Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Alle reacties Link kopieren
Yesss mijn weegschaal zei net 75.8!!

Super blij mee, ik kan de 75 zien haha



Uiteraard doe ik in september weer mee, moet namelijk nog 10.8 kilo.



Ben echt wel een beetje trots op mezelf.

Heb nooit eerder geprobeerd om af te vallen en ben nu al een maand bezig ik kan het dus wel.
Goedemorgen! De eindstand.....van 73,4 naar 70,5. Ik ben dus 2,9 kilo afgevallen. Ik ben tevrede!
Goedemorgen, mijn eindstand vandaag is 98. Ik ben dus wel.rond de 3 kilo afgevallen in een maand. Heb toch nog af en toe iets slechts gegeten.



Nog 5 te gaan iig en dan zie ik wel.verder.



Het enige waar ik gewoon de puf niet voor heb is sporten. Ben gewoon zo moe s'avonds.



Vandaag vrij lekker. Moet nog wel een uurtje werken. Er komt iemand het dak controleren. Nog een kadootje halen. Boodschappen doen, cavia halen. Dus echt vrij niet maar dochter vandaag naar feestje dus heb wat langer voor mezelf. Alles gewoon even de ochtend doen en dan smiddags niks.
Goedemorgen,



Mijn eindgewicht voor augustus is 61,3



Dus 3,3 kilo afgevallen in totaal



In september schrijf ik gezellig mee
In september schrijf ik ook weer mee, actiever dan nu....beloofd :-)



Qua gewicht ben ik al aardig tevrede. Mijn tieten zijn weer groter dan mijn buik!
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand voor mij als eindstand 75,3kg invullen - 1,3 kg totaal. doe om onder 75 te komen net niet gehaald.

om in september dit gewicht te behouden is het volgende doel, ben in de maand september in totaal ongeveer 3 weken weg, buitenland hotels etc, dan is het toch opletten.

maar goed dat zien we 30 september weer

omdat ik veel weg ben hoef ik voor september niet in de tabel, kan de gewichten toch niet doorgeven
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, net nu ik wil wegen doet de weegschaal het niet meer. Batterij is denk ik leeg. Hij verspringt steeds.

Vanmiddag halen en morgenochtend wegen voor de eindstand!
Eindstand is 67,5 in totaal dus 1,8 afgevallen. Helaas niet het doel gehaald, maar wel op weg. Ga dus door met schrijven. Doel voor september wordt 65 kilo.

Wil iemand deze gegevens in de tabel zetten?
Beterschap Jempo. Iedereen met goede resultaten gefeliciteerd en iedereen die minder tevreden is, alles wat er nu af is, is alvast mooi meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Om mezelf extra te motiveren heb ik een jawbone up move gekocht. Normaal 50 nu 15 bij kruidvat. Houdt stappen bij, workouts, verbrande cal, eten/drinken , stemming en slaap.

Ga komende periode eens bijhouden wat ik eet en probeer die tienduizend stappen te halen naast het sporten. Ben benieuwd hoeveel ik er gemiddeld zet als ik niks extras doe.

Hopelijk geeft dit weer even een boost!!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Eindresultaat hier is 59,0 kilo, dus -1,6 afgevallen. Centimeters (gemeten op vier verschillende plekken) was -13cm. Afgelopen week 0,9 kilo afgevallen! Heb niet elke dag geshred, maar het afgewisseld met cardiotraining en dat heeft dus gewerkt!



Ik ben blij met het resultaat. Mijn voornaamste doel was om weer in het sportritme te komen en dat is gelukt! Op één hectische, slechte week na heb ik elke dag gesport dat wil ik nu volhouden.



Voor degene met tegenvallende resultaten; afgelopen maand was een opstapje om weer in het ritme te komen, in september gaan we er weer voor! Fresiaatje hopelijk valt het resultaat je morgen op de weegschaal toch nog mee



En iedereen met mooie resultaten, gefeliciteerd!
Ik denk dat ik vandaag al een smokkelmomentje in last, heb zin in een patatje met een groentekroket



Morgen gaan we dus verder in een nieuwe tabel? Wie voelt zich geroepen deze aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Wat knap iedereen. Echt mooie resultaten in relatief korte tijd! Trots op jullie hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel aangepast en volgens mij alle gegevens die tot nu toe bekend zijn erin gezet. Sorry als ik over je heen gelezen heb, het was nogal een puzzel!
quote:Verkademeisje schreef op 31 augustus 2016 @ 15:34:

Ik heb de tabel aangepast en volgens mij alle gegevens die tot nu toe bekend zijn erin gezet. Sorry als ik over je heen gelezen heb, het was nogal een puzzel!Toppie,dank je wel!
quote:Fresiaatje schreef op 31 augustus 2016 @ 14:38:

Wat knap iedereen. Echt mooie resultaten in relatief korte tijd! Trots op jullie hoor!Ook jij heel goed gedaan! Nieuwe maand,nieuwe kansen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zou graag in September met jullie mee willen doen.

Is er iemand die me zou kunnen toevoegen?

Mn startgewicht is 74,9 kg.



Bedankt!
Gefeliciteerd iedereen met de goede resultaten!!



Mijn eindstand is 62,5 dus 2,5 kilo eraf. Vind het prima zo!



Ik zal niet meer meedoen met het september vervolg, heb het te druk met werk om mee te schrijven en ik vergeet vaak op tijd te wegen. Ik blijf wel voor mezelf meedoen en zal af en toe hier spieken hoe het met jullie gaat. Heel veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:kires schreef op 31 augustus 2016 @ 18:35:

Hoi allemaal,



Ik zou graag in September met jullie mee willen doen.

Is er iemand die me zou kunnen toevoegen?

Mn startgewicht is 74,9 kg.



Bedankt! Je kunt jezelf ook toevoegen, onderaan het eerste bericht staan de inloggegevens. Als het niet lukt, kan er altijd iemand helpen!
Sneeuwvlokje: 13 cm is heel wat. Gaat dat shreden toch goed.



Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten.



Kires: Welkom



Vandaag goed gegaan.

O: 3 spelt crackers met filet

L: 3 speltcrackers met filet

D: Sla, komkommer, pittenmix en 250gr biefstuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me niet meer gewogen.

Liefdesverdriet.. dus boeit me even allemaal niet meer
Keukenkast Sterkte!



Welkom Kries!



Mooie resultaten hoor!!!! En nieuwe maand nieuwe kansen voor degenen die nog niet blij zijn met de resultaten!

Ik ga morgen weer wegen. Ben benieuwd!



Superfijn, die nieuwe tabel! Goed gedaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een super goede resultaten! Ik zal morgen m'n gewicht even invullen. Vanavond schandalig gegeten; grote friet super én een kaassouflé! Haha eh oooops



Ik zal in september niet mee doen ivm vakantie dus kan niet wegen. Maar zal wel meelezen. Hopelijk gaan we gewoon door in oktober? En op terug te komen op de vraag waar we heen gaan in Canada; we gaan het welbekende rondje maken aan de Westkant. Onwijs veel zin in! Hopelijk kan ik een beetje stabiel blijven qua gewicht.
Ik had een patatje speciaal en een kaassoufle Wel extra gehoepeld dus wel weer wat calorieën kwijt.



Wat is een grote friet super trouwens?



Heel veel sterkte keukenkast
Alle reacties Link kopieren
Haha eh een grote friet speciaal met een frikandel bij elkaar in een bak.. Schandalig maar wel heeeeeeel erg van genoten! Net een uur met de hond gelopen, hopelijk valt de schade een beetje nee!



Keukenkast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven