook dus dat vind ik wel een dingetje. Maar goed daar in kun jenaar elkaar toegroeien. Hij is wel gewend dat een vrouw meer verdiend en heeft daar geen moeite mee (dikke plus).



Tsja mijn 2 dates verschillen allebei heel erg, maakt het leuk en lastig.
Alle reacties Link kopieren
Twee katten is toch alleen maar een voordeel
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Nou pindakaas, vind ik niet. Ik heb geen huisdieren en ben daar blij mee (scheelt zoveel schoonmaakwerk). Maar het is geen dealbreker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat wel wat kieskeurig overkomen, want wat zeggen die katten nou over zijn 'geschiktheid' als partner? Begrijp me goed, jij mag dat zeker meenemen in je overweging. Maar ik zelf vind dat soort dingen niet zo belangrijk. Tenzij je zwaar allergisch bent, dan is het onpraktisch ;)



Vanavond date, ik voel de kledingcrisis al met dit warme weer, al m'n leuke zomer outfits zitten nog in de was na m'n vakantie. Ach, die outfit is maar bijzaak
quote:Treezebees schreef op 31 augustus 2016 @ 10:14:

Jaw denk je echt dat een man die nog met zijn ex samenwoont goed in de markt ligt? Ik ga daar alleszins in een grote boog omheen. Ik heb enkel miserie gehad met mannen die nog niet (lang genoeg) los zijn van hun vorige, lange relatie.

Of heb ik het nu verkeerd? Oude man woont toch onder één dak met zijn (nog niet helemaal) ex?Hij woont noodgedwongen nog een maand met ex in een huis.
quote:jaw schreef op 31 augustus 2016 @ 09:51:

[...]



Ik kan beter zeggen, Ik denk dat hij, gezien jouw beschrijving, goed in de markt ligt.





[...]



Mijn fout, denken aan Tinder, maar dit is logischer want hij klinkt niet als het type dat op Tinder beland. Tinder is meer voor de mensen/mannen die het zat zijn geworden om nog veel energie te stoppen in de trage communicatie en voortgang van een standaard serieuze datingsite.Dank je Jaw. Ik denk zeker niet negatief over deze man. Wat ik wel denk is: reageert hij zo enthousiast op mij omdat ik toevallig zijn eerste date ben? Eigenlijk is dat sowieso iets wat speelt bjj on line dating. Het is toch leuker wanneer iemand jou in een kroeg of zo 'uitkiest'.
quote:jaw schreef op 31 augustus 2016 @ 11:59:

Ik heb zelf de officiële datingsites opgegeven. Je bent uren bezig om een profiel op te stellen dat zowel eerlijk is als niet afschrikkend en ook nog makkelijk leesbaar. Daarna zoek je door al die andere profielen naar iemand waarvan je denkt dat die zou kunnen passen. Bent daarna veel tijd kwijt aan een openingsbrief die interesse toont, niet te lang is en goed over komt. Alleen maar om daarna nooit meer enige reactie te krijgen. Ik krijg toch enige verwachtingen als ik op een profiel in ga, en om daar totaal niets voor terug te krijgen, doe dan maar Tinder, bij een match weet je tenminste dat de kans veel groter is dat die ander je bericht in ieder geval nog wel eens kan lezen.





Oh, en ik betwijfel of er veel goede kwaliteit mannen of vrouwen op datingsites of tinder zijn te vinden, het merendeel vind namelijk hun partner al in het echte leven van hun omgeving.Ik zit en zat op beiden en geef toch voorkeur aan Tinder ( ondanks de vele totaal ongeschikte mannen). Flitsender, laagdrempeliger, minder verwachtingen, veel meer keus......
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Noor, perfecte dag om te daten!



Waterman, zolang hij nog graag met je afspreekt zit het goed.



Wat een rust in mijn hoofd, om met niemand bezig te zijn. Me niet druk hoeven maken of hij heeft geappt..of wat bij wil. Ik vind niet daten best wel fijn. Kijken hoelang dat duurt.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik heb straks een date, maar natuurlijk nu net weer een of andere allergische reactie op m'n gezicht, wrs. door een nieuwe soort douchegel. En een pukkel. Het zal ook eens niet :') Gebeurt me beide echt zelden tot nooit, maar nu net vandaag...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 31 augustus 2016 @ 15:15:

[...]

Het is toch leuker wanneer iemand jou in een kroeg of zo 'uitkiest'.



Als een vrouw mij in de kroeg zou uitkiezen, Ja, simpelweg omdat zoiets echt een zeldzaamheid zou zijn.

Al hoor ik van genoeg vrouwen dat ze vaak helemaal niet zitten te wachten om door weer een onbekende in de kroeg 'uitgekozen' te worden, vooral niet wanneer ze net al meerdere types hebben moeten afwijzen die onder 'uitkiezen' eigenlijk gewoon 'brutaal lastigvallen voor maar een doel' verstaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 31 augustus 2016 @ 16:23:

[...]





Als een vrouw mij in de kroeg zou uitkiezen, Ja, simpelweg omdat zoiets echt een zeldzaamheid zou zijn.

Al hoor ik van genoeg vrouwen dat ze vaak helemaal niet zitten te wachten om door weer een onbekende in de kroeg 'uitgekozen' te worden, vooral niet wanneer ze net al meerdere types hebben moeten afwijzen die onder 'uitkiezen' eigenlijk gewoon 'brutaal lastigvallen voor maar een doel' verstaan.

Ik druk me ook net goed uit. Wat ik bedoel is dat ik moeite heb met de toevals factor. Bijna altijd bij contacten die ik opdoe via internet heb ik gevoel van; ja, duh. Jij zoekt iemand en ik was toevallig op dezelfde dating site. Zou je mij nu ook leuk etc gevonden hebben wanneer we elkaar in t echt ontmoet hadden? En andersom denk ik dat ook.

Snap je me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven