Mode & Beauty alle pijlers

Patches bevestigen zonder strijken?

29-08-2016 18:25 30 berichten
Nou, ik een leuk spijkerjasje gekocht, maar toch een beetje kaal aan de voorkant. Dus leuke patches gekocht om erop te strijken. Een beetje jammer: ik was vergeten dat ik mijn strijkijzer een tijd geleden heb weggedaan Weet iemand een manier om deze te bevestigen zonder strijkijzer? Werkt een hete föhn of een stijltang of iets anders inventiefs? Of is naald en draad dan een betere optie?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosey schreef op 29 augustus 2016 @ 19:55:

[...]









Beddengoed strijken? Dat vind ik nou minstens zo raar als dat jij het blijkbaar vindt dat TO geen strijkijzer heeft

Ik doe het normaal ook nooit, maar mijn huis staat momenteel in de verkoop en kan je wel zeggen dat gestreken beddengoed er echt zoveel netter uit ziet ik strijk het dus momenteel maar gewoon braaf.



Vind de tip van die pan wel slim! Vastlijmen kan ook wel, maar let dan wel even op of de lijm niet doordrukt naar de binnenkant. Denk ook wel dat het met gewone lijm zo'n hard plakaat wordt. Die patches zijn nog enigszins soepel, tenminste degen die ik heb. Ik heb trouwens ook nooit dat ze loslaten na een paar keer wassen.
Het is gelukt! Een collega had vandaag een strijkijzer meegenomen naar kantoor hahaha Bedankt voor het meedenken iedereen
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 29 augustus 2016 @ 19:42:

[...]





Een goede kans om alles te laten verbranden ..... indien geen strijkijzer is de enige goede remedie om het vast te naaien.

En zelfs als ik patches opstrijk naai ik ze nog vast. De meeste patches laten na een paar keer wassen los.Het is een spijkerjasje he? En je haar verbrandt toch ook niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch even bij de buren lenen, gelijk een kans om kennis te maken toch!

Oh al geregeld!
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 31 augustus 2016 @ 12:25:

[...]





Het is een spijkerjasje he? En je haar verbrandt toch ook niet..



In die patches zit meestal heel veel synthetisch materiaal, dat verbrand toch echt wel bij hoge temperaturen.



Enne, je haar verbrand wel degelijk als je het er te lang in laat zitten.

Nooit dat filmpje gezien?



gaat totaal fout

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven