Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
Hey met mij ook helemaal prima eigenlijk. Soms een pijnlijk stuitje maar heb echt niet te klagen. Kijk zo uit naar mijn mannetje straks



Wat heb je afgesproken melli? Met de gynaecoloog?
Melli als er vrijdag een eitje zit van minimaal 12mm kunnen we die gaan volgen. Dan is de kans klein dat die weer kleiner word. Wat met die van 9 nog wel kan.

Zodra die rond de 18-20 is moet ik een andere injectie zetten voor een eisprong.
Hoi iedereen!

Sorry voor men lange afwezigheid. Ben net 2 weken op reis geweest en het heeft ons deugd gedaan. Even hoofd leegmaken ;).

Ik ben voor de reis terug begonnen met een soort van pil, daar heb ik gisteren net de laatste pil van genomen. Nu wachten tot ik 'menstrueer' (geen echte menstruatie maar bloeding zoals in de stopweek), en dan moet ik op de derde dag starten met pergotime (gelijkaardig aan chlomid!). Dit is de eerste keer dat ik het zal proberen, dus spannend!!!



Hopelijk met jullie alles goed!!

Ik schrik wel van de bedragen van de rekeningen die jullie daar opsommen :( dat staat me dus misschien ook nog allemaal te wachten, pff, niet dat wij het financieel zo breed hebben hoor...



Snowy, spannend!! Hopelijk wordt het een eisprong!

Spinnekop, wat fijn om van jou te lezen, geniet je volop van de zwangerschap of heb je last van wat kwaaltjes??
oeps 2 keer gepost!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen spinnenkop. Dus je geniet echt van je zwangerschap



Heb geen afspraken gemaakt met de gynaecoloog. Ik heb voor mezelf besloten dat ik het nog even doe zonder hulp. Het is voor mij heel moeilijk om op mijn werk te regelen dat ik om de 2 dagen naar het ziekenhuis ga.



Snowy dan ga ik hard duimen dat jullie morgen het eitje kunnen gaan volgen



Fiee heb je geen pillen gekregen om de menstruatie op te wekken?
Helaas was die ene weer weg.

Maar er zaten er nu 2 rechts van 9 en 8. En links was er 1 van 8. Ben nu opgehoogd en kijken wat me maandag aantreffen.

Er is iig activiteit
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gisteren gegaan Snowy?
Nog steeds niets doorgegroeid.

Rechts nog steeds 2 wat grotere van ong dezelfde grootte. Morgen ga ik weer terug. Hopelijk doet de 100 dan echt iets.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg!!! Wat moet jij een engelengeduld hebben ...

Dan ga ik hard duimen dat je morgen met ander nieuws naar huis mag.
Ik heb net een fijn tel gesprek met mijn gyn gehad. We mogen als we willen ook meteen over op iui als ik een eisprong ga krijgen! Omdat we al zo lang wachten en de kans dan te vergroten op een zwangerschap. We zouden sowieso al vervroegd erop over moeten ivm kwaliteit zaad. Maar hoeven nu dus niet eerst 6 eisprongen af te wachten.

Als er eind van het jaar nog niks goed gaat met eisprongen enz dan word ik doorgestuurd naar het UMC hier.
Alle reacties Link kopieren
Dat is positief nieuws Snowy ... Neem aan dat jullie daar wel gebruik van gaan maken?
Ja waarschijnlijk wel. Is nog niet zeker of we het deze ronde meteen kunnen doen omdat je normaal moet aanmelden bij je menstruatie. Vanmorgen iig een eitje van +/- 10.8mm dus hopelijk gaat die eindelijk door!
Alle reacties Link kopieren
Oké dus even afwachten. Moet je nou vrijdag weer naar de gynaecoloog?
Ja klopt vrijdag weer, makkelijk op mijn vrije dag altijd.
Melli hoe is het bij jou eigenlijk? Jij zit ook alweer ergens rond nod toch?

Hier vrijdag weer een iets groter eitje. Morgen weer terug..
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan vandaag? Wederom positief nieuws?



Ja ik ben weer overtijd. Zit nu op dag 33 ( even uit mijn hoofd) dus we wachten maar weer af.
Nee weg was die..

Met moeite voor elkaar gekregen om nog 1x op te hogen. Anders afbreken en opnieuw starten met hogere dosering.
Alle reacties Link kopieren
Aah nee ... Wat Is Dit Kl*** zeg ...



Maar misschien een kromme gedachten, kunnen ze je geen MS opwekkers geven zodat jullie met iui kunnen beginnen?

Of werkt dat niet zo?



Hou vol meis.... op een dag
Alle reacties Link kopieren
Aah nee ... Wat Is Dit Kl*** zeg ...



Maar misschien een kromme gedachten, kunnen ze je geen MS opwekkers geven zodat jullie met iui kunnen beginnen?

Of werkt dat niet zo?



Hou vol meis.... op een dag
Alle reacties Link kopieren
Bagger snowy.....! En ook voor iui of alle andere behandelingen heb je wel een ei nodig denk ik?

Kut zeg
Alle reacties Link kopieren
Stom! Je hebt helemaal gelijk spinnekop!!
Nee iui gaat precies hetzelfde alleen het zaad word dan geinsimineerd.

Wilde sowieso deze ronde en de volgende nog op de gewone manier doen. Maar als het zo blijft gaan heb ik ook met me vriend over gehad dan wel meteen iui.

We wachten deze week maar af en anders weer beginnen met ms opwekkers er dsn 2 weken later weer opnieuw starten met hogere dosis
snowy, heb er niet veel woorden voor, maar leef met je mee, oprecht :( balen ... maar niet opgeven hé!



Hier de 5 dagen clomid achter de rug en moet woensdag naar de gynaecoloog voor een follikelmeting ... maar ik hoop er niet te hard op want ik voel echt NIKS. Zou je hier normaal niet iéts van moeten voelen of zo? Ik merk echt niks aan men lijf of wat dan ook.

Ben wel benieuwd of ik de resultaten ga krijgen van men man zijn test... die resultaten hebben we nog steeds niet gehad!



Hopelijk gaat het verder goed met jullie allemaal! x
Alle reacties Link kopieren
Kan goed hoor fiee dat je er niks van voelt. Legio vrouwen voelen niks van de eisprong. En zeker zo vroeg in je cyclus is het eitje te klein om te voelen
Succes fiiee met je eerste ronde!

Wij kregen de uitslag van het zaad met ong een week dacht ik toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven