Uitgerekend 3de week april

17-08-2016 10:08 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd/partnerKindjeUDjongen/meisjeBijzonderhedenMHvdW29 / 292de (zoon van 13 mnd)21 apriljongen Zaphyra31 / 321ste23 aprilmeisje 1 april Eline geborenDoor8729 / 1ste25 aprilmeisje Olifantjes28 / 281ste17 apriljongen Marielle848431 / 2de (dochter 1,5 jaar)16 april Miezemuis39 / 406de (andere kids tussen 2 en 14 jaar)19 aprilmeisje Julia 19 april geboren Maki9322 / 271ste20 april Zonnestraal8829 / 2de (dochter 13 mnd)18 april april zoon geboren Tweety0124 / 271ste25 aprilKaatje 1431 / 311ste21 april mamastudentvrouw284de16 aprilmeisje

23 januari geboren
Alle reacties Link kopieren
Hey dames



Ik heb vandaag de echo gehad. Alles zag er goed uit. Het hartje klopte. Wat een opluchting zeg. Ben nu waarschijnlijk 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik had en heb trouwens ook behoorlijk veel last van buikpijn hoor. Kan volgens mijn vk geen kwaad zolang er geen bloedverlies is



Succes met jullie echo's!
Alle reacties Link kopieren
Wat super zeg!! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Wat het lijstje eten betreft weet ik niet of ik dat haal hoor. Ik ben de laatste paar dagen erg misselijk en heb vooral trek in vlees en optimelachtige dranken. Ik probeer zoveel mogelijk groente en fruit te eten, maar zeker die boterhammen haal ik niet. Dat kan ik echt niet zo goed hebben op het moment.



Leuk he, die sokjes! Ze zijn zo klein.....



Het eerste kloppende hartje! Woehoe!! Gefeliciteerd Olifantjes. Hopen dat het bij jou net zo positief is vrijdag Miezemuis. Wel handig dat je een vk als vriendin hebt. :D

Ik moet helaas nog twee weken wachten.



Ik vind het trouwens wel wat lastiger om het verborgen te houden nu ik me zo beroerd voel. Gelukkig is de collega die het waarschijnlijk meteen door zou hebben nu twee weken met vakantie. Scheelt mij weer
Alle reacties Link kopieren
Moeders voor Moeders is net geweest! Toch leuk om weer even zo'n positieve test te doen was echt een knaller! Doen jullie allemaal mee aan Moeders voor Moeders??
Alle reacties Link kopieren
@Door; ik mag helaas niet meedoen met mvm omdat ik een bloedtransfusie heb gehad toen ik baby was.

Fijn dat je zo'n knaltest had!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe wel mee. Ik ben er alleen nu alweer een beetje klaar mee. Dat geklooi met het kannetje en dan die stinkende flessen. Maar goed, het is voor het goede doel dus nog even volhouden .
Alle reacties Link kopieren
haha ik ging gister bijna over mijn nek. Vandaag ging het wat beter gelukkig. Ik begin inmiddels wel een beetje zenuwachtig te worden voor morgen heb om 15.30 uur een echo! Ik hoop zo op een kloppend hartje maar dat is logisch denk ik. Maar dan valt er wel echt een last van me af.



Hoest met jullie? Hoe voelen jullie je? Hebben jullie het al tegen veel mensen verteld?
Alle reacties Link kopieren
Naast zijn familie, mijn ouders en middelste zus met partner weten mijn beste vriendin en haar man het, een goede vriend van me en 1 collega op werk, omdat ik afgelopen zondag (na de hele week werken met tropische temperaturen en een jetlag) van vermoeidheid instortte op werk en op de wc een potje ging janken (ok misschien ook hormonen?) Mij kwam troosten.

Hier vooral veel moe en wel wat last van mijn maag en slecht slapen.

Succes met de echo morgen! Ik moet nog anderhalve week wachten
Alle reacties Link kopieren
Oja, en zere borsten sinds gisteren word dat weer erger.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik weer, net terug van de eerste echo. Alles zag er prima uit. Bijna 1 cm groot, hartje klopte 146 slagen per minuut. Precies passend bij 7 weken zwangerschap. 29 /9 weer echo. Ben zo blij!



Sorry voor mijn ego berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Super!!!! Ik ben om 15.30 aan de buurt ik hoop op dezelfde uitslag!!
Alle reacties Link kopieren
@Door, ik ga voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Super miezemuis!!!

Ik vind dat ego berichtjes best kunnen hoor bij dit soort topics
Alle reacties Link kopieren
@ door ik voel me wel zwanger maar mn klachten zijn tot nu toe goed te doen. Vermoeidheid, duizeligheid, pijnlijke borsten, soms buikpijn. Bij ons weet de naaste familie en een aantal goede vrienden het



Veel succes straks bij je eerste echo! Ga voor je duimen dat alles goed is!!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn miezemuis! Hopelijk voor jou ook een goede echo Door!

Ik moet nog even wachten tot de 12e. Hoop zo dat alles goed is. Hier weten alleen wat vrienden het, familie gaan we het zsm vertellen. Lastig alleen dat de familie ver weg woont en het liefst vertel ik het live. Daar moeten we nog even wat op bedenken.



Verder voel ik me goed, alleen heel erg moe. Als ik vrij ben, slaap ik tussen de middag met dochter mee en ga vroeg naar bed. Heb echt weinig energie voor het huishouden, wat me dan eigenlijk ook weer irriteert dat het blijft liggen. Hoop dat het snel wat minder wordt, want volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis, echt heel veel zin in:-)!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het hartje klopt Miezemuis. En als je de kleine dan ook even hebt gezien op de echo, dat maakt het toch wel weer een beetje echter.



Hoe is het bij jou gegaan Door? Ook een positieve echo?
Alle reacties Link kopieren
Lief, al jullie reacties!



@Door, ik kwam ook even spieken. Hoe was je echo?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa een kloppend hartje
Alle reacties Link kopieren
Super goed nieuws Door!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej!!!!!

Marielle wij hebben dezelfde dag echo.
Alle reacties Link kopieren
Woehoe! Gefeliciteerd Door!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wat mooi weer goede echo's dat wekt vertrouwen !



Ik Doe ook mvm maar weet ook niet hoelang ik dit vol ga houden,als ze een iets knapper kannetje of ovang systeem hadden bedacht was ik ws meer in de mood geweest...



Ik kom ook niet aan die eetlijst hoor! Wat veel brood!



Ik laat dinsdag avond wat van me weten hoe de echo was.. Vindt het erg spannend..
Alle reacties Link kopieren
Echt he, als ze er nou voor gezorgd hadden dat je het kannetje over de rand kan hangen ofzo. Dat je hem in ieder geval niet zo megaonhandig hoeft vast te houden. Dan was het al een stuk praktischer geweest....



Spannend, dinsdag de echo!
Alle reacties Link kopieren
Maki, succes met je echo vandaag!!!!



Zijn er hier al mensen bezig met de babyuitzet? Wanneer gaan jullie daarmee beginnen?

Ik heb hier alleen nog maar boekje van de babydump binnen. Wil eerst even afwachten hoe de echo enzo zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Zaphyra ja zeker ben ik daar mee bezig. Haha we hebben het kamertje en de wagen al uitgezocht. Maar dat hadden we stiekem al voordat we überhaupt bezig waren. We liepen een keer met het oppaskindje van mijn schoonouders door het babypark en daar kwamen we een kamertje tegen direct verliefd haha en die staat er nog steeds dus die gaan we ook zeker kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven