Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2016/2017

18-08-2016 14:16 3010 berichten
Volgende week zondag stelt Yvon Jaspers de vijf nieuwe boeren van Boer Zoekt Vrouw voor aan de kijkers.



Het gaat om vijf boeren en geen boerinnen dit seizoen. Er vallen dit seizoen geen boeren af. Normaal gesproken zijn er tien boeren en blijven er vijf over, maar nu worden alle vijf boeren gevolgd.



Na een seizoen met Nederlandse boeren, zien we in het komende seizoen weer boeren die in het buitenland wonen. Yvon Jaspers, die het programma weer presenteert, zegt daarover op de website van de KRO-NCRV: "Ze hebben het aangedurfd om, soms zelfs in hun eentje, alles achter zich te laten en hun grote boerendroom te verwezenlijken. Ze hebben ook het lef om zich open en eerlijk te laten zien. Ze willen niet langer alleen, ze willen samen. Daarin zal bijna iedereen zich herkennen. "



Ze vervolgt: "Er is voor elke vrijgezelle vrouw met interesse in het boerenleven wat wils. De leeftijden, de karakters, de landen en bedrijven zijn allemaal zo verschillend dat er zeker iemand tussen moet zitten waar je hart sneller van gaat kloppen."



Voor de achterkant van de 5 boeren klik op de link



http://www.telegraaf.nl/p ... _de_boeren_van_BZV__.html
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 30 augustus 2016 @ 16:48:

[...]

Zo'n jong gastje trots met allemaal dood geschoten dieren.Waar zie je dat dan allemaal?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 30 augustus 2016 @ 17:44:

[...]



Waar zie je dat dan allemaal?Facebook
Alle reacties Link kopieren
Is cultuur in Texas. Wie zegt trouwens dat Olke het hier mee eens is? Misschien is het wel iets wat die jongen van zijn moeder heeft geleerd of samen met vrienden doet.

Mocht Olke jagen ook als een mooie sport zien dan had het in het programma wel belicht mogen worden imo.



Ik heb ook even de uitzending terug gekeken.

Als ik met mijn kop op tv wilde daten dan zou ik schrijven naar Marc of David. Marc zijn bedrijf spreekt mij meer aan, maar ik ben geen optimist. Helaas pindakaas.

David met zijn opmerking over wat voor vrouw hij zoekt. "Zolang ze maar weet wat een kapper is en weet wat douchen is" Ik moest hardop lachen.



Nu lang wachten totdat de echte uitzendingen beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Te moe om alles te lezen, dus even een brutale tvptje :-)



Morgen is weer een dag!
The finest pleasure is kindness to others.
1400 koeien inruilen voor 1 vrouw. Hoeveel kamelen is 1 koe?



Marc heeft flaporen, maar die hoed staat hem goed. Hij heeft wel iets gezegd dat hij tijdelijk daar is voor een paar jaar.

Misschien gaat Bridget er nog echt heen. Die moet iemand hebben die ook in het buitenland kan werken.

Die gaat vast een educatief programma presenteren.
filmpje van bridget:

http://www.rtlnieuws.nl/b ... r-nieuwe-boer-zoekt-vrouw



eerste indruk:



Olke, gevoelige boer uit Texas lijkt me leuk om hem te volgen, gun hem nu al een aardige vrouw.



Herman, aparte jongeman. dat slaapkamertje oef

echt een jonkie nog en idd beetje van de herenliefde



marc een knappe slimme man, zal vast 220483 brieven krijgen



riks aardige vent maar wel beetje saai daar in canada



david, zal vast een match vinden, ik vind m qua karakter beetje lijken op die texelse boer
riks en marc schelen maar 2 jaar?!?!!
Riks heeft kids

Marc heeft niks en heeft hij daarover een uitspraak gedaan?



Misschien een verklaring voor dat verschil?
Scoop!



'Boer' Marc Verkuyl, de belachelijk knappe viskweker uit Zambia, uit datingshow Boer Zoekt Vrouw is geen boer, maar een goedbetaalde uitzendkracht bij een uitzendkantoor dat is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas.



Boer Marc is dus helemaal geen boer, maar een manager die een viskwekerij in Zambia meer omzet moet bezorgen.



De deelnemer aan Boer Zoekt Vrouw presenteerde zich zondag als een werkverslaafde viskweker, maar blijkt een huurling te zijn van het Afrikaanse managementkantoor Amsco. Amsco staat voor African Management Services Company.



Dit aan de Zuidas gevestigde Zuid-Afrikaanse bedrijf zendt experts en managers uit naar Afrikaanse wingewesten. Amsco verhuurt Verkuyl aan Yalelo, een Zambiaanse kweker van Tilapia-vissen. De HTS-er met een academische graad in de landbouweconomie is daar gestationeerd om snel veel, heel veel vissen te kweken. De Tilapia wordt namelijk bedreigd door extreme overbevissing. Het meer raakt sneller leeg dan een snoeppot in een gemiddelde kantoortuin. Verkuyl, die eerder diervoer verkocht, mag de klus klaren.
Een soort van Boer Richard dus en interessant om naar te kijken.

Vooral vanwege de grote stroom van vrouwen die gaat toehappen.

Hengelen mag hier niet, maar daar wel.

Hij doet het trouwens met schepnetten en grote aantallen vissen. (Die werden wel genoemd.)



Ik vond hem al - de visser - geschikt voor The Passion.

Maar .. misschien ook een andere soort.



Niets is wat het lijkt op de eerste blik. Met veertje kriebelt. In of op de buik? Het kleine verschil.



Welke kruistocht? Als ridder? Ik heb het boek Kruistocht in een spijkerbroek gelezen, maar hij droeg er geen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 29 augustus 2016 @ 12:09:

Ik heb vannacht in mijn hoofd al een brief geschreven. Nu nog op papier zetten.Oh, wat spannend! Veel succes!
quote:clemance schreef op 31 augustus 2016 @ 14:46:

Scoop!



'Boer' Marc Verkuyl, de belachelijk knappe viskweker uit Zambia, uit datingshow Boer Zoekt Vrouw is geen boer, maar een goedbetaalde uitzendkracht bij een uitzendkantoor dat is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas.



Boer Marc is dus helemaal geen boer, maar een manager die een viskwekerij in Zambia meer omzet moet bezorgen.



De deelnemer aan Boer Zoekt Vrouw presenteerde zich zondag als een werkverslaafde viskweker, maar blijkt een huurling te zijn van het Afrikaanse managementkantoor Amsco. Amsco staat voor African Management Services Company.



Dit aan de Zuidas gevestigde Zuid-Afrikaanse bedrijf zendt experts en managers uit naar Afrikaanse wingewesten. Amsco verhuurt Verkuyl aan Yalelo, een Zambiaanse kweker van Tilapia-vissen. De HTS-er met een academische graad in de landbouweconomie is daar gestationeerd om snel veel, heel veel vissen te kweken. De Tilapia wordt namelijk bedreigd door extreme overbevissing. Het meer raakt sneller leeg dan een snoeppot in een gemiddelde kantoortuin. Verkuyl, die eerder diervoer verkocht, mag de klus klaren.





‘Hij is geen boer in klassieke zin misschien. Het bedrijf is inderdaad niet van hem. Hij is een farm-manager’, bevestigt Birgit Jansen van KRO/NCRV, de omroep die Boer Zoekt Vrouw uitzendt. ‘Dit is het nieuwe boeren’, verdedigt de woordvoerder de keuze. In een eerdere serie was ook boer Wim te zien. Hij runde een boerderij in Tanzania. Ook hij was niet de eigenaar van de boerderij.'



Dezelfde bron...
Alle reacties Link kopieren
Een LinkedIn pagina is er niet -meer- maar foto nog wel.

Ziet er toch heel anders uit met streepoverhemd en stropdas.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 31 augustus 2016 @ 14:46:

Scoop!



'Boer' Marc Verkuyl, de belachelijk knappe viskweker uit Zambia, uit datingshow Boer Zoekt Vrouw is geen boer, maar een goedbetaalde uitzendkracht bij een uitzendkantoor dat is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas.



Boer Marc is dus helemaal geen boer, maar een manager die een viskwekerij in Zambia meer omzet moet bezorgen.



De deelnemer aan Boer Zoekt Vrouw presenteerde zich zondag als een werkverslaafde viskweker, maar blijkt een huurling te zijn van het Afrikaanse managementkantoor Amsco. Amsco staat voor African Management Services Company.



Dit aan de Zuidas gevestigde Zuid-Afrikaanse bedrijf zendt experts en managers uit naar Afrikaanse wingewesten. Amsco verhuurt Verkuyl aan Yalelo, een Zambiaanse kweker van Tilapia-vissen. De HTS-er met een academische graad in de landbouweconomie is daar gestationeerd om snel veel, heel veel vissen te kweken. De Tilapia wordt namelijk bedreigd door extreme overbevissing. Het meer raakt sneller leeg dan een snoeppot in een gemiddelde kantoortuin. Verkuyl, die eerder diervoer verkocht, mag de klus klaren.Ooohhhh nee! Ik val van m'n roze wolk :(
quote:Pumps_italiaans schreef op 31 augustus 2016 @ 14:04:

Riks heeft kids

Marc heeft niks en heeft hij daarover een uitspraak gedaan?



Misschien een verklaring voor dat verschil?



Riks vond ik niks en nu nog minder



http://slebs.nl/2016/08/2 ... eve-redneck-met-meningen/

'Zo is Riks ANTI Oostvaardersplassen, ANTI Wakker Dier en PRO Tomi Lahren. Tomi Lahren, dat is die conservatieve newsanchor die vindt dat de Black Lives Matter-beweging gelijk staat aan de Ku Klux Klan en dat Obama aanzette tot de schietpartij in Dallas.'
quote:simbalabimba schreef op 31 augustus 2016 @ 15:51:

Een LinkedIn pagina is er niet -meer- maar foto nog wel.

Ziet er toch heel anders uit met streepoverhemd en stropdas.
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 31 augustus 2016 @ 15:29:

[...]

‘Hij is geen boer in klassieke zin misschien. Het bedrijf is inderdaad niet van hem. Hij is een farm-manager’, bevestigt Birgit Jansen van KRO/NCRV, de omroep die Boer Zoekt Vrouw uitzendt. ‘Dit is het nieuwe boeren’, verdedigt de woordvoerder de keuze. In een eerdere serie was ook boer Wim te zien. Hij runde een boerderij in Tanzania. Ook hij was niet de eigenaar van de boerderij.'



Dezelfde bron...Ik snap niet dat mensen daar verbaasd over zijn. Op veel van dat soort bedrijven zitten bedrijfsleiders. Het was toch wel duidelijk dat zijn bedrijf niet van vader op zoon is overgegaan? De meeste boeren zijn managers en veel van hen doen het "vieze" werk al lang niet meer. Dat hij daar zit via een uitzendbureau, nouja maakt dat wat uit? Die knul in Roemenie zit daar ook niet op zijn eigen boerderij, maar zet het voor een ander op poten.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik kan er niet mee zitten. Kneuterboer of fishfarm manager, knap is ie toch wel

Nou trouwens, als ik mag kiezen liever dat laatste dan een varkensboer. Die ruft die je dan mee in huis neemt
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:yoshe schreef op 31 augustus 2016 @ 17:12:

[...]



Ik snap niet dat mensen daar verbaasd over zijn. Op veel van dat soort bedrijven zitten bedrijfsleiders. Het was toch wel duidelijk dat zijn bedrijf niet van vader op zoon is overgegaan? De meeste boeren zijn managers en veel van hen doen het "vieze" werk al lang niet meer. Dat hij daar zit via een uitzendbureau, nouja maakt dat wat uit? Die knul in Roemenie zit daar ook niet op zijn eigen boerderij, maar zet het voor een ander op poten.Ik vervolledigde alleen maar het artikel.
quote:clemance schreef op 31 augustus 2016 @ 14:46:

Scoop!



'Boer' Marc Verkuyl, de belachelijk knappe viskweker uit Zambia, uit datingshow Boer Zoekt Vrouw is geen boer, maar een goedbetaalde uitzendkracht bij een uitzendkantoor dat is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas.



Boer Marc is dus helemaal geen boer, maar een manager die een viskwekerij in Zambia meer omzet moet bezorgen.



De deelnemer aan Boer Zoekt Vrouw presenteerde zich zondag als een werkverslaafde viskweker, maar blijkt een huurling te zijn van het Afrikaanse managementkantoor Amsco. Amsco staat voor African Management Services Company.



Dit aan de Zuidas gevestigde Zuid-Afrikaanse bedrijf zendt experts en managers uit naar Afrikaanse wingewesten. Amsco verhuurt Verkuyl aan Yalelo, een Zambiaanse kweker van Tilapia-vissen. De HTS-er met een academische graad in de landbouweconomie is daar gestationeerd om snel veel, heel veel vissen te kweken. De Tilapia wordt namelijk bedreigd door extreme overbevissing. Het meer raakt sneller leeg dan een snoeppot in een gemiddelde kantoortuin. Verkuyl, die eerder diervoer verkocht, mag de klus klaren.

Uitzendkracht of huurling.. Doet niet helemaal recht aan wat deze organisatie doet, volgens mij.

Er werken wel meer hotties bij dat bedrijf trouwens, zie fotogallery. Ik denk dat ik mezelf als ontwikkelingsproject ga aanmelden...
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 31 augustus 2016 @ 18:13:

[...]



Uitzendkracht of huurling.. Doet niet helemaal recht aan wat deze organisatie doet, volgens mij.

Er werken wel meer hotties bij dat bedrijf trouwens, zie fotogallery. Ik denk dat ik mezelf als ontwikkelingsproject ga aanmelden...Je kunt wel een opknapbeurt gebruiken? :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 31 augustus 2016 @ 17:19:

Ach, ik kan er niet mee zitten. Kneuterboer of fishfarm manager, knap is ie toch wel

Nou trouwens, als ik mag kiezen liever dat laatste dan een varkensboer. Die ruft die je dan mee in huis neemt Júíst liever de manager, als je het mij vraagt. Dat betekent namelijk dat hij geen tonnen aan eigen kaptitaal in dat meer heeft gedonderd en hij, als de Zambiaanse leegte zijn vriendin echt naar de keel vliegt, gewoon kan solliciteren op een functie in een iets dichtbevolkter gebied. Met een supermarkt op loopafstand, bij voorkeur, voor als hij zijn courgettes weer eens heeft verpest.
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 31 augustus 2016 @ 16:14:

[...]





Riks vond ik niks en nu nog minder



http://slebs.nl/2016/08/2 ... eve-redneck-met-meningen/

'Zo is Riks ANTI Oostvaardersplassen, ANTI Wakker Dier en PRO Tomi Lahren. Tomi Lahren, dat is die conservatieve newsanchor die vindt dat de Black Lives Matter-beweging gelijk staat aan de Ku Klux Klan en dat Obama aanzette tot de schietpartij in Dallas.'

Ieder mens met verstand zou anti oostvaardersplassen zijn. Dan betekent juist dat hij anti dierenleed is hè. De oostvaardersplassen is in principe gewoon een hele grote kooi waar ze dieren laten verhongeren. En nee, dat is niet de natuur, want in de natuur kunnen dieren juist verder trekken op zoek naar voedsel, en dat is juist wat deze dieren niet kunnen.

Verder ben ik ook tegen wakker dier, want plofkippen zijn helemaal niet slecht. Het is gewoon een ras dat snel groeit en ze kunnen aan het eind van hun leven prima nog op hun poten staan. Maar wakker dier weet natuurlijk precies de diertjes te vinden die ziek zijn, zodat ze zielige beelden hebben. Een plofkip minder voederen zodat hij niet heel groot wordt, betekent gewoon dat je de kip honger laat lijden.



Tot zover mijn betoog
quote:louise1 schreef op 31 augustus 2016 @ 17:19:

Ach, ik kan er niet mee zitten. Kneuterboer of fishfarm manager, knap is ie toch wel

https://media.licdn.com/m ... 1/005/068/3d6/38159a2.jpg



Als je dat hoedje en de omgeving weghaalt, ziet hij er nogal doorsnee uit. Ik vind er niks knaps aan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anouscha schreef op 01 september 2016 @ 11:32:

[...]





https://media.licdn.com/m ... 1/005/068/3d6/38159a2.jpg



Als je dat hoedje en de omgeving weghaalt, ziet hij er nogal doorsnee uit. Ik vind er niks knaps aan eigenlijk.Zo niet nee. Erg onvoordelige foto Maar bij het voorstelrondje was ie lekker zongebruind, hipper kapsel en dat hoedje hoefde voor mij juist niet.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven