Wat op de overloop in het trappenhuis leggen?

31-08-2016 08:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon 3 hoog in een huis dat een gezamenlijke trap heeft met 2 andere woningen. De trap zag er altijd niet uit maar de woningbouw is hem nu eindelijk aan het opknappen. Dat wil zeggen: de muren en kozijnen van de ramen en trapleuningen worden gedaan, maar de vloer gaan ze niets aan doen.

Voor mijn deur is een klein overloopje (ik denk zo'n 1,20 bij 2 meter) en er lag altijd een oud kleed, maar als straks het schilderen klaar is wil ik daar ook graag iets nieuws neerleggen zodat het er echt netjes uit komt te zien.

Maar wat is daar geschikt voor?

Zou het bijvoorbeeld handig zijn om zo'n kunststof buiten-vloerkleed te kopen? Of gewoon een stuk vloerbedekking (kan je dat in zo'n kleine hoeveelheid krijgen? Ik heb totaal geen ervaring met vloerbedekking)



De trap zelf is ook nog een klein drama. De bewoners die hier voor mij woonden hebben bij 'mijn' stukje trap de vloerbedekking er half afgetrokken, dus nu is het geen kale trap maar de vloerbedekking zit er ook niet meer op. Wat zou ik daarmee kunnen?
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
War is je budget TO? Als je het mooi wil laten leggen dan kun je iemand inhuren om een loper of tapijt te laten leggen. Je kan ook op de trap van die maantje gebruiken en een tapijt op je "overloop" ik persoonlijk zou voor mij deur gaan voor een kokosmat (vooral als je de laatste bent, dus op de bovenste verdieping woont)
Als je iets van tapijt wil zou ik voor Tredford gaan, een tapijt van geitenhaar, flink aan de prijs maar onverwoestbaar. Ligt hier al 15 jaar op onze slaapkamer en al 7 jaar op de trap en overloop. Ik ken zelfs iemand waar het 30 jaar heeft gelegen.
Ik vind het raar dat de woningbouw niets met de vloer/trap doet.



Over vloerbedding, dat koop je per strekkende meter. Ik denk dat je 2 strekkende meter zult moeten kopen.
Alle reacties Link kopieren