Gezondheid alle pijlers

nu dokter bellen?

31-08-2016 02:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vrijdag heb ik rare klachten. Het begon met spierpijn op heel mijn hoofd. Met hoofdpijn, duizeligheid en heel erg moe zijn. Dit heeft 2 dagen geduurd. Toen kreeg ik ineens een rode vlek in mijn gezicht. Ik belde de ha. De assistente zei kijk het nog een paar dagen aan. Gisteravond werd mijn oor rood en dik vanuit die vlek. Nu net krijg ik een vlek bij mijn andere oor. Ook dit oor begint dik en rood te worden. Alleen dit oor daar zit druk op, net als bij een vliegtuiglanding. Ook voel ik het aan deze kant bij mijn kaak. Het lijkt mij een infectie die steeds verder uitbreidt. Ik wilde sowieso morgen bellen. naar de ha. Maar ik ben nu best bang dat dit iets ernstigs is. Moet/kan ik beter nu bellen ipv afwachten tot morgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt slecht. Ik heb wel een afspraak vanmorgen. Maar die assistente laat me niet eens uitpraten. Maar ja de afspraak is er in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:yogonaise schreef op 31 augustus 2016 @ 09:02:

Ik vind het echt slecht. Ik heb wel een afspraak vanmorgen. Maar die assistente laat me niet eens uitpraten. Maar ja de afspraak is er in ieder geval.Fijn dat je een afspraak hebt. En uiteindelijk is het belangrijk om met de dokter te praten en niet met de assistente, ja toch? Sterkte!
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
En, kan je meteen terecht?
Alle reacties Link kopieren
Laat je nog weten hoe het is afgelopen?
Goed dat je naar de ha gaat TO. Ik las je topic vannacht en ook je verwijderde reactie. Heel begrijpelijk die angst!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij de ha geweest. Er is een behoorlijk grote ontsteking. Hij zei dat hoe erg de buitenkant van mijn oor eruit ziet, zo erg ziet de binnenkant er ook uit. De bacterie slaat steeds terug waardoor ik telkens ergens anders last van krijg. Is het ene weg dan komt het volgende. Op dit moment heb ik een grote oorontsteking aan beiden oren zowel binnen als buiten oor. Ik heb antibiotica gekregen. Als dit niet helpt moet ik weer contact opnemen voor een bloedtest. Hopelijk is dat niet nodig.





Bedankt voor de interesse allemaal!
Fijn dat er duidelijkheid is. Houd het wel heel goed in de gaten, want dit soort agressieve ontstekingen in het gezicht kunnen gevaarlijk zijn (mijn zoon heeft er een paar jaar geleden een week mee in het ziekenhuis gelegen, toen hij een bindweefselontsteking kreeg).
Alle reacties Link kopieren
not all who wander are lost
Wat vervelend zeg! Ik hoop dat de AB gaat helpen
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je geweest bent. Let the healing begin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven