Mode & Beauty alle pijlers

Alternatief liquid eyeliner taupe The Body Shop

30-08-2016 21:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een probleem van wereldformaat.

Sinds een jaar of twee gebruik ik naast mascara ook eyeliner. Dit zeg ik er even bij, zodat jullie weten dat ik niet heel handig ben met dit soort dingen.

Zwart is te hard, bruin te rood waardoor ik eruit zie alsof ik al 36 uur loop te huilen.

Een kwastje met haren kan ik niet mee overweg.

Per toeval liep ik toen bij TBS tegen de perfecte eyeliner aan.

Goede kleur en geen kwastje, maar een soort dun sponsachtig puntje.

Maar nu is de kleur taupe uit de handel.

Ik heb al aardig wat winkels gehad in mijn zoektocht, maar het is nog niet gelukt.

Heeft iemand de ultieme tip voor mij?

Alvast heel veel dank!
Alle reacties Link kopieren
Essence en Catrice (Kruidvat) hebben wenkbrauw producten die een soort eyeliner 'stift' zijn, deze zijn vaak koele taupe kleuren. Misschien kun je eens kijken of je daar iets mee kan? Ik heb er ook een keer een gekocht toen mijn bruine eyeliner op was en dat was best prima haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 30 augustus 2016 @ 21:11:

Essence en Catrice (Kruidvat) hebben wenkbrauw producten die een soort eyeliner 'stift' zijn, deze zijn vaak koele taupe kleuren. Misschien kun je eens kijken of je daar iets mee kan? Ik heb er ook een keer een gekocht toen mijn bruine eyeliner op was en dat was best prima hahaIk ging net dezelfde tip geven
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 30 augustus 2016 @ 21:22:

[...]





Ik ging net dezelfde tip geven Samen staan we sterk! T is gewoon een goede tip ;)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, zulke eensgezinde forumers!

Niet stad en land af, maar gewoon de dichtstbijzijnde kruidvat binnen lopen.

Top!
Alle reacties Link kopieren
Dit merk heeft een donkergrijze:

https://www.douglas.nl/do ... .html?sourceRef=oZD0cqmng
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft ook een grijze vloeibare eyeliner.
Alle reacties Link kopieren
Grijs is inderdaad ook nog wel te vinden.

Maar ik ben natuurlijk ook nog eens erg kieskeurig op het soort puntje.

En die combi is lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van Max en More (Action) wel eens een liquid eyeliner die erg fijn is. Zag dat ze ook goede potloden in verschillende kleuren hebben, misschien zit daar iets tussen?

Bij de Hema hebben ze ook soft eyeliners, dat zijn een soort stiftjes.

Dior heeft ook een fijne.
Alle reacties Link kopieren
Overschakelen naar eyeliner potlood of van die uitdraaiende potloodjes? Rimmel heeft een taupe potlood, Loreal ook



Alle reacties Link kopieren
Je kunt van een oogschaduw ook een eyeliner maken, dit doe je door de eyelinerkwast een beetje nat te maken en hem dan in de oogschaduw te doen, misschien dat dit ook het proberen waard is? Er zijn namelijk meer oogschaduw dan eyeliner kleuren
Alle reacties Link kopieren
Vlekken Essence en Catrice niet? Van iets anders dan vloeibare eyeliner krijg ik vaak van die enorme panda-ogen...
En nú in één keer goed
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen...2 jaar later...heb ik opeens hetzelfde probleem! Gelukkig had ik een aantal taupe eyeliners op voorraad...vandaag was ie toch echt op...de kleur en het puntje...onvervangbaar inderdaad!
Wat ben jij uiteindelijk als alternatief gaan gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee...ik heb permanente make-up laten zetten.
Niet perse hierom overigens, maar een echt goed alternatief heb ik nooit gevonden.
Alle reacties Link kopieren
thank you for sharing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven