BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
*Herkenningspoef*
quote:subon schreef op 31 augustus 2016 @ 15:43:

Bedankt voor de antwoorden.



Het was apart, M weer in de 'buurt'.

Merk dat van allebei de kanten de insteek wel is veranderd. M kijkt nu meer mee in mijn leven dan dat hij actief deelneemt. Bijna meer een beschermer voor nu. Voelt ook prima. Heb niet het idee dat hij kan geven (momenteel) wat ik zou willen. Een vriend op dat vlak is ook niet weg en alles is tussen ons bespreekbaar, ook fijn.Klinkt heel waardevol, met een melancholiek randje. Fijn dat je het goede kunt zien in wat is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit misschien wel waardevoller dan wat we hadden. We hebben niet voor niets ook even wat afstand genomen. Het is een fijn gevoel dat iemand genoeg om je geeft om te willen weten dat je veilig bent met wat je doet. Natuurlijk zijn er genoeg andere mensen in mijn leven die dat ook willen weten en volgen maar iemand met wie je deze dingen hebt gedeeld en daar nog steeds over kan praten en discussieren maakt het gevoel wel anders.

Voor de toekomst zien we het verder wel weer een keer.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Pffff hier even een onzeker kipje hoor. Heb mijn ziel en zaligheid in een ellenlang app bericht gelegd, gisteren, word er niet op gereageerd. Wel ontvangen, maar niks reactie.

Ik trek dat zo ontzettend slecht, moet ongesteld worden, zit nog niet weer in het werk/school ritme, en dan dit. Ohhh ik probeer zo rationeel te denken maar t gaat ff niet.

Hij wilde graag dat ik zou beschrijven wat ik wil/kan dit weekend. Mannnn reageer dan ook even terug.
Alle reacties Link kopieren
Sorry Cloudwalker, schoot even in de lach om je bericht...zou zeggen: welkom bij de groep. Bedoel het niet lullig maar is slechts de herkenbaarheid van je verhaal. Troost je, we zijn met meerderen op het moment.



Je kan even niet anders dan accepteren. Proberen het even te laten gaan. Je zinnen te verzetten en je gedachten op iets anders te richten. Maar ik geef je geen ongelijk.



knuff!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
bij mij nog alles goed, maar ga er bijna zenuwachtig van worden. Volgens mij zit er iets in de lucht ofzo



Maar heel irritant cloudwalker. Hopelijk hoor je snel wat van hem
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dat soort stiltes niet uitstaan.

Gebeurd hier ook zelden, maar ken het gevoel. En helemaal eens, antwoord gewoon... Zo irritant..
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt gemeen van hem.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Intens gemeen. Hij kent me en hij weet dat ik nu enorm gefrustreerd ben. Soms wil ik m wel met z'n bakkes tegen de muur slaan. Om m daarna te vertroetelen.
Alle reacties Link kopieren
Grinnnzz en toch kun je het van hem waarschijnlijk hebben ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ja erg he? En dat weet ie. Zo maar naar bed, heb zo'n urge om op m te reageren, maar ga t niet doen en er een nachtje over slapen haha

Hij krijgt t dit weekend wel te horen! ;)
Alle reacties Link kopieren
Erg? Ach, heel herkenbaar. Dat doen die mannen met je ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oh Cloud.... idd vreselijk gemeen van hem!!

In 't kanaal er mee dan maar?
*Herkenningspoef*
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die opmerking zie ik net iets te vaak voorbij komen hier op viev :p



Maar zal m wel even vertellen hoé gefrustreerd ik was.
Alle reacties Link kopieren
Frustratie hier nog volop aanwezig. Nog steeds stilte. Mag van mezelf vandaag geen contact zoeken. Ik ga niet in het luchtledige kletsen als er toch niks komt van een reactie. Morgen weer. En in de tussentijd blijven denken...het is stilte, niks meer en niks minder, er is niks gezegd over stoppen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ah subon, das kut. I know the feeling! Dikke knuff!
Alle reacties Link kopieren
Jippieeee mijn sv begint het eindelijk te snappen.

Hij was me toch een potje dominant. Niet dat er sm achtige dingen gebeurden. Maar wel dwingende dingen ( uiteraard binnen de grenzen). Hij nam de hele controlle over. Tjonge wat was dat geil!



Oh... en excuses dat ik hier jubelend kom binnen vallen terwijl jullie een beetje in mneurstemming zijn. Sterkte allen
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Kijk thanx daar word een mens toch blij van! Heerlijk!

Heb ook echt een potje geile seks nodig, wachten tot morgenavond duurt laaaangggg
Subon

Ik hou niet van generaliseren, maar op dit punt denk ik wel eens dat mannen en vrouwen toch ècht anders bedraad zijn. Gemiddeld dan hè. Uitzonderingen daargelaten en zulks. Blegh.



Thanx, heerlijk zeg!! Vallende kwartjes, altijd goed!!
Alle reacties Link kopieren
Ben het met je eens Stitched, dat gevoel heb ik ook weleens.



Heerlijk jullie goede nieuws! Geniet ervan :-)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Sprak er gisteren met een vriendin over, het gedrag van mannen op sommige vlakken, en dat dat dus idd zó verschillend kan zijn. Zal het morgen eens met sv bespreken, ben wel benieuwd hoe hij daar tegenaan kijkt.
Alle reacties Link kopieren
En toch snap ik die stiltes niet...

Vind het wat respectloos eigenlijk. Maar goed, das mijn gevoel.



Ik ga je pben stitched, ben benieuwd.



Lollypopje; nog wat zenuwachtiger al?



Hier een beetje needy, mn spierpijn verdwijnt en mn blauwheid wordt steeds minder.

Helaas nog weken wachten op de volgende keer. Ondertussen maar veel chatten en morgen een video date.
Hier terug meer nieuws van D...

Het voelt weer bijna aan als normaal. Ik denk dat hij ook gewoon zwaar onder de indruk was van zaterdag nacht...

Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik schrik had dat ik hem kwijt was en hij zei me dat ik me echt geen zorgen moest maken. Ik geloof hem!

Dus ladies, hopelijk bij jullie ook weer snel beter!



Mannen en vrouwen zijn inderdaad heel anders. Ik merk dat als D het moeilijk heeft dat hij weg trekt. Terwijl ik net toenadering zoek.



Subon! volhouden met die stilte naar hem toe. Ik probeer dat ook steeds maar ik faal echt elke keer.

Het grappige is dat het meestal wel werkt vind ik. Dan beseffen ze zelf eens hoe hard die stilte is.



Thanx kijk ik kan enkel cloudwalker bijtreden! Daar word ik gelukkig van!

Ik moet nog wachten tot vanavond en/of morgen avond/



Stitched ik wil het zeker lezen en ik ga proberen eraan te denken je te pb'en



Lolly, soms, heel soms, ben ik wel heel jaloers op je zo single en open over alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven